ההסבר:
להלן התגובה הרשמית של הום סנטר: "צבי ליבושור, מנכ"ל חברת יורופאסיסטנט, המספקת את "שירות בעלי מקצוע" בכל אחד מסניפי הום סנטר ברחבי הארץ מסר: "חברת יורופאסיסטנט מחוייבת לתת שירות ללקוחות רשת הום סנטר במסגרת "שירות בעלי מקצוע" של הרשת. חברת יורופאסיסטנט מספקת את השירות רק בתחומי הקו הירוק מטעמים של נגישות, בטחון ובטיחות. במקומות בהם קיים חשש לעובדי חברת יורופאסיסטנט, החברה נמנעת מלתת שירותים. הדאגה לבטחון העובדים נובעת מהערכה ונדיון, שכן בעבר סופקו שירותי חברת יורופאסיסטנט גם מחוץ לקו הירוק ועובדי החברה סיכנו את חייהם בשעה שהיו חשופים ליריות שנורו לכיוונם. מתוך מחשבה לבטחון ושלום עובדינו ומתוך כוונה לשמור על המשכיות מתן שירות איכותי ויעיל, אין החברה מספרת שרות מחוץ לקו הירוק".המקור:
ב"מקור ראשון" - עיתון ישראלי לאומי (מוסף דיוקן 367) פורסם כדלקמן:שמאל-סנטר/מאת טליה חסין
רשת הום סנטר מציע שירות של בעלי מקצוע, המבצעים שירות תיקונים וצביעה באמצעות מס' 1-800
תושבת אחד הישובים ביש"ע ביקשה להזמין הביתה טכנאי, ונענתה על ידי נציגת השירות, דפנה קליין, כי כי מדיניות הרשת היא לא לספק שירות ללקוחות הגרים בשטחים הכבושים, בכל נקודת ישוב הנמצאת מעבר לקו הירוק. "אתם רשאים לבחור היכן ברצונכם להתגורר", אמרה הנציגה, "והרשת זכאית לבחור שלא לספק שירות לתושבי ה"שטחים", כמדיניות מוצהרת של הרשת".
גם האחראי על מוקד השירות הטלפוני, ערן גייזלר, דבק בעמדה זו. מנכ"ל רשת "הום סנטר", אהרן מידן, סירב לקבל פניות טלפוניות של תושבי יש"ע בנושא.
ובאותו עניין, הרשת אינה מוכנה אולי להגיע אל השטחים, אך החנות שלה, הממוקמת בצומת שילת, גובה מלקוחות אלו היטל מיוחד בגובה 7% ממחירי הרשת המקובלים, "תוספת סיכון" בשל קרבת החנות לקו הירוק.
עד לסגירת הגליון לא נתקבלה תגובה מהום סנטר.
- סוף כתבה -
אנחנו כן מגיבים ומדירים רגלינו מחנויות הרשת.
נא להעביר ולהפיץ הלאה
מדיניות פרסום תגובות באתר
שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.
הקליקו כאן לדף צרו קשר