נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / נאום ראש ממשלת הולנד

נאום ראש ממשלת הולנד (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

חרט וילדרס הוא לא ראש ממשלת הולנד אלא ראש מפלגת החירות הגזענית. כמובן שנאומו מכיל שקרים רבים, כפי שנהוג בימין הגזעני.

תוספת: יש פה תגובות זועמות על הטענה שלי שהנאום מכיל שקרים. אני מזכיר שאני מפעיל את האתר בהתנדבות ולכן זו ההחלטה שלי כמה עבודה להשקיע בבדיקת עובדות. המגיבים מוזמנים להביא עובדות (לא "כולם יודעים") או לתרום סכום של מאות שקלים כדי שאטריח את עצמי לבדוק את כולן.

המקור:

להלן דבריו המצמררים של חירט וילדרס שנבחר לראש ממשלת הולנד

נאומו של וילדרס, נשיא מפלגת החירות של הולנד, ניתן במלון ארבע העונות בניו יורק:

חברים יקרים,
תודה רבה שהזמנת אותי.

אני מגיע לארצות הברית עם שליחות. לא הכל בסדר בעולם הישן. סכנה אדירה מגיעה וקשה מאוד להיות אופטימי.
אנחנו יכולים להיות בשלבים האחרונים של האיסלאמיזציה של אירופה. לא רק שזו סכנה ברורה ונוכחת לעתידה של אירופה עצמה, אלא שהיא גם איום על ארצות הברית ועל הישרדותו העצומה של המערב. ארצות הברית כמעוז האחרון של הציוויליזציה המערבית, מול אירופה האסלאמית.

ראשית, אתאר את המצב בשטח באירופה.

אירופה שאתם מכירים משתנה.

בטח ראיתם את ציוני הדרך. אבל בכל הערים האלה, לפעמים רק כמה רחובות מהיעד התיירותי שלכם, יש עולם אחר. זהו עולמה של החברה המקבילה שנוצרה על ידי ההגירה ההמונית המוסלמית.

מציאות חדשה מתהווה ברחבי אירופה: שכונות מוסלמיות שלמות שבהן מתגוררים או אפילו נראים מעט מאוד ילידים. ואם כן, הם עלולים להתחרט על כך.
זה תקף גם למשטרה. זה עולם של מטפחות הראש, שבו נשים צועדות באוהלים חסרי דמות, עם עגלות תינוק וקבוצת ילדים. בעליהם, או אדוניהם, אם אתה מעדיף, הולכים שלושה צעדים קדימה. עם מסגדים בפינות רבות. בחנויות יש שלטים שאתם ואני לא יכולים לקרוא. תתקשו למצוא פעילות כלכלית כלשהי. מדובר בגטאות מוסלמים שנשלטים על ידי קנאים דתיים. אלו שכונות מוסלמיות והן מתרבות בכל ערי אירופה. אלו הם עמודי התווך של שליטה טריטוריאלית בחלקים הולכים וגדלים של אירופה, רחוב אחר רחוב, שכונה אחר שכונה, עיר אחר עיר
כיום ישנם אלפי מסגדים ברחבי אירופה. עם קהילות גדולות מאלה שנמצאות בכנסיות. ובכל עיר אירופאית יש תוכניות להקים מסגדי-על שיגמדו את כל הכנסיות באזור.
ברור שהסימן הוא: אנחנו שולטים.

ערים רבות באירופה הן כבר רבע מוסלמיות: פשוט קח את אמסטרדם, מרסיי ומאלמו בשוודיה. בערים רבות רוב האוכלוסייה מתחת לגיל 18 היא מוסלמית. פריז מוקפת כעת בטבעת של שכונות מוסלמיות. מוחמד הוא השם הפופולרי ביותר בקרב בנים בערים רבות.

בחלק מבתי ספר יסודיים באמסטרדם כבר אי אפשר להזכיר את החווה, כי זה אומר גם להזכיר את החזיר, ויהווה עלבון למוסלמים.

בתי ספר ציבוריים רבים בבלגיה ובדנמרק מגישים רק אוכל חלאל לכל התלמידים. באמסטרדם שפעם הייתה סובלנית, הומוסקסואלים מוכים כמעט אך ורק על ידי מוסלמים. נשים לא מוסלמיות שומעות בדרך כלל "זונה, זונה". צלחות לווין אינן מצביעות על תחנות טלוויזיה מקומיות, אלא על תחנות בארץ הבית.

בצרפת, מומלץ למורים בבית הספר להימנע מדברים הנחשבים פוגעניים למוסלמים, כולל הפילוסופים וולטייר ודידרו; אותו הדבר חל יותר ויותר על דרווין. לא ניתן עוד ללמד תולדות השואה בשל רגישויות מוסלמיות.

באנגליה, בתי המשפט השרעיים הם כיום רשמית חלק ממערכת המשפט הבריטית. שכונות רבות בצרפת הן אזורי אסור לנשים ללא רעלה. בשבוע שעבר כמעט מת אדם לאחר שהוכה על ידי מוסלמים בבריסל בגלל ששתה במהלך הרמדאן.

יהודים בורחים מצרפת במספרי שיא, בורחים מגל האנטישמיות החמור ביותר מאז מלחמת העולם השנייה. צרפתית מדוברת כיום ברחובות תל אביב ונתניה, בישראל.
אני יכול להמשיך לנצח עם סיפורים כאלה. סיפורים על איסלאמיזציה.

כיום חיים באירופה המערבית כחמישים וארבעה מיליון מוסלמים. אוניברסיטת סן דייגו העריכה לאחרונה כי 25 אחוז מדהים מאוכלוסיית אירופה יהיו מוסלמים תוך 12 שנים בלבד. ברנהרד לואיס חזה רוב מוסלמי עד סוף המאה הזו.

עכשיו אלה רק מספרים. והמספרים לא היו מאיימים אם למהגרים המוסלמים היה רצון עז להתבולל. אבל יש מעט סימנים לכך. מרכז המחקר Pew דיווח כי מחצית מהמוסלמים הצרפתים רואים בנאמנותם לאיסלאם גדולה יותר מאשר נאמנותם לצרפת. שליש מהמוסלמים הצרפתים אינם מתנגדים לפיגועי התאבדות. המרכז הבריטי ללכידות חברתית דיווח כי שליש מהסטודנטים המוסלמים הבריטים בעד ח'ליפות עולמית. המוסלמים דורשים את מה שהם מכנים "כבוד". וככה אנחנו נותנים להם כבוד. יש לנו חגים רשמיים של המדינה המוסלמית.

התובע הכללי הנוצרי-דמוקרטי מוכן לקבל את השריעה בהולנד אם יהיה רוב מוסלמי. יש לנו חברי קבינט עם דרכונים מרוקאי וטורקי.

הדרישות המוסלמיות מגובות בהתנהגות בלתי חוקית, החל מפשע זעיר ואלימות אקראית, למשל נגד עובדי אמבולנס ונהגי אוטובוס, ועד להתפרעויות בקנה מידה קטן. פריז ראתה את ההתקוממות שלה בפרברים בעלי ההכנסה הנמוכה, הבנליוס. אני מכנה את העבריינים "מתנחלים". כי זה מה שהם. הם לא באים להשתלב בחברות שלנו; הם באים לשלב את החברה שלנו בדאר-אל-אסלאם שלהם. לכן, הם מתנחלים.

חלק גדול מאלימות הרחוב הזו שהזכרתי מופנה אך ורק נגד לא-מוסלמים, ומאלץ ילידים רבים לעזוב את שכונותיהם, עריהם ומדינותיהם. יתר על כן, המוסלמים הם כעת בתנופה שאין להתעלם ממנה.

הדבר השני שכדאי לדעת הוא חשיבותו של הנביא מוחמד. התנהגותו מהווה דוגמה לכל המוסלמים ואי אפשר ואסור לבקר אותה. עכשיו, אם מוחמד היה איש של שלום, נגיד כאילו גנדי ואמא תרזה שהתגלגלו לאחד, לא הייתה בעיה. אבל מוחמד היה איש מלחמה, רוצח המונים, פדופיל והיה לו כמה נישואים... במקביל. המסורת האסלאמית מספרת לנו כיצד לחם בקרבות, כיצד רצח את אויביו ואף הוציא להורג שבויי מלחמה. מוחמד עצמו טבח בשבט היהודי באנו קורייזה. אם זה טוב לאסלאם, זה טוב. אם זה רע לאסלאם, זה רע.

אל תתנו לאף אחד לרמות אתכם שהאסלאם הוא דת. כמובן, יש אלוהים, חיים שלאחר המוות ו-72 בתולות. אבל בעצם האיסלאם הוא אידיאולוגיה פוליטית. זוהי מערכת הקובעת כללים מפורטים לחברה ולחייו של כל אדם. האיסלאם רוצה להכתיב את כל היבטי החיים. איסלאם פירושו "כניעה". האיסלאם אינו תואם חופש ודמוקרטיה, כי מה שהוא רודף אחריו הוא שריעה. אם אתם רוצים להשוות את האסלאם למשהו, השוו אותו לקומוניזם או סוציאליזם לאומי, כולן אידיאולוגיות טוטליטריות.

עכשיו אתם יודע למה ווינסטון צ'רצ'יל כינה את האיסלאם "הכוח המדרדר ביותר בעולם" ולמה הוא השווה את מיין קאמפף לקוראן. הציבור קיבל בלב שלם את הנרטיב הפלסטיני ורואה בישראל את התוקפן. חייתי בארץ הזאת וביקרתי בה עשרות פעמים. אני תומך בישראל. ראשית, כי היא המולדת היהודית לאחר אלפיים שנות גלות עד וכולל אושוויץ; שנית, כי זו דמוקרטיה, ושלישית, כי ישראל היא קו ההגנה הראשון שלנו.

מדינה קטנה זו ממוקמת על קו ההפרדה של הג'יהאד, ומסכלת את התקדמותו הטריטוריאלית של האיסלאם. ישראל מתמודדת עם קווי החזית של הג'יהאד, כמו קשמיר, קוסובו, הפיליפינים, דרום תאילנד, דרפור בסודן, לבנון וצ'ה באינדונזיה. ישראל פשוט מפריעה. זהה למערב ברלין בזמן המלחמה הקרה.

המלחמה נגד ישראל היא לא מלחמה נגד ישראל. זו מלחמה נגד המערב. זה ג'יהאד. ישראל פשוט חוטפת את המכות שנועדו לכולנו. אם ישראל לא הייתה קיימת, האימפריאליזם האסלאמי היה מוצא מרחבים אחרים לשחרר את האנרגיה והרצון שלו לכיבוש. בזכות הורים ישראלים ששולחים את ילדיהם לצבא ונשארים ערים כל הלילה, הורים באירופה ובארה"ב יכולים לישון טוב ולחלום, לא מודעים לסכנות שבפתח.

רבים באירופה טוענים בעד ביטול/חיסול ישראל כדי לטפל בטרוניות של המיעוטים המוסלמים שלנו. אבל אם ישראל, חלילה, תיפול, זה לא יביא נחמה למערב. זה לא אומר שהמיעוטים המוסלמים שלנו ישנו פתאום את התנהגותם ויקבלו את הערכים שלנו. להיפך, הקץ של ישראל ייתן דחיפה עצומה לכוחות האסלאם. הם יראו בצדק את מותה של ישראל כהוכחה לכך שהמערב חלש ונידון. סופה של ישראל לא פירושו סוף הבעיות שלנו עם האיסלאם, אלא רק ההתחלה. המשמעות היא תחילתו של הקרב האחרון על שליטה עולמית. אם הם יכולים להשיג את ישראל, הם יכולים להשיג הכל.
עיתונאים מתנדבים לתייג כל מבקר האסלאמיזציה כ"קיצוני ימין" או "גזענים". בארצי, הולנד, 60 אחוז מהאוכלוסייה מחשיבים כעת הגירה המונית של מוסלמים כטעות הפוליטית מספר אחת מאז מלחמת העולם השנייה. עוד 60 אחוז רואים באיסלאם את האיום הגדול ביותר. עם זאת, יש סכנה גדולה יותר מפיגועים וזה התרחיש של ארצות הברית להיות האיש האחרון שעומד. האורות עשויים לכבות באירופה מהר יותר ממה שאתם מדמיינים. אירופה אסלאמית פירושה אירופה ללא חופש ודמוקרטיה, שממה כלכלית, סיוט אינטלקטואלי ואובדן כוח צבאי עבור ארצות הברית, כבעלת בריתה.
הם יהפכו לאויבים, אויבים עם פצצות אטום. עם אירופה אסלאמית, זה יהיה תלוי רק בארצות הברית לשמר את המורשת של רומא, אתונה וירושלים...

חברים יקרים, חופש הוא המתנות היקרה ביותר. הדור שלי מעולם לא היה צריך להילחם על החופש הזה, הוא הוצע לנו על מגש כסף על ידי אנשים שנלחמו על זה בחייהם. ברחבי אירופה בתי קברות אמריקאים מזכירים לנו את הצעירים שלא חזרו הביתה ושאנחנו מוקירים את זכרם. לדור שלי אין את החופש הזה; אנחנו פשוט האפוטרופוסים שלו. אנחנו יכולים רק למסור את החופש הזה שהושג קשה לילדי אירופה באותה מדינה שהיא הוצעה לנו. אנחנו לא יכולים להגיע להסכם עם מולות ואימאמים. הדורות הבאים לעולם לא יסלחו לנו. אנחנו לא יכולים לבזבז את החירות שלנו. פשוט אין לנו זכות לעשות זאת.

עלינו לנקוט בצעדים הדרושים כעת כדי למנוע מהשטות האיסלאמית הזו להרוס את העולם החופשי כפי שאנו מכירים אותו.

6 תגובות

  1. הוא נשא את הנאום הזה בשנת 2008.

  2. כשכותבים טענה כמו "…נאומו מכיל שקרים רבים, כפי שנהוג בימין הגזעני", הייתי מצפה לכמה דוגמאות שממחישות את (חלק מ) השקרים, שאליהם מתייחסים, אחרת המשפט מתפרש כמגמתי.

  3. יאיר פלדמן

    אין טעם לפסול טקסט שלם בלי לציין מה הדברים הלא נכונים

  4. תמר שרבני

    התגובה שלך לנאום של חרט וילדרס חסרת כל בסיס.
    כל מה שהוא אמר – אמת! אתה לא חי שם ולא יודע. האנשים שחיים באירופה מעידים בדיוק על המצב הזה. כבר לפני כמה שנים יצאה סדרה דוקומנטרית מטלטלת של צבי יחזקאלי.
    אין לי יותר שום חשק להיות רשומה באתר שלך.

  5. האתר, כשמו כן הוא, לא רלוונטי!
    הכתבה מקדימה ומספרת על שקרים וגזענות כפי שנהוג בימין, בזמן שיש פה תיאור מציאות באירופה שעליה שומעים מגרומים אינספור! אז מי נוהג כאן לשקר ולעוות את תיפסת במציאות?!
    מתחת לכתבה מופיעה השורה "אתר זה אינו אןבייקטיבי"
    מה אתה אומר? באמת? לא שמים לב בכלל ‍♂️
    עצימת עיניים והתפסות לאשליות לגבי המציאות, היא מה שהביאה אותנו לפתחו של משבר קיומי זה!
    הגחע הזמן להתעורר ולפעול אחרת!

  6. מתי התרחש הנאום בפועל ?

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top