נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לכאן ולכאן / האם נתניהו חולה בסרטן הלבלב?

האם נתניהו חולה בסרטן הלבלב? (המלצה - לכאן ולכאן)

ההסבר:

ראשית, חשוב שיהיה ברור שאין לי שום מידע מוסמך על מצבו הבריאותי של ראש הממשלה. כפי שאציג בהמשך, ראש הממשלה מקפיד להסתיר את המידע מהציבור ולכן כל עוד לא יציג לציבור מידע מקיף ואמין, כל שמועה היא סבירה.

להלן העובדות הידועות לי.

היום, 5 ביוני 2024, כאשר מדינת ישראל נלחמת בשלוש חזיתות (צפון, שטחים ועזה) וכאשר לא עשה ככל אשר ביכולתו של ראש ממשלה מכהן להחזיר מעזה את החטופים הישראלים, היה חשוב לראש ממשלת ישראל להגיש תביעת דיבה נגד אזרחים. התביעה היא נגד עו"ד גונן בן יצחק, העיתונאי אורי משגב והעיתונאי בן כספית על כך שהם "בחרו להפיץ דברי שקר שפלים ובזויים, במסגרתם פרסמו, כי רה"מ הינו אדם חולה ו/או חולה במחלה קשה/סופנית, אשר מסתיר את מצבו הבריאותי הלקוי (מה שאין כן כמובן), מהציבור." ת"א 9130-06-24: נתניהו נ' בן יצחק ואח'

ב 28 בדצמבר 2023 הגיש הצוות הרפואי של ראש הממשלה דו"ח רפואי.

כמה ימים לאחר מכן פרסם ד"ר איתי גל ביקורת על הדו"ח הרפואי - כל מה שלא מספרים לכם בדוח הרפואי של נתניהו. "לשכת ראש הממשלה פרסמה מסמך שלטענתה הוא הדו"ח הרפואי של בנימין נתניהו. אלא שעיון בו מגלה שלא מדובר כלל בדו"ח רפואי, וודאי לא זה שנדרש ממנהיגים. הנה כל מה שלא מספרים לכם"

ב 8 בינואר 2024 פרסם עמית סגל בערוץ הטלגרם שלו צילום של נתניהו כאשר בתוך המכנס שלו רואים חפץ מלבני. ישנן השערות שמדובר במכשיר רפואי שמוחבא שם. הסימון באדום נעשה על ידי. לא ידוע לי מי הצלם.



ב 3 במרץ 2024 הוגשה עתירה לבג"ץ (1766/24) שבה נכתב "בית המשפט העליון בשבתו כבית משפט גבוה לצדק מתבקש בזה להוציא מלפניו צו על תנאי המופנה אל המשיבים ומורה להם להתייצב וליתן טעם, אם רצונם בכך: 1. מדוע לא יקבע כי על מר בנימין נתניהו למסור לציבור ללא דיחוי הצהרת בריאות מלאה ומפורטת, הכוללת התייחסות מפורטת למצבו הבריאותי, הפיסי והנפשי, וזאת בהתאם לסעיף 6.2 לנוהל טיפול רפואי בראש הממשלה הקיים ומחייב כיום בישראל ולתכליתו ובהתאם למקובל במדינות הדמוקרטיות בעולם."

מאז הגשת העתירה, המשיבים ביקשו כבר שתי דחיות להגשת תגובה מקדמית. בהסכמתה לדחייה השניה כתבה שופטת בית המשפט העליון "לאור נימוקי הבקשה, ומבלי שנעלמה מעיניי התנגדות העותרים, המועד להגשת תגובה מקדמית מוארך על ליום ה', 20.6.2024. מצופה כי לא יתבקשו ארכות נוספות."

סיכום ביניים. ראש הממשלה נתניהו עסוק בהסתרת מצבו הבריאותי, מבקש דחיות בעתירה לפירסום מצבו הבריאותי על פי הנוהל הקיים והמחייב ובאותו הזמן תובע דיבה עיתונאים שמפרסמים מידע על מצבו הבריאותי.

עדכון בקשר לעתירה בבג"ץ 1766/24. נתניהו שוב ביקש דחייה להגשת תגובה. בית המשפט אישר לו להגיש תגובה עד 4 באוגוסט 2024 וכן ש"העתירה תקבע לדיון לפני הרכב לא יאוחר מחודש אוקטובר 2024".

המקור:

מסתובבות שמועות שבנימין נתניהו חולה בסרטן הלבלב

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top