נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / מאיר שלו על חיסון הקורונה של ראש הממשלה

מאיר שלו על חיסון הקורונה של ראש הממשלה (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

זהו משפט אחד מטורו הסטירי של מאיר שלו במוסף השבת של ידיעות אחרונות מ 11 בדצמבר 2020.

הפסקה המלאה היא:

"וקשה שלא לחשוב על עוד דבר, שראש הממשלה הזה, שמבקש להיות עכשיו דוגמה בתחום ההתחסנות, לא היה דוגמה לשום דבר מועיל וטוב אחר. הוא לא היה דוגמה של יושרה ושל יושר. הוא לא היה דוגמה של צניעות ושל הגינות. הוא לא היה דוגמה לשמירת הנחיות. ודאי שלא היה דוגמה לכושר החלטה, לאומץ ולחזון. הוא היה פרזנטור של זלילה וסביאה על חשבון הציבור, של יחצנות, של בזבזנות, של שיסוי ופילוג, של מתנות תמוהות שמעוררות חשדות מוצדקים. הוא היה דוגמה לנהנתנות גסה, לחשדות של שוחד, של מרמה, של הפרת אמונים ושל שחיתות, ולניפוח מעשיו לרמות של המהפכה הצרפתית ושל מעמד הר סיני. כל הזכרונות האלה צפו גם בי השבוע, ועל כן התקשרתי אל האיש שלי במשרד ראש הממשלה, כדי שיסביר לי מה באמת קורה שם. ובכן: ראש הממשלה אכן יהיה הראשון שיקבל חיסון ויעשה זאת בשידור חי, אבל זאת תהיה זריקת פלצבו שפייזר שלחה במארז נפרד. ואם הדבר ייחשף על ידי העיתונות, הוא יאמר שהכל נעשה על פי הנחיות המחלקה לאבטחת אישים בשב"כ ושגנץ גנב את החיסון האמיתי שלו."

המקור:

מאיר שליו: "פניתי לאיש שלי במשרד ראש הממשלה לברר אם באמת נתניהו יתחסן, ונאמר לי שהוא יקבל פלאצבו שנשלח בנפרד מפייזר!"... מי מופתע?



 

2 תגובות

  1. דווקא נשמע שממש כדאי להעביר! אין כאן שיבוש של מה שנאמר אלא ציטוט חלקי, חלקי אך לא מעוות את הכוונה או ההבנה הכללית. ובכלל ממש כדאי להעביר (:

  2. לא ברור למה פייזר צריכה לשלוח את חיסון הפלצבו וא"א להכין אותו כאן בישראל. גם מה זאת אומרת נגץ גנב את החיסון האמנם? לא סביר בעיני שתצא כזאת הודעה מלשכת רה"מ.
    אגב בעיני ביבי הוא בהחלט דוגמא של נהנתנות אך לא דוגמא של שחיתות ההיפך הוא הנכון הוא דוגמא למופת של שמירת חוק משום שאם כ"כ חיפשו אותו ורק זה מה שמצאו כמה תיקים מגוחכים מוכיח כמה הוא שומר חוק.
    ואם אנו מחפשים דוגמא של צביעות וחוסר מקצועיות והחלטות לא ענייניות נמצא את זה בקלות בפרקליטות וביועץ המשפטי בתיקי נתניהו.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top