נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / זה מה ששלח לי קצין בעזה

זה מה ששלח לי קצין בעזה (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

אין לי דרך לדעת אם העובדות הכתובות פה נכונות והאם באמת כתב אותו קצין שמשרת בעזה. יותר מכל דבר אחר, השאלה האם להאמין למכתב קשורה בהשקפת העולם של הקוראים. המשפט בסוף המכתב "האזרחים שלהם הם כולם רוצחים בתחפושת" מצביע על השקפת העולם של הכותב ושל מפיצי המכתב. זוהי כמובן לא השקפת העולם שלי ואני חושב שלא צריך להפיץ את המכתב הזה כי הוא רק מביא נזק לעולם.

המקור:

זה מה ששלח לי קצין בעזה

אני ממש מבקש שתעלי את זה לרשתות.
חזרתי לצפון הרצועה.
המדינה משחקת לנו בחיים. זורקים עלינו מטענים.
צוות של חיילים נפגעו ולא נותנים לנו אישור לירות.
אזרחי עזה מסתובבים לידנו וביניהם גם אנשי חמאס והג'יהאד האיסלאמי וגם נשות הג'יהאד. הם (חלילה וחס) מכינים לחיילים שלנו מכה רצינית.
אנחנו רואים אותם מניחים עוד ועוד מטענים ואין לנו אישור מהפיקוד לעשות כלום.
יורים עלינו אנחנו מחזירים אש לאותו כיוון ירי.
מעבר לזה הם מתמקמים עם צלפים, הם כבר מילכדו את כל האיזור במטענים אנחנו עם המודיעין יודעים כל מי שמשתתף בלחימה אך הידיים שלנו קשורות שתדעי שכל העניין של ההפסקת האש זה לא השבויים אלא לתת להם זמן התארגנות מחדש. הם מסתובבים חופשיים ויש דיבור בין החיילים שהמדינהמוציאה את הצבא אחרי החזרת השבויים ואז הפסדנו.
בלחימה על הצוות שלי קיבלנו צרור יריות מדוייק. רק בנס יצאנו מזה.
*אין עם מי לדבר לא מאשרים לנו שום דבר אנחנו רואים אזרחים שהחמאס שולח עם מטענים מכוסים , שמים לנו את זה בצידי הדרך אנחנו יכולים לסכל את כולם אבל אין אישור כדי שזה לא יפגע באזרחים שלהם*

תודיעי לכולם שהאזרחים שלהם כמעט כולם משוייכים בדרך כזאת או אחרת ללחימה.
ראינו ילדים ונשים זקנות מניחות מטענים כבדים על קו הכניסה שלנו.
הם מתכננים לנו משהו מאורגן ברמה גבוהה.

*יכלנו להוציא את החטופים בעצמנו עכשיו אנחנו כמו ברווזים בין כוונות !!! ראשי אמ"ן והשב"כ מונעים מאיתנו להגיב שתדעו. תודיעי לכולם להתפלל עלינו אחותי היקרה יש לנו מודיעין שהם מתכננים לפשוט על הצפון ועל מרכז הארץ כל הדרג הבכיר יודע מזה ומעלים עין!!*

אחותי אני לא יודע עם אני אצא חי מעזה תתפללי עלי ***** בן ***** מרגיש לי שאני לא יוצא מפה חי ההרגשה הזאת היא כאילו הנשמה יודעת שאני הולך למות. לא הרגשתי את זה בחיים!

כל המשאיות שמכניסים בתירוץ שזה אוכל וציוד רפואי בין המשאיות מכניסים להם אלפי אלפי אמצעי לחימה!!

אני מקווה שזו לא הפעם האחרונה שתשמעי ממני. תדליקי עלינו נרות , תהיו עירניים. תתחמשו. אנחנו הולכים לקבל מכה ואנחנו מודעים לזה. הצבא לא נותן לנו אישור לכלום תודיעי לכולם שיכולנו להוציא בעצמנו את השבויים. יש לנו מודיעין על רוב השבויים יש לנו את האמצעים להוציא אותם, מונעים את זה מאיתנו אני מרגיש ת'מוות נושך לי בעורף משהו שלא הרגשתי מעולם!
הנשמה שלי יודעת שאם הצבא ממשיך לקשור לנו ת'ידיים עוד מעט הם מפציצים לנו ת'חיים!

תוציאי נשק , ללא נשק לא יהיה מי שיגן עלייך אנחנו לא מפחדים למות אבל אין לנו אישור לכלום מונעים מאיתנו להגיב חיילים היום נפגעו ירו עלינו, זרקו עלינו מטענים הם הפרו את ההסכם של הפסקת האש!
אני הרגתי לבד עד עכשיו 287 מחבלים עכשיו הם מפרים את ההסכם של הפסקת האש והתירוץ של הפיקוד הגבוה וראשי אמ"ן שב"כ ומוסד לא להגיב.

האזרחים שלהם הם כולם רוצחים בתחפושת.
אני מקווה שזו לא השיחה האחרונה שלנו..

תגובה אחת

  1. יש פה סממנים ברורים למידע לא אמין: הוא קובע כל מיני קביעות שאין לו דרך לדעת (פשיטות מתוכננות למרכז ולצפון, הכנסת אמצעי לחימה במשאיות הסיוע, יכולת ממשית לחלץ את החטופים בזכות מידע על מיקומם) והצהרות תמוהות (הוא בעצמו הרג 287 מחבלים! לא פחות ולא יותר.

    אני חושב שאפשר להגיד שכשטקסט גם כולל פרטי מידע לא אמין וגם משרת באופן כל כך מותאם נראטיב פוליטי, קשה שלא להניח שהוא נכתב כדי לשרת את הנרטיב, ולא כדי להעביר לנו מידע אמין.
    אני הייתי מנחש שזה פייק – כלומר, גם אם הכותב הוא אכן קצין בעזה, אני מניח שרוב מה שהוא כותב הוא המצאות שנועדו לשרת אג'נדה.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top