נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / תוכנת זום Zoom בתשלום

תוכנת זום Zoom בתשלום (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

היום האחד באפריל. זוהי מתיחה נחמדה. מי שיקראו טוב טוב את הפרטים, יראו עד כמה זה לא הגיוני. שתי דוגמאות - החיוב דרך משרד והחיוב הרטרואקטיבי.

המקור:

שימו לב. הועבר מסוכנות הידיעות איי.פי הבינלאומית ואחרי שאומת על ידי משרד התקשורת בארץ נתבקשנו למסור. המקור נבדק ונראה אמין. נא להעביר לכל בתי הספר, המנהלים, המורים וכל מי שעוסק בתחום.
לאחר 45 יום של שימוש חופשי בשיחה של עד 40 דקות, הודיעה אמש חברת זום, דרך הבעלים בשאנגחאי, כי מעתה דקת שיחה בפורמט וידיאו של זום תעלה 0.25$ מתורגם לשער יציג של אותו יום באותה מדינה. מי שרכש את התוספת של שיחות מעל 40 דקות לא יידרש לשלם עוד. הכסף ייגבה במרוכז דרך משרד התקשורת וינוכה דרך חברות האינטרנט לפי חיוב רשת האינטרנט ו/או הסלולרית באותו מוסד/משק פרטי.
הזיהוי ייעשה לפי כתובת ip של המחשב/הטלפון הנייד באותה כתובת.
חברת זום הודיעה כי נבחנת האפשרות לחייב רטרואקטיבית את השיחות החל מה15.3, מכיוון שמרבית המשתמשים לא חתמו על חוזה מול החברה.
אנו ממליצים לרשום כל שיחת זום מעתה ולוודא את דקות השיחה בפועל של השיחה.
לצורך המחשה: דקת שיחה שתעלה 0.25$ משמעה ששיחה של 40 דקות שווה 10$.
במידה וניהלתם בחודש מרץ 20 שיחות, חובכם יהיה 200$ וכן הלאה. מדובר כמובן בעיקר בציבור המורים והתלמידים, אולם גם אנשי עסקים רבים, בעלי מקצועות חופשיים ומשפחות משתמשות באפליקציה זו על בסיס קבוע.
המחשה נוספת: ליל סדר של 3 שעות תעלה 45$ לכל מכשיר. בהנחה שמדובר בארבעה-חמישה מכשירים בממוצע לכל סדר וירטואלי, מדובר על הוצאה של סביב 200$ נוספים לכל משפחה מעבר להוצאות ליל הסדר השוטפות.
זו כמובן שערורייה גדולה ומשרד התקשורת כבר פועל על מנת לא לאפשר את הגביה רטרואקטיבית. לגבי חודש אפריל תהיה כניסה למשא ומתן, אולם נראה כי יהיה קשה למנוע מהם חיוב עתידי. לגבי חיובי העבר, במקביל למשרד התקשורת, הודיעו כבר כמה עורכי דין בכירים במשק כי הם מתארגנים לתביעה ייצוגית. מדובר במידע שטרם פורסם בתקשורת כיוון שהמשרד הוציא צו איסור עד לבירור הפרטים והטיפול, כדי לא לזרוע בציבור בהלה נוספת ודיסאינפורמציה מיותרת. אנא העבירו הלאה לקבוצות של בתי ספר, עסקים וכו' המשתמשים בתוכנה זו באופן קבוע. חשוב שהמאבק יהיה משותף של כמה שיותר גורמים. בברכת חג שמח ובריאות לכולם!

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top