אני מנצל בבוטות את הבמה הזאת כדי להודיע לחברת שופרסל שאני כבר לא לקוח שלהם.
הבוקר ירדתי לסופר הקרוב למקום העבודה שלי לקנות לי ארוחת בוקר ושוב לא מצאתי את קופת האקספרס. כששאלתי את הקופאית "מה נשתנה" היא אמרה לי בזעם שזו הוראה "מגבוה". נוסף לכך, התווספה הוראה חדשה, להעביר בקופה כל מוצר בנפרד במקום להכפיל. השילוב של שתי ההוראות החדשות האלה מקשה על הקופאיות (אבל מי מתחשב בהן?) וגם בלקוחות. התקשרתי להנהלת החברה - תלונות הציבור - והם לקחו ממני את הפרטים ותוך דקות התקשר אלי מנהל הסניף שאמר לי שהנהלת החברה הגיעה למסקנה ש"קופת אקספרס זה לא כלכלי" וביטלה אותה בכל הסניפים של "שופרסל דיל".
אם גם לכם מפריעה העובדה שבשם ה"כלכליות" פוגעים בעובדים ובלקוחות, אתם מוזמנים להתקשר להנהלת החברה 03.9481515 ואז 4 במענה הקולי ולהתלונן. אולי זה יעזור.
ולמי שמנסה להשתמש בטענה "אם יחזירו את קופות האקספרס יפסידו כסף ויצטרכו לפטר עובדים" אני מזכיר שברבעון השלישי של 2005 שופרסל הרוויחה 15 מליון ש"ח. הרשת לא מפסידה ואין סכנת פיטורים משיפור תנאי העבודה של הקופאיות ותנאי השירות ללקוחות.
לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה
- כללי
- מכתב חוזר
- מכתבים נפוצים
- המלצה - לא להעביר
- המלצה - אפשר להעביר
- המלצה - לכאן ולכאן
- תרמית
- עזרה לשימוש במייל
- חדשות האתר
- ללא המלצה
מתוייג בתוך: אזהרה מפני חברה או שירות
מדיניות פרסום תגובות באתר
שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.
הקליקו כאן לדף צרו קשר