נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לכאן ולכאן / אבשלום אליצור – נשקו מזרחיים ומזרחיות

אבשלום אליצור – נשקו מזרחיים ומזרחיות (המלצה - לכאן ולכאן)

ההסבר:

אבשלום אליצור פרסם את הטקסט המרגיז הזה ונחסם בפייסבוק למשך יום. מאז, הטקסט מופץ ברחבי פייסבוק. אישית, אני לא אוהב את ביבי ולא את פייסבוק אבל גם לא חושב שרק למזרחיים צריכים לבוא בטענות על תמיכה בביבי.

הטקסט של אליצור הוא תגובה לצילום של שתי נשים המנשקות את ידיו של ביבי. החלטתי לא לפרסם את התמונה כי אני לא רוצה לשתף פעולה עם ביזוי הנשים המופיעות בה. הן לא מייצגות את כל המזרחיים.

המקור:

נשקו מזרחיים ומזרחיות
נשקו לו כמו מזוזה וסידור ותפילין. נשקו ידיים ורגליים, נשקו מקומות שלא יפה להגיד. נשקו אבוטבול ובוזגלו וגואטה ודהרי עד סוף האלף-בית. נשקו תימנים ומרוקאים ותוניסאים ואפילו פרסים. נשקו אפילו שיש קורונה כי מה זה כבר משנה. נשקו את מי שקרא לכם חמורים מתחלפים, שרואה בכם בבונים פרימיטיביים ועושה הכל שתהיו כאלה. נשקו את מי שמילא את הליכוד במזרחיים מהסוג שהוא אוהב כמו דרעי הגנב ומיקי מכלוף זוהר הנוכל ומירי רגב הצרחנית ואורן חזן כדי שיחשבו שכל המזרחיים נראים ככה. איך אמר הלקקן התורכי בני ציפר: כל הליכוד זה ערימת זבל בלי ביבי. אז יאללה תנשקו כדי שילקק לכם בהרבה מילים יפות בלי לגעת בכם כי הוא ממש נגעל ממכם ואחרי הנשיקות שלכם היה תמיד רוחץ ידיים עוד לפני הקורונה. אתם יודעים מה, נשקו את הקורונה כי נתניהו הוא האימא של הקורונות. קורונה מתוקה שגורמת לכם להרגיש חשובים וגיבורים, שמנפחת לכם את המוח משנאה לאשכנזים ושנאה לשמאלנים ושנאה להומואים ושנאה לערבים ושנאה לכל מי שלא בא לו טוב בעין. כן נתניהו זה וואחד קורונה. קורונה שגונבת לכם כסף כל יום מכל כיס, קורונה שמשאירה אתכם עם מינוס ענק בבנק וקבורים בחובות ומשכנתאות ומכורים לתוכניות מפגרות בטלוויזיה ומסוממים צייתנים ונחמדים. זה הקורונה של מעלות וקריית שמונה וקריית מלאכי וקריית גת ובית שמש ושדרות ונתיבות שמתפוררות מעוני אבל מלאות גאווה בביבי שלהם. יאללה לנשק מה הפסקתם. נשקו מי ששואב מהמדינה כל שקל להעשיר את עצמו ואת אשתו המשוגעת ואת הבן המטונף שלו ואת בני-דודיו הגנבים, משפחת פשע. נשקו שירוקן את המדינה עד שתישאר כמו קונדום משומש העיקר שהוא חלילה לא יגיע לבית הסוהר. למה מי מת שהוא יילך לבית סוהר? בשביל זה יש אותכם. יאללה לנשק אומרים לכם. נשקו.
נשקו אחים ואחיות. נשקו וקללו אותי זה אף פעם לא הזיז לי. אבל בבוא היום כשתתעוררו ותבינו מה הנשקוקי הזה עשה לכם ותראו פתאום איך נהיים החיים קלים ופשוטים בלעדיו אל תשכחו לומר תודה למי שלא נישק ולא ליקק. יש עוד כאלה למזלכם.
אבשלום אליצור

5 תגובות

  1. אבשלום אליצור

    תודה חנן ומכבד את החלטתך.

  2. לכ מבינה למה ההמלצה הינה "לכאן או לכאן".

    אם אתה מתנגד לביזוי נשים ההמלצה צריכה להיות נגד.

    באופן כלל המלצה לא להעביר ראויה בשל טקסט גזעני ופוגעני כלפי ציבור שלם

  3. אוגוסטינוס

    הטקסט של אליצור מעורר שאת נפש בסדרי גודל יותר ממושאי ביקורתו.

  4. שלום.

    אני עוקב קבוע וחושב שהתרומה של האתר במלחמה במכתבי שרשרת והודעות זבל, תרמיות וכד' גדולה מאד.
    אני אישית משתמש באתר הזה בשביל לגדוע הודעות ספאם ושטויות שלא צריכות להיות מופצות.

    זאת הפעם הראשונה שאני רואה שעלתה דעה שלא קוראת לפעולה (מצחיק כי יש פה קריאה לפעולה לנשק בלי סוף…)

    אני מאמין שההתייחסות לפוסט הזה לא משרתת את מה שאני חושב שהיא המטרה הטהורה של האתר – להילחם בהודעות שרשרת ושמועות אינטרנט. אין בפוסט שום צורך בהוכחת אמת.

    למרות זאת, הפוסט נמצא פה ככל פוסט בפייסבוק וזה זכות בעל האתר. אני מקווה שיצא מזה טוב ואולי אנשים יגיעו לכאן דרך הפוסט הזה שנחסם על ידי פייסבוק.

    דעתי היא שהבעיה היא לא אצל הנשים שמנשקות לו את הידיים, בין אם זה בקטע של סגידה או סתם קטע תרבותי, אלא באדם שנותן להם לנשק לו את הידיים.

    אני אדם מזרחי, מאמין, שלא אוהב את ביבי גם כן. אני חושב שצריך להפסיק עם הפצת שנאה כלפי אחינו, אחיותינו ובכלל… לצערי הפוסט שם את השד העדתי במרכז ועלינו להבין שמדברים כאלה צריך להתרחק ולא להפיץ, בין אם זה בגנות ראש הממשלה, בגנות עדה כלשהי ובין אם זה בגנות כותב הפוסט.

    די לשנאה.

  5. אני רואה בפוסט הזה אמירה גזענית פוגענית ברמה נמוכה מאוד , בהשמצה והסתה נגד ציבור שלם בהכללה ,דברים מסוג זה עדיף שלא יופצו כדי לא להגביר את ההסתה והשנאה בין חלקי העם מה עוד שזה לא מוסיף דבר לאיש פרט להשמצות שאנן משקפות את הכלל

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top