נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?
הנך כאן: דף הבית / המלצה - לכאן ולכאן / Warning!…from the British Ministry of Health

Warning!…from the British Ministry of Health (המלצה - לכאן ולכאן)

ההסבר:

חלק מהמידע במכתב הזה כנראה נלקח מידיעה שהופיעה באתר ה BBC בינואר 2008. בידיעה אכן נכתב שרשות הסביבה הבריטית קראה ליידע את הציבור בסכנות הסביבתיות והבריאותיות הנובעות מנורות חסכוניות.

לעומת הכותרת המבהילה, מצוטט בכתבה מומחה לרעלים הטוען שצריכות להישבר בחדר אחד כמה נורות בבת אחת כדי שתהיה מכך סכנה.

עוד אודות מכתבים דומים באתר Snopes (באנגלית)

המקור:

תרגום חופשי מאנגלית

משרד הבריאות הבריטי מזהיר. כשנורת חשמל חסכונית, מהדגמים שלמטה, נשברת. – יש לעזוב את החדר, בו נשברה הנורה למשך 15 דקות מפני שהתכולה היא רעילה וגורמת למיגרנה, לאי שווי משקל וכו'.

כמו כן אין לשאוב את השברים בשואב אבק, כי הרעל יעבור לחדרים אחרים בהם ישתמשו בשואב האבק.

יש לאסוף את השברים במטאטא ויעה ולזרוק לפח. רצוי לרוקן את הפח מיד לפח העירוני.

....Regarding Energy Saving bulbs

....Very Important

Warning from the British Ministry of health about Energy S avi ng bulbs

These type of bulbs which are called Energy S avi ng or low Energy bulbs, if it is broken it causes serious danger! As much that everybody will have to lea ve the room for at lea st 15 minutes.

Because it contains Mercury (poisonous) which cause migraine, disorientation, imbalances and different other health problems when inhaled.

And many people with allergies, causes them severe skin condition and other diseases just by touching this substance or inhaling it.

Also the ministry warned by NOT c lea ning the debris of the broken bulb with the vacuum c lea ner, because it would spread the contamination to other rooms in the house while using the vacuum c lea ner again.

It must be c lea ned through normal broom or brush and be kept in a sealed bag and thrown right away from the house in the bin for hazardous materials.

Notice: Mercury is dangerous, more poisonous than lea d or arsenic!!!!

2 תגובות

  1. לפי סגנון האנגלית באתר זאת לא יכולה להיות אזהרה של משרד הבירות הבריטי – אולי של משרד הבריאות של מונגוליה.

  2. הכתבה באתר BBC, שהפניתם אליה, מדגישה דוקא את הסכנה הסביבתית לטוח ארוך ואת העובדה שאסור לזרוק נורות כאלה לפח רגיל (בתרגומכם רשמתם "פח עירוני", תרגום לא מדויק, בעוד שבכתבה מדובר על פח מיוחד לפינוי פסולת מסוג זה):
    Instead, rubber gloves should be used, and the broken bulb put into a sealed plastic bag – which should be taken to the local council for disposal.

    Unbroken used bulbs can be taken back to the retailer if the owner is a member of the Distributor Takeback Scheme.

    Otherwise, many local waste disposal sites now have the facilities to safely collect and dispose of old bulbs.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top