נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / סינגפור – אספירין לטיפול בקורונה

סינגפור – אספירין לטיפול בקורונה (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

משרד הבריאות של סינגפור הוציא הבהרה שזו הודעה שגויה ומטעה.

 

המקור:

סינגפור הפכה למדינה הראשונה בעולם שביצעה נתיחה לאחר המוות של גופת COVID-19. לאחר בירור מעמיק התגלה כי קוביד -19 אינו קיים כנגיף, אלא כחיידק שנחשף לקרינה וגורם למוות של בני אדם על ידי קרישת דם.
נמצא כי מחלת קוביד -19 גורמת לקרישי דם, מה שמוביל לקרישת דם בבני אדם, וגורם לקרישת דם בוורידים, מה שמקשה על האדם לנשום; מכיוון שהמוח, הלב והריאות אינם יכולים לקבל חמצן, וגורמים לאנשים למות במהירות.

כדי למצוא את הגורם למחסור בכוח הנשימה, רופאים בסינגפור לא הקשיבו לפרוטוקול של ארגון הבריאות העולמי וביצעו נתיחה לאחר המוות. לאחר שרופאים פתחו ובדקו היטב את הידיים, הרגליים ושאר חלקי הגוף, הם שמו לב שכלי הדם התרחבו והתמלאו בקרישי דם, מה שמעכב את זרימת הדם וגם מפחית את זרימת החמצן בגוף גורם למוות סבלני. לאחר שנודע לו על מחקר זה, משרד הבריאות של סינגפור שינה מיד את פרוטוקול הטיפול ב- Covid-19 ונתן אספירין למטופלים החיוביים שלו. התחלתי לקחת 100 מ"ג ו- Imromac. כתוצאה מכך החלו החולים להחלים ובריאותם החלה להשתפר. משרד הבריאות של סינגפור פינה יותר מ -14,000 חולים ביום אחד ושלח אותם הביתה.
לאחר תקופה של גילוי מדעי, הרופאים בסינגפור הסבירו את שיטת הטיפול באמרו כי המחלה היא מתיחה עולמית, "אין זה אלא קרישה תוך -וסקולרית (קרישי דם) ושיטת טיפול.
טבליות אנטיביוטיות אנטי דלקתי וקח נוגדי קרישה (אספירין).
זה מצביע על כך שניתן לרפא את המחלה.
לדברי מדענים אחרים בסינגפור, מעולם לא היה צורך במאווררים וביחידה לטיפול נמרץ (טיפול נמרץ). פרוטוקולים למטרה זו כבר פורסמו בסינגפור.
סין כבר יודעת זאת, אך מעולם לא פרסמה את הדו"ח שלה.
שתף את המידע הזה עם המשפחה שלך, שכנים, מכרים, חברים ועמיתים כדי שיוכלו להתנער מהחשש מפני קוביד -19 ולהבין שזה לא וירוס, אלא חיידק שנחשף רק לקרינה. רק אנשים עם חסינות נמוכה מאוד צריכים להיזהר. קרינה זו גורמת גם לדלקת והיפוקסיה. קורבנות צריכים ליטול Asprin-100mg ו- Apronik או Paracetamol 650mg.

מקור: משרד הבריאות בסינגפור

תגובה אחת

  1. שטויות במיץ
    סינגפור ממש לא המדינה הראשונה לעשות נתיחה לאחר המוות לחולי קורונה, עושים את זה מאז תחילת המגפה. למשל קישור לממצאים של ניתוחים שלאחר המוות מאיטליה מ2020 https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32914853/

    שנית זה לא שוירוס יכול להפוך לחיידק או להופיע כחיידק, הקורונה היא וירוס.

    קורונה אכן יכולה לגרום לקרישי דם, אבל ברוב הגדול של המקרים הם לא נוצרים וכמובן שברוב המקרים של אנשים שמתים מהמחלה, לא קרישי הדם גורמים למוות.

    סך הכל עוד הודעה עם יותר מדי פסיקים שמתחננת שיעבירו אותה לאנשים אחרים. כלל אצבע, אם כותבים לכם להעביר את ההודעה לאנשים אחרים ועל אחת כמה וכמה ממליצים לכם על תרופות מסוימות ולא שולחים אתכם להתייעץ עם הרופא המטפל שלכם זה כנראה שטויות במיץ.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top