נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / ראש מחקר פייזר: החיסון לקוביד של פייזר ומודרנה הינו למעשה "עיקור נשים"

ראש מחקר פייזר: החיסון לקוביד של פייזר ומודרנה הינו למעשה "עיקור נשים" (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

לקראת הגעת חיסוני הקורונה, מתחזקים הקולות נגד החיסונים. התנגדות לחיסונים היא לא חדשה ולא ייחודית לקורונה. המתנגדים ממציאים סיבות ומעוררים פחדים. הם משתמשים במידע מומצא או מעוות כדי לקדם את התנגדותם לחיסונים. אחד המקורות להפחדות מפני חיסונים הוא מחקר שפרסם הרופא (לשעבר) אנדרו וייקפילד שקושר בין חיסונים ואוטיזם.

אני מצטט כאן את פסקאות הפתיחה מתוך מאמר שפרסם ד"ר ארז גרטי באתר של מכון וייצמן:

ב-28 בפברואר 1998 פרסם הרופא דאז הבריטי אנדרו וייקפילד (Wakefield) מאמר בכתב העת הרפואי Lancet, ובו תיאר 12 מקרים של ילדים שלקו בבעיות דלקתיות במעיים והתדרדרות בתפקודי השפה, וחלקם אובחנו כאוטיסטים. הורי הילדים דיווחו כי הם קיבלו את החיסון המשולש, נגד חצבת, חזרת ואדמת, זמן קצר לפני הופעת התסמינים. הבעיה במאמר לא הייתה מה שאפשר להסיק ממנו, אלא העובדה שהוא היה שגוי מהיסוד, ואף שקרי. שנים לאחר מכן התברר שהיו במחקר בעיות מתודיות קשות, ניגודי עניינים ואף זיוף תוצאות, אך גם בלי כל אלה, אי אפשר ללמוד הרבה מהנתונים שפורסמו, משום שסמיכות זמנים אינה מעידה בהכרח על סיבתיות. זאת ועוד, מדובר ב-12 מקרים אנקדוטליים שלא בהכרח - או במקרה זה בהכרח לא – מעידים על הכלל. המאמר הזה היה יריית הפתיחה למחול שדים שאת תוצאותיו אנחנו מרגישים עד היום, ואפשר אף לומר שגבה לא מעט קורבנות.

שלוש שנים לאחר מכן התפטר וייקפילד מבית החולים Royal Free בשל "חילוקי דיעות מקצועיים", אך המשיך להטיף לפיצול החיסון המשולש. בשנת 2004 חשף העיתונאי בריאן דיר ב"סאנדיי טיימס" כי חלק מתוצאות המחקר נועדו לשמש בתביעה נגד יצרני החיסונים וכי אחדים מהילדים "נבחרו" להשתתף במחקר. בהמשך התברר כי וייקפילד עצמו ובית החולים קיבלו כספים מעורכי דין שחיפשו דרך להוכיח שחיסונים אינם בטוחים, כדי לתבוע את קרן הפיצויים. לא פחות חמור, עוד לפני הפרסום הגיש וייקפילד בקשה לרשום פטנט על חיסון מפוצל. ב-2007 עשרה משותפיו של וייקפילד למאמר משכו את ידיהם מהפרסום. ב-2010 נשלל רשיונו של וייקפילד לעסוק ברפואה, והמחקר המקורי נפסל – 12 שנים לאחר שפורסם.

לעניינה של הודעה זו. בניגוד לכותרת המבהילה ("הינו למעשה"), הכותבים משתמשים במלים כגון "עלולה" ו"יכולים". הם מטילים ספק בפרוטוקול הבדיקה ודורשים שמדענים מתנגדי חיסונים יבחנו את הפרוטוקל. יש להם חששות והשערות אולם אין להם מידע מבוסס. אני מקווה שמובן שב"ראש מחקר פייזר" הכוונה למי שהיה בעבר חוקר בכיר בפייזר אבל הוא לא בתפקיד הזה היום. כמו כן, קיימים חיסונים של חברות אחרות ולא ברור לי למה הם מתמקדים דווקא בחיסון של חברת פייזר.

האתר שבו נמצא המאמר המקורי מפנה לפוסט בשם סדרת הטלוויזיה StarGate הזהירה אותנו בשנת 2001 על אסון חיסונים העומד בפנינו היום. אני חושב שלא ראוי לקחת ברצינות מי שמייחסים לסדרת מדע בדיוני סמכות מדעית ויכולת נבואה.

כמו כל תרופה וחיסון, לאחר שבוצעו שלושת שלבי הניסוי הראשונים עבור אוכלוסיות במספר מוגבל, קיים גם השלב הרביעי שנקרא postmarketing surveillance trial ובו מתבצע מעקב אחר כל הפרמטרים של התרופה/חיסון כגון יעילות, בטיחות ותופעות לואי. מכיוון שהחיסון לקורונה יינתן למליוני אנשים בטווח זמן קצר, המידע על בעיות, אם יהיו, יתגלה במהירות.

לסיכום, אני מציע לא להילחץ מהודעות כאלה, להבין איך ולמה מנסים להבהיל אותנו ובטוח שלא להעביר אותן הלאה.

המקור:

החיסון מכיל חלבון ספייק (ראה תמונה) הנקרא סינציטין -1, החיוני להיווצרות שליה אנושית אצל נשים. אם החיסון פועל כך שנוצר תגובה חיסונית נגד חלבון הדוקרן, אנו מאמנים גם את הגוף הנשי לתקוף סינציטין -1, מה שעלול להוביל לאי פוריות אצל נשים שאינן מוגדרות.

ד"ר וודרג וד"ר יידון מבקשים להפסיק את כל מחקרי החיסון נגד קורונה וקוראים לחתימה משותפת על העצומה

2020 חדשות

ב- 1 בדצמבר 2020 הגיש ראש המחקר לשעבר בדרכי הנשימה ד"ר מיכאל יידון ומומחה הריאות ולשעבר ראש מחלקת בריאות הציבור ד"ר וולפגנג וודרג בקשה ל- EMA, הסוכנות האירופית לרפואה האחראית לכלל האיחוד האירופי. אישור תרופות להשעיה מיידית של כל מחקרי החיסונים של SARS CoV 2, בפרט מחקר BioNtech / Pfizer על BNT162b (מספר EudraCT 2020-002641-42)

ד"ר וודרג וד"ר יידון דורשים שלא להמשיך במחקרים - להגנת חייהם ובריאותם של המתנדבים - עד שיהיה זמין תכנון מחקר המתאים לתת מענה לדאגות הבטיחות המשמעותיות שמביע מספר גדל והולך של בעלי שם ידוע. מדענים נגד החיסון ותכנון המחקר.

סדרת הטלוויזיה StarGate הזהירה אותנו בשנת 2001 על אסון חיסונים העומד בפנינו היום
מצד אחד העותרים דורשים כי בשל חוסר הדיוק הידוע של בדיקת ה- PCR במחקר רציני, יש להשתמש ברצף סנגר כביכול. זו הדרך היחידה להצהיר הצהרות מהימנות על יעילות החיסון נגד קוביד -19. על סמך בדיקות ה- PCR הרבות והשונות באיכות משתנה מאוד, לא ניתן לקבוע את הסיכון למחלות ולא תועלת אפשרית לחיסון בוודאות הנדרשת, ולכן בדיקת החיסון בבני אדם אינה כשירה כשלעצמה.

יתר על כן, הם דורשים להחריג אותה, למשל. באמצעות ניסויים בבעלי חיים, שניתן לממש סיכונים שכבר היו ידועים ממחקרים קודמים, שמקורם בחלקם באופיים של נגיפי הקורונה. החששות מופנים במיוחד לנקודות הבאות:

היווצרות מה שמכונה "נוגדנים שאינם מנטרלים" עלולה להוביל לתגובה חיסונית מוגזמת, במיוחד כאשר אדם הנבדק מתמודד עם הנגיף האמיתי וה"פראי "לאחר החיסון. ההגברה הזו כביכול תלויה בנוגדן, ADE, ידועה זה מכבר מניסויים בחיסוני קורונה בחתולים, למשל. במהלך מחקרים אלו כל החתולים שסבלו תחילה את החיסון מתו לאחר שתפסו את נגיף הבר.
החיסונים צפויים לייצר נוגדנים כנגד חלבוני קוצים של SARS-CoV-2. עם זאת, חלבוני קוצים מכילים גם חלבונים סינציטין-הומולוגיים, החיוניים ליצירת השליה אצל יונקים כמו בני אדם. יש לשלול באופן מוחלט כי חיסון נגד SARS-CoV-2 עלול לעורר תגובה חיסונית כנגד סינציטין -1, מכיוון שאחרת פוריות לאורך זמן בלתי מוגבל עלולה לגרום לנשים מחוסנות.
חיסוני ה- mRNA מבית BioNTech / Pfizer מכילים פוליאתילן גליקול (PEG). 70% מהאנשים מפתחים נוגדנים כנגד חומר זה - המשמעות היא שאנשים רבים יכולים לפתח תגובות אלרגיות שעלולות להיות קטלניות לחיסון.
משך זמן המחקר הקצר מדי אינו מאפשר הערכה מציאותית של ההשפעות המאוחרות. כמו במקרים של נרקולפסיה לאחר חיסון נגד שפעת החזירים, מיליוני אנשים בריאים היו חשופים לסיכון בלתי מתקבל על הדעת אם יינתן אישור חירום ויבוצע האפשרות לבחון את ההשפעות המאוחרות של החיסון. עם זאת, BioNTech / Pfizer הגישה ככל הנראה בקשה לאישור חירום ב -1 בדצמבר 2020.
קריאה לעזרה: ד"ר וודרג וד"ר יידון מבקשים מכמה שיותר אזרחי האיחוד האירופי לחתום על עצומה על ידי שליחת הדואר האלקטרוני שהוכן כאן ל- EMA.

6 תגובות

  1. לא ניתן לאף אחד לגעת בנו.

  2. בשום מקום בכתבה המקורית באנגלית אין הפניה לפוסט, וודאי לא פוסט בשם "סידרת טלוויזיה..".
    המאמר מסקר פניה רשמית, מבוססת מקורות ביבליוגרפים, של דר. ידון ודר. וודרג לסוכנות האירופאית לרפואה המאשרת ניסויים בתרופות וחיסונים.

  3. למי שמתעניין, עמותת "מדעת" כתבה בנושא. בשורה התחתונה: אין מה לחשוש מהחיסון. נכון לעכשיו, תקציר של המאמר מופיע בראש העמוד הזה:
    http://midaat.org.il/articles/diseases/covid19/
    למקרה שבעתיד יפרסמו אחרים מעליו ויהיה קשה יותר למצוא אותו, הנה לינק למאמר המלא:
    http://midaat.org.il/articles/diseases/covid19/covid19-vaccine-fertility/

  4. אין פה שום התייחסות באמת לכתבה אלא רק דיבורים על ד"ר וויקפילד שבכלל לא נמצא פה בשביל להכפיש את הטענה של רופאים אחרים, עם ממצאים אחרים לגמרי, והליך משפטי שונה. המקור שמצויין הוא לא באמת המקור אלא כתבה על המקור בחדשות 2020, ובמקור אין שום התייחסות לסדרת טלויזיה של מדע בדיוני אלא רק הסבר מפורט לכל הדברים שעלולים להשפיע לפי דעת מומחים בתחום מחיסון קורונה, שאחד מהם הוא גם עקרות.
    אין פה שום מפרט מדעי בכלל רק דעה אישית שאם מישהו אומר משהו נגד חיסונים אז יש רופא אחר שדיבר על משהו אחר לפני עשרות שנים ובגלל זה כדאי לא להקשיב לשום דבר בנושא. אין יותר עצימת עיניים ברורה מזה וזה מסוכן להטעות ככה את הציבור. לפי הרבה רופאים ומדענים שעוסקים בחיסון הזה ובחיסונים דומים כבר 30 שנים, החיסון מסוכן לציבור ויכול להוביל לשלל בעיות רפואיות עד מוות.

  5. אתה עושה פדיחה לעצמך….כותב מה דעתך האישית ביחס לדעות של רופאים ואנשי מקצוע בכירים ומלומדים…יש לך איזשהו תואר ברפואה?? אז למה שנבחר להאמין לך אגב כך אתה גם חושף בפנינו את המאמרים החשובים האלו…תודה!!

  6. הנה מחקר שאשכרה בדק את ההשערה הזאת, כי גם לתאוריות חסרות ביסוס מגיעות 15 דקות של תשומת לב:
    https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.05.23.21257686v1

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top