נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / שחרור החטופות יהודית ונטלי רענן

שחרור החטופות יהודית ונטלי רענן (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

שחרור שתי החטופות הראשונות, שהן אזרחיות אמריקאיות באמת מעלה שאלה אצל כל אחד למה דווקא הן הראשונות. התשובה הרשמית היא שהן אזרחיות ותושבות ארה"ב אבל במצב כאוטי של מלחמה שבו אין אמון במערכות השלטון, טבעי שהשאלה הזו תוביל יצירה והפצה של שמועות ומניפולציות מרושעות.

על פי הכתבה של אמיר בן-שלום "את שחרור שתי החטופות בסוף השבוע בישלה קטאר ללא מעורבות ישראל, ומשפחות החטופים למדו על השחרור מהתקשורת האמריקאית"

המשפחה פרסמה תגובה על השמועות:


נתקלנו היום בפוסטים הזויים בעמוד האינסטגרם של אחד, שון קינג, שמתברר שיש לו מיליוני עוקבים, שטוען שקרובת המשפחה שלנו נטלי רענן תומכת במסרים האנטי ישראלים שהוא מעלה לעמוד שלו.

בראש ובראשונה אנחנו מבהירים באופן חד וברור שהוא משקר! אין ולא היה למשפחה שלנו שום קשר איתו, לא ישיר ולא עקיף. לא אליו ולא לשום דבר שהוא מתיימר לייצג.

נטלי סיפרה לנו שהיום בבוקר זו הייתה הפעם הראשונה בחיים שהיא נתקלה בשם של שון קינג ובפוסטים שלו, אחרי שסוף סוף קיבלה לידיה טלפון אחרי שבועיים מחרידים בשבי בעזה, וחיפשה מה נכתב עליה בזמן שנעדרה.

שון קינג מנסה לתפוס טרמפ על החשיפה הגדולה שהחטיפה שלה קיבלה בכל העולם ובארה״ב בפרט, והכי הזוי הוא שנטלי ואמה יהודית הן פעילות בולטות בקהילה היהודית של הרב הכט בשיקגו ובבית חב״ד, ואם שון קינג היה מכיר אותן או את המשפחה שלהן הוא היה יודע את זה.

אנחנו מבקשים לא להיות קלים על המקלדת ולשתף דברים בלי לבדוק אותם לעומק. בעיקר לא להאמין לאנשים שמדברים בשם אחרים. הנזק שהשיתופים של השקרים האלה עושה הוא ענק כל כך, והמאמץ של משפחתנו ושל כל משפחות החטופים צריך להיות כל כולו בלהחזיר אותם הביתה, ולא בלהילחם בשקרים שמופצים כאש בשדה קוצים.

לא סיימנו, רק התחלנו. יש לנו עוד 2 נרצחים במשפחה ועוד 8 בני משפחה עדיין חטופים, ויש עוד מעל 200 משפחות במצבנו. עכשיו אנחנו צריכים את התמיכה של כל עם ישראל וכל מדינות העולם כדי להחזיר כל אחת ואחד הביתה בהקדם האפשרי!


כמו כן, יוסף חדאד כותב בפייסבוק ומכחיש שהוא פרסם את הפוסט הזה.

המקור:

יוסף חדאד: לא נעים לי להיות הורס המסיבות בחגיגה הזו, אבל שימו לב מה עומד מאחורי שיחרור שתי החטופות אתמול. מסתבר שהן תומכות bds ובארצות הברית משתתפות בהפגנות פרו פלסטין. הן מקורבות לאחד משונאי ישראל שיש לו “רק” 4.4 מיליון עוקבים באינסטגרם. הוא מתגאה בכך שהוא זה שפעל לשיחרורן מול קטאר. צירפתי פה צילום מסך של שני פוסטים, אבל אתם מוזמנים להכנס לעמוד שלו ולראות את כל הפוסטים שקשורים בחטופות הנ״ל. עושים מאיתנו צחוק, ליבי עם כל החיילים החטופים וכל שאר החטופים שלא תומכי bds. בושה לנו.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top