שלום,
בימים אלה מסתיים התפקיד שלי ואני מחפש משרה חדשה. בימי קורונה אלו, העניין יותר קשה מהרגיל. אשמח אם אתם, מבקרי האתר, תוכלו לעזור לי.
אני מחפש תפקיד Technical Support Engineer for Web Applications.
אם המלים האלה אומרות לכם משהו אתם בטח מכירים מישהו שעשוי לגייס לתפקיד כזה או מכירים מישהו שיודע מי עשוי לגייס.
אם אתם מכירים אנשים שעובדים בגיוס לחברות הייטק, גם מצויין.
אשמח אם תעבירו את קורות החיים שלי. כאן אני בלינקדאין.
עוד יותר מצויין יהיה אם תדביקו באימייל את הטקסט שלמטה. כך יידעו יותר טוב מי אני ומה אני מחפש.
תודה!
נ.ב. בעקבות תגובות שקיבלתי אני מבקש להבהיר ש"לא רלוונטי" זו לא העבודה שלי ואני לא עוזב את האתר. אני מנהל את "לא רלוונטי" בהתנדבות. בהודעה הזו אני מחפש עבודה אמיתית, כזו שמפרנסת.
Hi,
I wish to introduce myself - my name is Hanan and I would like to express my interest in relevant Technical Support Engineer Tier-3 positions for web applications in B2B SaaS companies.
I am highly technical and customer-oriented support engineer.
In my current positions in a B2B SaaS company I have implemented the Zendesk ticketing system, Intercomm chat and use development support systems such as Slack, YouTrack and Confluence.
I troubleshoot production issues by researching production data, REST API logs and Kibana dashboards. On the front-end, I research problems using Chrome dev-tools.
In my years of work, I had hands-on experience with many web technologies - front-end (HTML, CSS, JS), back-end (PHP, ASP) and databases (SQL, NoSQL, MySQL, MongoDB). My experience enables me to quickly learn new technologies since I understand the concepts of many protocols, operating systems, scripting languages, back-end, front-end, and databases.
I am a people person. I view soft skills as an essential part of working in a technology company. I feel great in the energetic environment of startups and know-how to adapt myself to the quick changes of such companies.
Hanan Cohen
מציע שתיתן קישור לפוסט ב linkedin
מה נעשה בלעדיך? מילאת תפקידך מעולה. בהצלחה!
פרסם קישור לתרומה וולונטרית למדל לביט או פייפאל כמו באפליקציות מסויימות