ההסבר:
לדעתי זו מתיחה. חברות לא נוהגות לפרסם את המוצרים שלהן בהקשרים שליליים, בייחוד לא כמו פיגועים.זו גם דעתו של חבר שלי, בעל תפקיד בכיר במשרד פרסום גדול. הוא אמר לי שהפרסומת לא מתאימה לקו הפרסומי של נייק ורוב הסיכויים שזו מתיחה שהופקה בישראל.עדכון: להלן תגובה רשמית של נייק ישראל:
תודה שהסבת את תשומת ליבנו למייל הנ"ל.
התמונה הזו לא נעשתה ע"י נייקי ישראל או נציגות אחרת של נייקי בכל העולם.
נייקי מוקיעה כל אלימות או שימוש ציני באבל ושכול.
המודעה נעשתה ע"י אנשים שמטרתם לא ברורה לנייקי והנושא נמצא בחקירה על מנת שנוכל לתבוע אותם.
אנו מבקשים ממך לא להפיץ מודעה זו ולהעביר אלינו את כל השירשורים בכדי שנוכל לחקור מהיכן מקור המודעה.
תודה
בעקבות שאלה שנשלחה לחברת נייק, להלן תגובתם:
Dear Dan,
Nike is committed to being a good corporate citizen including understanding
and appreciating the values of all communities.
We would like you to know this e-mail is not related to the Nike Corporation
in any way. Nike's trademark Swoosh is among the most widely recognized in
the world and unfortunately is sometimes misappropriated for unauthorized
uses. We do our best to protect our trademark and prevent its association
with inappropriate subject matter, such as in this case, which trivializes
human suffering.
To help us stop the spread of this e-mail, we ask that you refrain from
forwarding it. We are currently investigating the source of this e-mail.
Thank you for bringing this to our attention and we hope you continue to
think of Nike as a name that represents quality.
Sincerely,
Kim
Nike
מילות מפתח נוספות: נייקי, נייק.nike
מדיניות פרסום תגובות באתר
שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.
הקליקו כאן לדף צרו קשר