נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לכאן ולכאן / זהירות! (נסיון סחיטה ברחוב)

זהירות! (נסיון סחיטה ברחוב) (המלצה - לכאן ולכאן)

ההסבר:

במכתב המקורי היו שמותיהם המלאים של ה"גיבורים" וכך גם הגעתי אל מ' שאישרה לי את הסיפור וכן אמרה לי שלא היה לו המשך. ש' חברתה מהעבודה של מ' הפיצה את המכתב ללא רשותה של מ' ובכך חשפה אותה לסיכון נוסף לזה שכבר היתה בו. שימו לב, אף פעם אי אפשר לדעת לאן יתגלגל האימייל שלכם. שימרו על פרטיותכם ועל פרטיות חבריכם.

המקור:

לא, זה לא מייל נוסף שקבלתי בשרשרת אלא מה שסיפרה לי כרגע מ' א' מהעבודה: אתמול בבוקר בעלה, א', נסע להביא את הילד לביה"ס. ברמזור ניגש אל האוטו גבר מסמורטט עם אופניים שעמד קרוב לכביש עוד מיקודם, סימן לא' לפתוח את החלון ואמר לו " אתה פגעת בי".

א' הכחיש, ההוא התעקש ובינתיים הרמזור התחלף וכולם צפרו לו אבל הסמרטוטר איים עליו שאם הוא לא יתן לו את הפרטים הוא יגיש תביעה למשטרה. א' אמר לו את שמו ונסע הלאה.

אחה"צ מתקשר הבחור לבית של מ' וא', שואל את הבן שלהם איפה אבא, מקבל את הטלפון של א' בעבודה ומודיע לו שהוא ממשפחה עבריינית ואם הוא לא רוצה בעיות- שישלם 50000 שקל עד מחר ולא כדאי שיפנה למשטרה. מ' פנתה בכל זאת למשטרה, הם הגישו תלונה שכנראה שווה לת-ת והשוטר עוד אומר להם שמזל שא' כן עצר כי אם מישהו מתלונן שנפגע מהרכב שלך- אתה חייב לצאת אליו ולהחליף פרטים. מסתבר שיש גם מקרים בהם מישהו שוכב על הכביש ואם אתה עוצר פתאום ויוצא מהאוטו- מצטרפים מיד שניים שמתחבאים בצד, נכנסים לאוטו וגונבים אותו, תוך כדי איסוף ה"נפגע" מהכביש. אצל מ' הסיפור עדיין לא נגמר כי היום הם אמורים לקבל עוד שיחת טלפון.

אני מספרת לכם את זה כדי להזהיר אתכם 1. לא להשאיר את האוטו לא נעול- ברגע שנכנסים לאוטו- מיד לנעול אותו. 2, לא להגיב למי שמתעקש שפגעתם בו אם אתם בטוחים שזה לא נכון- פשוט להסתלק עם האוטו.3. לנהוג גם בעיר בשבע עיניים למקרה של הפתעות מהסוג הזה. 4. השם ירחם....

ש'

ספרו את זה גם לכל מי שאתם מכירים כי כפי שציינתי בתחילה- זה היה היום בבוקר, כמאמר הגשש החיוור.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top