נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - אפשר להעביר / אפליקציית סקורה – sekurapp

אפליקציית סקורה – sekurapp (המלצה - אפשר להעביר)

ההסבר:

ההודעה מטעם עמותת כולן פורסמה בשנה שעברה. בתשובה לשאלתי כתבה לי רותם שוחט, יזמת אפליקציית סקורה: אני לא יודעת מה גרם להצתה מחודשת של ההודעה, לא יזמנו קמפיין מיוחד. האפליקציה קיימת כבר מעל לשנה וחצי ומשתמשות בה מעל 60,000 נשים. לצערי, ואני רק יכולה לשער שהמקרה של האונס המזעזע באילת כנראה הציף חששות של נשים ונערות רבות ושל הורים מודאגים ומשתמשות האפליקציה החליטו לשתף ולהפיץ את האפליקציה.

אני (חנן) בדקתי את הרשאות הפרטיות של האפליקציה בטלפון האנדרואיד שלי. הדבר החשוד היחיד בהרשאות הוא ההרשאה למצלמה. רותם שוחט הסבירה לי שבקשת הגישה למצלמה קיימת רק במכשירים מסוימים על מנת שתהיה גישה לפנס. זהו לא משהו שבשליטתנו אך אני יכולה להבטיח שאין לנו גישה לתמונות ואנחנו לא עושים שום שימוש או שומרים שום מידע שקשור למצלמה. זהו פרט טכני בלבד.

המקור:



בבקשה תעבירו לבנות ולנכדות שלכן. הודעה מתייחסת לאפליקציה שניתן להוריד לנייד ולהסתובב בחופשיות בערב ללא חשש ( כמעט).תודה לקרן שהכירה לי את sekurapp
אפליקציה ישראלית חדשה שנוצרה במטרה לסייע לנערות ונשים להרגיש בטוחות יותר בסיטואציות שונות כמו הליכה לבד בלילה.  האפליקציה הגיעה בתוך ימים בודדים לראש מצעד ההורדות של גוגל.
מי מאיתנו לא מכירה את ההרגשה הזו - את הולכת ברחוב באמצע הלילה, לכאורה הכל בסדר, יש תאורה ואת נמצאת באיזור מיושב. אבל פתאום את שומעת צעדים שקטים מאחורייך וצל ארוך שמאפיל על הצל שלך. את מפחדת להסתובב ומפחדת להמשיך ללכת. הדבר היחיד שאת רוצה לעשות הוא לרוץ על נפשך, אבל חוששת לצאת מגזימה. מה תעשי? ובכן, יש לנו בשורות בשבילכן - מהיום יש פתרון!
הכירו את אפליקציית סקורה, מאחוריה עומדת היזמית רותם שוחט. "מספר הפעמים בהם הרגשתי צורך באפליקציה כמו סקורה הוא אינסופי." מספרת שוחט "כשהייתי נערה (כשעוד לא היו סמארטפונים) וחזרתי מאוחר בלילה מחברה בישוב. כשהייתי חיילת ונשארתי האישה אחרונה בתחנת האוטובוס מפחדת ללכת לשירותים לבד. בהליכה יומיומית ברחוב כשמישהו זורק לי הערה ואני מאוד רוצה לענות לו אבל ממשיכה ללכת במהירות. התחושה הזאת, הסתבר לי לא מזמן היא לא רק שלי. פעמים רבות פשוט לא נעים לנו לנוע במרחב הציבורי.".
הצורך הזה הוביל לפיתוח סקורה -אפליקציה שפיתחתי יחד עם נדב לכיש . היא בחינם כי אנחנו מאמינות שאף נערה או אישה לא צריכה לשלם על תחושת הביטחון שלה."

לאפליקציה ארבעה כפתורים-יכולה להשמיע את צלצול הטלפון שלך, קול של סירנה, שליחת הודעה לאנשי קשר שאת מגדירה מראש עם המיקום שלך וכפתור חיוג למשטרה או למספר שאת בוחרת. היא פשוטה לשימוש במצבי לחץ והיא נשארת על המסך כל זמן ההליכה ולא נשלחת לרקע.
תורידו אותה כי היא חיונית למקרים בהם אתן חשות לא בטוחות ואני מקווה שיום אחד נרגיש שאנחנו לא זקוקות לה יותר.

אנו מזמינות אתכן לשתף את החוויה שלכן כאן או אם תרצו לשלוח בפרטי. אנו מאמינות שאם נשתף את הסיפורים שלנו כל אחת מנקודת מבטה יש לנו את הכח להעלות את המודעות לנושא ולהפוך את המציאות לטובה יותר.

להורדת האפליקציה - www.sekurapp.com
פוסט מטעם עמותת "כולן"

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top