נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / שיטפון אלאקצא – חרבות ברזל : היישורת האחרונה של איראן לגרעין

שיטפון אלאקצא – חרבות ברזל : היישורת האחרונה של איראן לגרעין (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

מקור הטקסט לא ידוע. סא״ל (מיל.) אלון אביתר, פרשן לענייני ערבים ומומחה לזירה הפלסטינית אומר לאתר מאקו כי מדובר בדעה בלבד ולא באיום אמיתי. ובכל מקרה, אני אומר וגם כתוב בכתבה, שעדיף לא להפיץ הפחדות. יש סיכוי גדול שאלו מניפולציות שנעשות על ידי מי שרוצים לערער את חוסנה של החברה הישראלית בשעת מלחמה.

המקור:

החלטתי להפיץ את מה שאני חושב כי אין לי אפשרות אחרת , לא אוכל להתמודד עם המחשבה שאולי יש אמת בדברי והיא לא תגיע לכולם ,
ולכן אני מבקש שתקחו שלוש דקות לקרוא ותפיצו הלאה לכולם שלא יהיה אדם אחד שלא יבין את המסר !
עדיף להיות אובר זהירים מאשר שאננים מקווה מאד שאטעה, אך במידה וחס וחלילה התרחיש יתקיים , נוכל ביחד להציל אנשים רבים !!!

הקדמה :
לפני כשנתיים יחיא סינוואר התבטא במספר פעמים בהצהרות לתקשורת בצורה של חידה שהוא חד לכולם "המספר 1111 זיכרו את המספר הזה זה מספר שעוד ידובר עליו בעתיד ! " כך אמר ולא הוסיף
בתקשורת הישראלית והפלסטינית העלו את הנושא וניסו לפרשן אותו, בתקשורת הישראלית סיפרו לנו שמדובר על מספר השיגורים שלו ביום מלחמה אחד , מספר השבויים שהוא מתכנן להחזיר עבור חיילנו אורון שאול והדר גולדין ז"ל ועוד... בתקשורת הערבית הראו את התקשורת הישראלית ולעגו לפירוש שלנו ללא הסבר למספר 1111 , הפירוש שלנו בתקשורת הישראלית לא נכון , אני חושב שזהו תאריך של המכה השנייה המתוכננת מראש, שתהיה מכל הגזרות ושהתאריך נבחר בקפידה על מנת למקסם את איחוד הגזרות בכך שגם ערביי הגדה וישראל ישתתפו בלחימה .
מה הקשר בין התאריך לשילהוב ושילוב ערביי הגדה וישראל ?
התאריך הזה 11.11 הוא תאריך הפטירה של עראפת שהוא המכנה המשותף בין ערביי עזה הגדה וא"י.

מהי מטרת המלחמה הכוללת שתתרחש ב 11.11 ?
להעסיק את המערב מיכולת מניעה להשלמת פרויקט הגרעין האיראני .

מדוע חמאס פתחה בטבח ב 7.10 ?
על מנת לגרור כח יבשתי לעזה . אין בר דעת אחד בעולם הזה כולל איראן וחמאס שחושב שאחרי הטבח שהיה ישראל לא תכנס לעזה , אנחנו נכנסו וזאת היתה מטרתם .

אז מה הם מתכננים לנו ב11.11 ?
בלילה שבין ה 10.11 ל 11.11 יפתחו אויבנו מלבנון סוריה עיראק תימן ואיראן במתקפת טילים שלא נראתה כמותה מעולם על כל בסיסי חיל האוויר של צה"ל נמלי התעופה בישראל ומשחתות ארה"ב .
במטרה לנטרל את יכולת ההתערבות של חיל האויר הישראלי והאמריקאי במרחב תחל במקביל מתקפה לכיבוש החרמון מסוריה , הגליל מלבנון ורצועת עזה בכך שיצאו נחילי מחבלים רבים חמושים בנ"ט מתוך מנהרות חמאס שהיו רדומות עד לתאריך 11.11 , כאשר הערבים הפלסטינים יתעוררו למסכי החדשות והרשתות בבוקר
ה 11.11 הם יראו תעמולה מטורפת כמו שהנאצים ביצעו ב 7.10 תהיה פרופגנדה סביב תאריך איחוד הגזרות ופתיחת המתקפה בתאריך ה 11.11 שבוצעה בכוונה כאות הזדהות עם תאריך פטירתו של יאסר עראפת , בשילוב הידיעות מהעיתונות על כך שאין לנו חיל אויר ושמשחתות ארה"ב על הברכיים והקלטות סינוואר על התאריך הזה הפלסטינים ירגישו שזאת המלחמה האחרונה מבחינתם וזאת מלחמת הניצחון שלהם וזה יוביל לפתיחת החזית גם מכיוון גבולות איו"ש ולפרעות בסגנון שומר חומות בהיקף גדול וברברי יותר בתוך המדינה.
ההשפעה עלינו תהיה קשה, שילוב הסירטונים של סינוואר מלפני שנתיים ובגודל ההצלחה שלהם למרות פריסת הצבא ופריסת הכוחות הזרים כאן המערך הלוחם והעורף יהיו בהלם ותיפתח חזית שתוכל להכריע אותנו במידה ולא ניערך לזה בידיעה מראש שזה מה שמצפה לנו !

אני מבקש מכאן שכל אחד יעביר את ההודעה הזאת לכמה שיותר אנשי מודיעין , צבא , משטרה , מד"א , שרים , חברי כנסת , ראשי ערים , כיתות כוננות וכל אזרח , אסור לתת לתרחיש הזה להתממש , כל נושא נשק צריך להיערך ולהיות מוכן לצאת להגנה על הישובים וכל מי שאין לו נשק צריך להיערך עם מחסה, תהיו ערוכים ככל שניתן עם ציוד ואוכל כי אם זה מה שהאויבים מתכננים לנו בנק המטרות המשני שלהם יכלול את כל תשתיות המדינה ממים חשמל ועד נמלים.
ויותר מהכל תצדיקו את המשפט כל מה שעושה ה' עושה לטובה , בכך שתאמינו רק ב ה'.
שנשמע בשורות טובות, והלוואי ואטעה ולא יקרה כלום בתאריך הזה ובכלל, וה' יתן אויבנו ניגפים לפנינו - אמן .

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top