נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / נסיבות העלמו של יאיר נתניהו

נסיבות העלמו של יאיר נתניהו (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

הסיפור בשמועה נשמע בלתי סביר לחלוטין למרות שיאיר נתניהו הפך להיות עול על המשפחה המלכותית. אני מניח שהופעלו לחצים על נתניהו הצעיר כדי להרחיק אותו ושיפסיק להפריע, ואולי גם יקבל טיפולים, אבל בגלל סטירה אחת בתוך המשפחה לא פותחים תלונה במשטרה ולא שופטים אדם.

המקור:

אם תהיתם לאן נעלם נתניהו הצעיר ומכונת ההכפשות שלו, הנה הסיפור: לאחר הקמת הממשלה בדיון אצל נתניהו, התעצבן ה"ילד" וסטר לאביו. המאבטחים הרחיקו אותו, והוא הושם במעצר בית קצר, פגיעה פיזית בסמל שלטון, ואז הוא צייץ שהשב"כ מבצע הפיכה משטרית, ציוץ שנמחק לאחר מכן. עקב המעשה הוא היה אמור להישפט, ובתיווך של היועמ"שית, הוא נשלח לגלות למעין "חלופת מאסר" בדרום אמריקה אצל אחד החברים של אביו. לא ברור לכמה חודשים, אבל נאסרה עליו שום התבטאות פוליטית בתקופה זו. היועמ"שית גם הצליחה לייצר מעין איפול או "איסור פרסום" לפרשה שמאוד מביכה את המשפחה "המלכותית" במיוחד אם היה מתנהל משפט. דרך אגב, זו עוד סיבה למה נתניהו לא יפטר את היועמ"שית. משפחה מטורללת.

4 תגובות

  1. מתוך הנחה (וזו הנחה שאין לי ביסוס לה) שגם שרה נתניהו בוחשת ומחליטה על נושאי שלטון ומדינה, חייבת להיות דרך למנוע גם ממנה להיות מעורבת.

  2. אני לא יודע אם הסיפור נכון אבל הוא מספיק מוטרף כדי שיתאים למשפחה הזו. לענין הסטירה, כשאתה או אני חוטפים סטירה (ולא משנה ממי) זו רק סטירה אחת. כשראש הממשלה חוטף סטירה אחת (ולא משנה ממי) זו פגיעה בראש ממשלה.

  3. אתחיל בזה שגם חושבת שכרגע מדובר בשמועה לא מבוססת. הדרך היחידה לאמת/להפריך היא אם תהיה עדות יד ראשונה ממי שנכח שם. לצד זה- הביקורת שנתת לא מאוד מדוייקת לדעתי-
    אם משהו כזה קרה אז האמירה שזה בלתי סביר לחלוטין- לא בטוחה. יש פרוטוקלים פתוחים לכולם של בית משפט על התנהגות פרובוקטיבית לדעתי של יאיר כלפי אביו (הסיפור שהוא ירד על ארבע, הוציא לשון והיקר את אביו). זו התנהגות לא מווסתת לדעתי ולכן נשמע סביר מבחינתי שסטירה היא גם הגיונית.
    גם הטיעון של ״בגלל סטירה אחת בתוך המשפחה לא פותחים תיק״- לא תקף פה, כי החוק מאוד ברור, כל מי שמכה ראש ממשלה בישראל חייב להיכנס למעצר למיידי, אין על זה הקלות או סייגים ובגלל שזה נעשה בציבןר (כביכול כמובן)- אז חייבים לעצור. אם כביכול היה סוטר כשרק המשפחה בחדר זה סיפור אחר אבל פה הטענה שכביכול היו עדים ולכן לא היתה ברירה אלא לעצור ובשביל שלא יגרר למשהו חמור יותר כביכול עורבה היועמשית שהיא היחידה שיכולה למנוע מעצר.

  4. כדאי לבדוק שוב את ההמלצה.
    אישים בכירים ביחידה המאבטחת, מאשרים את המקרה.
    כדאי למצוא אחד כזה.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top