נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / פייסבוק – גם אני מבטלת את ההכרעה!

פייסבוק – גם אני מבטלת את ההכרעה! (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

פוסטים כאלה מסתובבים כבר כמה שנים. כמובן שאין בהם ממש. הקליקו כדי לצפות בהם. בפוסט הזה משולב פוסט ישן מ 2015 שטוען שפייסבוק יתחילו לדרוש תשלום.

המקור:

אז עכשיו הם עושים את זה, בדיוק הודיעו בחדשות ערוץ 4. פייסבוק מחייבת את כל המשתמשים החל מיום שני. את יכולה לעשות opt-out על ידי כך. תחזיקו את האצבע שלכם מעל ההודעה הזו ותעתיקו אותה. אי אפשר לשתף את זה. אני לא נותנת אישור לפייסבוק לגבות 4.99$ בחודש לחשבון שלי, גם; כל התמונות שלי הן רכוש שלי ולא של פייסבוק!!! תודה מיוחדת ללארי על הייעוץ המשפטי הזה... ולטים בארקר על פרסום המידע הזה:
בשל העובדה שכולם לאט לאט נחטפים, כן נחטפים לא נפרצים, הם ישר חוטפים את החשבונות שלנו, אפילו יותר עכשיו.
רק למקרה לשים לב: עורך דין יעץ לנו לפרסם את זה. הפרת הפרטיות יכולה להיענש על פי חוק. הערה: פייסבוק מטא היא עכשיו ישות ציבורית. כל החברים חייבים לפרסם פתק כזה. אם לא תפרסמו הצהרה לפחות פעם אחת, יובן טכנית שאתם מאפשרים שימוש בתמונות שלכם, וכן במידע הכלול בעדכוני סטטוס הפרופיל שלכם.
אני מצהירה כאן שאני לא נותנת לפייסבוק את הרשות שלי להשתמש בנתונים או בתמונות האישיים שלי.
העתק הדבק לא לשתף אני מקבלת יותר פוסטים של מודעות מכירה מפוסטים של חברים. תחזיקו את האצבע שלכם בכל מקום בפוסט הזה ולחצו ′′ העתק ". כנסו לדף שלכם שכתוב בו "על מה אתם חושבים. הקש על האצבע שלך בכל מקום בשדה הריק. לחצו על הדבק. זה משדרג את המערכת. תזכרו שמחר מתחיל כלל הפייסבוק החדש (aka... שם חדש META) שבו הם יכולים להשתמש בתמונות שלך. אל תשכחו שהמועד האחרון הוא היום!!! אני לא נותנת לפייסבוק או כל ישויות המשויכות לפייסבוק רשות להשתמש בתמונות, במידע, בהודעות או בפרסומים שלי, בעבר ובעתיד.

בהצהרה זו, אני מודיעה לפייסבוק שאסור בתכלית האיסור לחשוף, להעתיק, להפיץ או לנקוט בכל פעולה אחרת נגדי בהתבסס על פרופיל זה ו/או על תוכנו. הפרת הפרטיות יכולה להיענש על פי חוק

אתם יכולים להעתיק ולהדביק גרסה זו אם אתם מעדיפים. אם לא תפרסמו הצהרה לפחות פעם אחת היא תאפשר בשתיקה את השימוש בתמונות שלכם, כמו גם את המידע הכלול בפרופיל ועדכוני הסטטוס שלכם.
אל תשתפו.
העתק והדבק.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top