נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לכאן ולכאן / שמי ד"ר גרטר – רופא בכיר בבית חולים מרכזי בישראל

שמי ד"ר גרטר – רופא בכיר בבית חולים מרכזי בישראל (המלצה - לכאן ולכאן)

ההסבר:

אני קורא את המכתב הזה כטקסט פוליטי שמטרתו להניע אנשים לפעולה ולהפגנה. סעיף 5 שבו דרישה למנות מנכ"ל בריאות שהוא רופא מתחבר ישירות לבג"ץ שהוגש ונכשל נגד מינויו של משה בר סימן טוב. כמו כל טקסט פוליטי, עולה השאלה האם אין עובדות אחרות שלא משרתות את המסר של הכותב והושמטו מהטקסט. בנוסף לכך, הכותב לא מזדהה ולכן אי אפשר לשאול אותו לגבי העובדות שכן הביא או לגבי התחזיות שלו.

המקור:

אזרחי ישראל שלום רב,
שמי ד"ר גרטר. רופא בכיר בבית חולים מרכזי בישראל.
הגיע הזמן שתשמעו קצת מהאמת שלא מסופרת לכם בתקשורת. אני פה כדי לעודד אתכם וגם על מנת לעורר אתכם.
לצערנו, הקורונה תישאר פה לתקופה ארוכה-יותר משנה.
משרד האוצר מדבר על קריסה כלכלית ומשרד הבריאות מתייחס רק לתמותה מהקורונה.
בוטלו בישראל בדיקות אבחנה,הדמיה וניתוחים אמבולטורים בבתי חולים,יותר מ10 אלף ביום. ימותו רבים מחוסר אבחון של גידולים,זיהומים בטווח הקרוב והבינוני. בטווח הארוך ריקון קופת האוצר תגרום גם להפחתה משמעותית של סל התרופות ולכן יהיו פחות טיפולים. עקב העוני גם יירכשו פחות תרופות למחלות שונות-משמעות הדבר תמותה גבוהה יותר בשנים הקרובות מאשר הקורונה.
חייבים להבין שאם נישאר בסגר מספר רב לא ידוע של חודשים ננצח את הקורונה אבל זה יהיה בסגנון הניתוח הצליח אבל החולה מת. מוות לכלכלה משמע גם מוות אמיתי למאות אלפים בשנים הקרובות . איננו מעוניינים בוועדות חקירה אח"כ. אנחנו רוצים למנוע את הטעות.
אני קורא לאזרחי ישראל להתאגד ולדרוש מספר דברים:

1. וודאות-שממשלת ישראל תפרסם מספר תרחישים אפשריים ולפרסם מתי חוזרים לשגרה לפי התרחישים. אנו חיייבים לדעת מתי חוזרים לעבוד להפסיק להשלות את האזרחים במענקים קטנים שבמקרים רבים לא יעזרו לעסקים להתאושש גם הלוואות צריך להחזיר. הפתרון היחיד הוא הוא הוודאות
2. להפסיק להפחיד וליצור פניקה. מסגר ממושך ימותו הרבה יותר בטווח הארוך עקב עוני, סל תרופות מדולל וחוסר אבחון רפואי. כרגע מערכת הבריאות הציבורית עובדת כמעט במתכונת שבת.
3. מבקשים שחברי הכנסת, השרים ופקידי הממשלה השונים יפגינו דוגמא אישית לכל מדינת ישראל ויפחיתו את משכורתם לכדי מחצית עד לסוף משבר הקורונה.
4. בידוד מלא לאוכלוסייה מעל גיל 67 ,כי הם בקבוצת סיכון וגם יש להם הכנסה מהפנסיה. הצעירים חייבים לחזור למעגל העבודה בהקדם האפשרי. לא יותר מאוחר מחודשיים.
5. למנות מנכ"ל משרד בריאות שהינו רופא!!! החלטות המנכ"ל הנוכחי לוקחות בחשבון רק את התמותה מהקורונה ולא את השיקולים של התמותה ממחלות שונות ביום שאחרי.
בכוחנו לשנות את העתיד. מועד קרוב להפגנה יימסר בקרוב. אנא הפיצו הודעה זו. אנחנו נתגבר על הקורונה רק בעזרת וודאות לגבי תאריך חזרה לחיים רגילים מהר ככל שנוכל

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top