נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - אפשר להעביר / זהירות מחברת bhip

זהירות מחברת bhip (המלצה - אפשר להעביר)

ההסבר:

חיפוש קצר גילה שאכן חברת bhip היא חברת פירמידה, או איך שהם אוהבים לקרוא לעצמם - "שיווק רשתי".

הנה כתבה מהטלוויזיה - מבט שני - איך יוצאים מבי-היפ?

ועוד כתבה - מבט שני - פורשים מ B:HIP

אם תחפשו, אולי תגיעו לכתבה כמו זו במעריב - חברת BHIP ישראל: מה זה באמת שיווק רשתי? ניפוץ מיתוסים. אם תסתכלו טוב, תראו שזו כתבה פרסומית של החברה.

בעבר כתבתי על תרמיות פירמידה שיווק רשתי MLM – איך זה עובד באמת וכן שיווק רשתי – שנתיים אחרי. בעיני, הבעייתיות הגדולה של השיווק הרשתי הוא הצורך לנצל את הקשרים החברתיים כדי לנסות לעשות כסף. הרוב מפסידים, ולכן נפגעים היחסים עם האנשים הקרובים.

המקור:

קשר לבנות שמחפשות עבודה בכל מיני מקומות, אתרי דרושים וכו...
יש חברה אחת שנקראת Bhip, החברה הזו היא מעין כת שבנויה בצורת פירמידה, כל אדם שם- ככל שיש יותר אנשים תחתיו כך הוא מרוויח יותר. זו חברה נוראית שהפילה הרבה צעירים בפח ומוטטה את המשפחות שלהם מבחינה כלכלית.
העיקרון הוא שאדם מתקשר ורוצה להשתתף בחברה, הוא מוזמן ל-3 מפגשים (כעת, בגלל המצב- זה בזום) שבהם עושים לו שטיפת מוח כמה הוא חייב את הכסף וכמה זה רק יעזור לו, וכמה הוא הולך להרוויח בקלות. ואז הוא נכנס לחברה וצריך להוציא מעצמו כסף לרכישת המוצרים ואח"כ אולי לכסות את זה כשמוכר אותם.
הם עם השיטה הזאת הפילו כמויות של צעירים והרסו אותם.
אז רק רציתי להזהיר כי פגשתי בהם כבר 4 פעמים רק ב-3 שבועות האחרונים!!
וכל פעם נציג אחר שלהם מתקשר כי כל אחד מהם רוצה להשיג כמה שיותר אנשים. אז בבקשה תזהרו מהם!!!
אפשר לזהות אותם על ידי הפרטים הבאים:
(כי הם לא כותבים את השם שלהם כשהם מפרסמים משרה, אלא כל פעם כתובים בתור משהו אחר...)
1. הם כותבים שזה מיועד לבני 20+
2. בדר"כ בכותרת כתוב שזו עבודה מהבית ואונליין ואפשר להרוויח ממנה בקלות.
3. לפעמים הם מציינים את עניין המפגשים.
4. הם בעיקר מדגישים את הקלות שבעבודה ושברווח ממנה. מדגישים שאין צורך בניסיון ועוד...
בבקשה אם אתן נתקלות בהם- קודם כל, אל תאמינו להם, וגם- ממש אשמח אם תעבירו את זה הלאה לעוד בנות, כדי שלא ייפלו בפח שלהם.

66 תגובות

  1. שטיפתמוח ובזבוז זמן

    לצערי בזבתי את זמני , שעות של חפירה אחת סביב ספר של יציאה ממבוך העכברים, הוסבר שהכל בחינם,כל הלמידה עליהם, וכולם עובדים יחד, רק שלפגישה השניה בכדי לראות מי רציני וכי בפגישה השניה נותנים כלים לאיך לשווק באינטרנט יש לשלם סכום של80 ש״ח, שילמתי.
    אחרי הפגישה השניה כבר הרגיש נורא מוזר ושאלתי את ה״חונך״ האם מתבקש ממני תשלום כלשהו בכדי לעבוד איתם? -הרי שיווקו את העבודה כשיווק מהבית, באינטרנט , ללא ניסיון וללא ידע, עכשיו מהידע שלי בכדי לשווק לא צריך לשלם עבור העבודה שלך, אתה מקבל עמלה פר העבודה שאתה עושה-מביא קונים, החונך אמר יש תשלום סימלי לפתיחת העסק, אבל אם מדובר בשיווק מדוע אני צריכה לשלם גם על עסק, כמו כן היה נשמע לי תמוהה שאני עוד צריכה להוציא שיחות מכירה ורק עמלה של 30% אקבל? הרי אם אני גם משווקת וגם מוכרת בסוף , לא מגיע לי תשלום גבוה יותר…? אך הסיפור בכלל לא כפי שתואר בהתחלה זרמתי לראות מה יאמר בפגישה השלישית כי שם הבנתי שיפרטו יותר על מהלך העבודה- רוב הפגישות היו באמת סביב החוסר בכסף, ומירוץ עכברים , ואנחנו רוצים חופש כלכלי ומי לא, וצריך הרבה עבודה קשה, עכשיו אין בעיה לעבוד קשה, עד שבתום הפגישה השלישית הוסבר שיש צורך לרכוש את המוצרים בשווי של 1700$ – כדי למכור בעצם פרונטלית ואשכרה להגיע למעמד בו אתה תקבל כסף מהעמלות ה-30% עמלה.
    המידע הראשוני שהתקבל הינו שיקרי , ז״א אתה לא משווק מהבית, אתה קונה מוצרים בשביל להיות בדרגה מסויימת וצריך למכור פרונטלית 25 מוצרים, כמו כן אתה משלם 49$ בשנה לכך ישהיה לךid באתר שלהם – ״שתהיה תחת החברה .
    לזה לא ציפיתי ולצערי לא בדקתי על החברה לפני שהשקעתי זמן יקר בישיבה באותן פגישות שפשוט כל פעם מישהו שעשה מלא כסף עלה ואמר שצריך לעבוד קשה בשביל לצאת ממירוץ העכברים, הכלים היחידים שניתנו בפן השיווקי, זה באמת בעיני צחוק על אנשים= יש אינסטגראם, פייסבוקֿ, טיקטוק,
    איזה אדם רגיל מין המניין לא מכיר פלטפורמות שיווקיות אלו?
    בקיצור, אתה רוכש מוצרים של החברה בניסיון למכור אותם,וכמובן להביא עוד אנשים ולהגדיל את הצוות שלך כי מהמכירות של האנשים שנמצאים בצוות שלך אתה מקבל נק׳. -כאשר מצטבר ל500 נק אתה מקבל 50$ -אומרים לך למכור לאנשים קרובים בהתחלה.
    בכל אופן, ממש לא עבודה ללא ניסיון בשיווק דיגיטלי, ממש לא לעשות כסף מהבית
    באיזה שהו מקום ישבתי וגירדתי את עצמי בפגישות כי חזרו על אותם הדברים שוב ושוב ושוב ושוב שזה כבר די. תגיעו לעיניין- בקיצור מריחת זמן,מרגיש לי שמה שניסו לעשות שהאנשים שהשקיעו לפחות סכום מסויים מכספם בכדי שאחרי זה יהיה פחות רצון לצאת מכל העיניין, בעצם – השקעתי את כל הזמן הזה, כסף מסויים מה לא אשקיע עוד קצת? אני כבר כאן והכל נשמע נוצץ, כל כך הרבה אנשים הצליחו ואני מוכן לעבוד קשה עבור החירות הכלכלית שלי!
    אז לי אישית זה לא ישב טוב, הובטח לי שיווק דיגיטלי קבלת עמלות, בסוף מסתבר שאני צריכה גם לקנות מוצרי בשווי של 1700$ ורק אז אקבל עמלה של 30%? גם הובטח שבמפגש השני ילמדו על שיווק- כל מה ש״לימדו״ זה הפלטפרמות האינטרנטיות שכולנו מכירים , נאמר על כך שיש תוכן שיווקי בנוי מראש בחברה שלהם , ותשלום על גוגל אדס כדי שהתוכן השיווקי יגיע ליותר אנשים- תשלום מהצד שלנו ! אז הכל היה שקר ומריחה אחת גדולה מבחינתי .
    מסקנה חברה- אתה משקיע 6000ש״ח פלוס על מוצרים שאתה צריך למכור בעצמך פרונטלית, כמו כן לשלם 49$ בשנה על משתמש בחברה, שזה שטויות , אבל אם אתה משקיע 6000 ש״ח רק אז זכאי לקבל עמלה של 30% מהמכירות-WHAT
    וכמובן להביא כמה שיותר אנשים בכדי שיקנו את המוצרים ויהיה לך צוות שהם יקנו את המוצרים של החברה לשווקם ולמכירתם גם- ככה החבר'ה למעלה מרוויחים, אתה מביא אנשים שיהיו תחתיך לכן אתה מתחיל להרוויח והם יצטרכו להביא עוד אנשים כדי שם ירוויחו וככה הגלגל מסתובב.
    כמובן שכל מה שרשמתי זה להבנתי האישית, עם ביסוס כי כן הייתי בפגישות ,ככה אני ראיתי וזה הרושם שקיבלתי מהם- כמובן יש כתבות באינטרנט שלצערי ניפגשתי בהן מאוחר מידי .

  2. אז קראתי את התגובות פה ברור שהרוב המוחלט היה על כמה שהם עוד שנייה קרסו כלכלית והכל זה תרמית פסיכולוגית של שטיפות מוח
    חברה אף אחד מהתגובות פה לא היה מעבר למפגש השלישי אין פה בן אדם אחד שאשכרה צבר ניסיון זה ברור שאי אפשר לקחת מהם דוגמא אם היה פה איזה אחד שהיה בפנים תקופה ארוכה ממנו אפשר לקחת דוגמא כי הוא יודע מה קורה שם אבל היי כל מי שמפחד קצת על הכסף שלו החליט פשוט להכפיש חברה בלי שהוא יודע עליה כלום אז לפני שאתם הכל כך חכמים כותבים כמה שזה שקר וכזב תשאלו בן אדם שאשכרה עובד בזה ולא אחד שבטוח שהוא הבין את כללל השטיפת מוח הזאת מעשר דקות מפגש

  3. אני נמצאת עכשיו כחלק מהחברה ואני אומרת לכם שנפלתי פשוט לחתיכת פח, מי שעובר את הזום השלישי אחרי זה צריך לשלם 6500 ש"ח כדי לרכוש את הערכה של הפרו (יש כמה דרגות אבל בתור התחלה אתה פרו וצריך לרכוש את זה אחרת אתה לא יכולה להיות חלק מהחברה) ואז צריך למכור למשפחה ולחברים, השלב השני ברגע שאתה נכנס לחברה זה לעשות רשימה 'חמה', מה זה אומר? לעשות רשימה של כל המכרים ואז להתקשר אליהם אחד אחד ולהגיד להם להצטרף לעסק שלך. הם רוצים שפשוט תסכן את הקשרים שלך עם כולם אבל העיקר שהם ירוויחו עוד כסף מהרכישה של הערכת פרו ועוד כסף ממצטרפים חדשים. יש לי יומיים לבטל את העסקה ולקבל את הכסף שלי חזרה (וזה כי במזל הצלחתי להבין את גודל הסכנה פה מוקדם יחסית), והם מתעלמים מהשיחות טלפון שלי. כשארמית להם שאני רוצה החזר כספי הם אמרו 'רק באימייל אפשר לבקש' ולא עונים לי. נדפקתי. אל תיכנסו לביהיפ, זה פשוט סכנה למשפחה, לכם, ולכסף שלכם.
    מיותר להגידשעושים מפגש כל יום בערב שיכול להימשך עד 3-4 לפנות בוקר. אני הלכתי פעם אחת למפגש ויצאתי ממנו ב12 כי הרגשתי שמשהו חשוד שם, אבל כולם נשארו עד שעה ממש מאוחרת. ככה כמה פעמים )אני יודעת כי מי שלא בא יש לו אפשרות להיות דרך זום), ובנוסף לזה יש כל יום לפחות 7 שיחות זום שאורכות בין חצי שעה לשעה ואם אתה לא נכנס אליהן מפעילים עליך לחץ מטורף, ובכל שיחת זום אומרים לך כמה ביהיפ טובה, כמה היא מושלמת לעומת חברות אחרות ועבודות אחרות.
    אחרי שהרגשתי את התחושת off הזאת, יצרתי קשר עם מישהי מאיפה שאני גרה שהסתבר שגם עבדה עם החברה לפמי כמה שנים (היא עבדה אצליהם 3 שנים) והיא אמרה לי שאפשר לקרוע את התחת שם במשך כמה זמן שתרצו ועדיין לא תקבלו תגמול או כסף, בקושי מרוויחים בזה. עלאק '2-3 שעות ביום ובלי ניסיון'… אם אתם מזהים משהו שקשור לביהיפ תברחו. זה כת בראשות לא אחר מאשר אשל.

  4. אני מכירה משהי שנמצאת בחברה כבר למעלה משנתיים
    הם זוועתיים ראו הוזהרתםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
    הבחורה עזבה הכל את הבית… המשפחה… העבודה ….הלימודים…. וכל כולה עמוק בתוך החברה,
    כל כספה מושקע שם כ יבוא יום והיא "תהיה עשירה"
    בפועל כרגע אין לה אגורה ומחפשת הלוואות
    היא שבויה א"א לדבר איתה בצלילות היא לא היא היא שטופת מח

  5. למה הרשויות לא עוצרים את אנשי הכת???

  6. פנו אלי עכשיו וקבעו לי שיחת זום, תודה על כל האזהרות שלכם! זה אכן נשמע
    Too good to be true

  7. שימו לב שהם קוראים לעצמם עכשיו ביגי גלובל כדי לתעתע באנשים כדי שלא ימצאו אותם באינטרנט.
    נכנסתי לזום הראשון וראיתי את השקופיות שהציגו בזום שהיה רשום עליהם b hip
    ישר דיברתי עם הבחורה שהפנתה אותי לזום ושאלתי אותה למה הם משנים את השם של החברה ודרשתי ממנה לכתוב לי מה שם החברה בפועל היום והיא ענתה b hip
    אחרי שכתבתי לה שזו הונאה גדולה ופירמידה ושאני עוזבת את שיחת הזום עכשיו, היא התחילה להתלהם ולומר לי שאני מאמינה לאנשים ולא לעובדות. אז כן, אני מאמינה לאנשים שנפלו ונפגעו מכם ולא לאנשים במציגים את עצמם מטעם החברה כשהם בעמם משווקים שלה ובעצמם נפלו בפח.
    למזלי הרב קלטתי את התרמית לאחר 30 דקות של שיחת זום ראשונה שכל מטרתה זה להעמיק את הכאב שלכם בכמה מגיע לכם לחיות בעושר וכמה הגיע הזמן שתצאו לחופש כלכלי. במשך חצי שעה דיבורים על תודעת כסף ובלה בלה בלה. במהלך כל ברבורי השכל האלו אני עושה גוגל על חברת B HIP ונחשפת לתרמית הגדולה.
    חברים, אם נתקלתם במודעת דרושים של "דרושים עובדים מהבית ל- 2-3 שעות ביום ללא ניסיון" בפייסבוק בקבוצות, באתרים שונים וטובים של דרושים כלשהם, פשוט תתרחקו. כל אלה שמפרסמים בפייסבוק זה אנשים שבעצמם נפלו במלכודת ומנסים להביא עוד אנשים כדי לצאת מהבוץ שנקלעו אליו. חלק מהעניין זה ש"המגייסים" שמתקשרים אליכם זה בסך הכל עוד אנשים שנפלו בפח ופרסמו את החברה בכל פלטפורמה אפשרית והם מקבלים תגמול על כל אחת שהם מביאים לזום וכל אחד שסוגר בסוף. פירמידה בהתגלמותה וזה רק מזום אחד.
    ת ת ר ח ק ו ! ! !
    ותבינו דבר חשוב- כל מה שנשמע טוב מדיי, סביר להניח שהוא לא כשר.

  8. חברה מצוינת התגובות פה אזורית ומנותקות מהמציאות

  9. יש לי חבר שמקבל מהחברה 100 דולר בשבוע , למה לשקר

  10. תגובות ו כתבה מנותקת מהמציאות

  11. החברה אמיתי קיימת 11 שנה בארץ ו16 שנה בעולם , מחזיקים משרדים בהרצליה פיתוח , 156 אלף מפיצים של החברה עוקבים אחרי דף האינסתגרם , בכל המפגשים אומרים שחייב לעבוד קשה בשביל הכסף הגדול , חפשו bhip one באינסטגרם, מאמין שהיה למי שכתב חוויה לא טובה כמו כל בן אדם שלא מרוצה , הכתבות שהוא צריף הם כתבות ישנות ו אם זה נכון למה עדיין החברה קיימת בארץ ? המפעל של המוצרים הוא באשבל באחת הכתוב כתוב שאין אישור יבוא לארץ אבל רוב המוצרים מיוצרים בארץ ו אילו שמגיעים מחוץ לארץ לא היו עוברים מכס אם לא אנחנו מדינה קטנה שקשה לעבור על החוק , החברה לא החליפה את השם שלה אף פעם , עד היום קורים לה bhip global, החברה לא מנסה לבטל את הכתבות כי זה רק עוזר לנו לעבוד עם אנשים שלא מאמינים לדעות , הכתבה היא דעה ואני מכבד את הדעה שלו אבל זאת דעה ולא עובדה , החברה לא מחייבת להשקיע זאת אופציה לפתיחת עסק בינלאומית עם הם רוצים יכולים לקנות אתר ב50דולר לא חובה שמקנה יותר זכות של החברה לקבוע חוקי כי זאת חברה פרתית ולא קפופה לממשלה , שיווק רשתי זה עסק חוקי שקיים 100 שנה זאת השיטה זה בסדר לא להתחבר , אם אתם לא מפרסמים את התגובה הזאת אתם מונעים מאנשים לראות עוד צד וחבל חשבתי שאתם מפרסמים פה תכנים ממקור עמין מקווה שתפרסם ותוכיך לי אחרת

  12. אני כותב את התגובה הזו רק בשביל הצעירים ואנשים חסרי נסיון בשוק. אם מישהו יקרא את זה ויקבל שכל עשיתי את שלי.

    אני אסביר על המקום שממנו אני בא ועל ההבנה שלי, אני בן 30 (נכון לזמן הכתיבה) אחרי תואר ראשון מדעי ובתחילת תואר שני, יש לי משכנתא ושכירות וכולי וכולי וחיפשתי הכנסה נוספת להכנסה קבוע שכבר יש לי (אין מה לעשות במדינה הזו קשה להחזיק נכס).
    אתם יודעים לעשות כמה שקלים בזמני הפנוי, והגעתי למודעה של הדרושים נשמע מושלם והשארתי קו"ח (כאילו זה מעניין להם ת'תחת).
    פנה אלי בחור נחמד אמר לי שיהיו שלושה מפגשים ואם יש שאלות לפנות אליו, אמרתי יאללה נשמע פייר.
    נכנסתי למפגש הראשון בזום, עכשיו צריך לציין אני לא ילד, אני קולט דברים מאוד מהר תופס מעצמי לא פראייר בכלל.
    עכשיו ציפיתי לראיון עבודה, תיאום ציפיות…אז פחות.
    מהמשפט הראשון קלטתי שזה הונאה, איך קלטתי? פשוט.
    אם אתה בא ל"עבודת חלומות" ואתה מרגיש שמוכרים לך את העבודה/ מסבירים לך כמה החיים שלך היו חרא עד עכשיו, נותנים לך סיפר על מישהו שהיה עני עד שהגיע לחברה ופתאום התעשר, בנוסף עושים לך בעיקר מנטורינג אז חברים זה הונא מוכרים לכם כדי שתכנסו לחרא הזה. עבודה משתלמת לא צריכה למכור את עצמה.
    אחרי המשפט הראשון רציתי לוודא לעומק נכנסתי במקביל לגוגל ובינגו.
    ניסיתי לדבר בזום לכתוב בצאט שזה חרטא ואל תכנסו לזה, הכל חסום לצערי אז פשוט יצאתי.
    התקשר אלי ה"סוכן" אמרתי לו שהוא עוד בורג בפרמידה המחורבנת הזו, אמר לי שאני לא מבין, אמרתי לו שהוא היה רוצה שאני לא אבין אבל אני מבין טוב מאוד.

    חברים אם משהו מריח מסריח ונראה לא טוב, זה חרא ולא יצא ממנו דבש בחיים.

  13. B hip זאת פירמידה עסקית. חברה שלי עבדה בחברה זאת השקיעה כספים רבים, איבדה את רצון לחיות בגלל חובות גדולים, למה משטרת ישראל יושבת בצעד. כסף שאנשים מעבדים הלך לאנשים שיושבים בראש הפירמידה.

  14. תודה רבה על ההזהרות!
    בדיוק יצאתי מהפגישת זום הראשונה אחרי 10 דקות.
    אני ממש מקווה שאנשים יגיעו לעמוד שלכם וידעו לא ליפול בפח.
    להרוויח כסף זה סבבה, אבל לא להיות עלוקות, על גב של אנשים אחרים.

  15. אתמול הייתי בשיחת זום ראשונה ומחר תתקיים השניה כן שילמתי 80 ש"ח
    כל מה שאתם אומרים פה בהחלט מלחיץ.

    אני מבטיחה לעדכן…

  16. עכשיו סיימתי את ההרצאה השנייה וממש לא התחברתי למוצרים, הם הביאו לי הקלטה של הרצאה קודמת שלהם, וכאשר ביקשתי את הכסף בחזרה כי הקלטה של זום זה לא מוצר שקניתי.
    הנציג אמר לי שזה כמו כניסה לסרט אי אפשר לבטל לאחר 10 דקות שנכנסת.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top