נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / עצות מסין על וירוס קורונה

עצות מסין על וירוס קורונה (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

ערבוב של עצות שחלקן סותרות. המהות של העצות האלה היא שיש דרך לא להידבק. אלו עצות רעות מאד. הפצת העצות האלה רק תדביק אנשים אחרים בהיסטריה. הדרך הידועה לא להידבק מקורונה היא לא להיות בסביבתם של אנשים החולים או חשודים שנדבקו. האחריות היא עליהם לא להדביק אחרים. אם יש לכם חום, שיעול או קושי נשימה התקשרו למוקד 101 וקבלו עזרה רפואית. אין צורך להגיע לחדר מיון או למרפאה!

 

המקור:

דוד ואחיינו של אחד מחבריי לכיתה סיים את לימודיו במפלגה ועובד בבית חולים בשנג'ן. הוא עבר למחקר של נגיף דלקת ריאות ווהאן. הוא פשוט התקשר אלי ואמר לי להגיד לחברים שלי: אם יש לך נזלת וכח במהלך הצטננות, אתה לא יכול להיות סוג חדש של דלקת ריאות קורונווירוס, מכיוון שדלקת ריאות בקורונווירוס היא שיעול יבש בלי נזלת. זו הדרך הקלה ביותר לקבוע. אנא ספר לחבריך שאם אתה יודע יותר על ידע רפואי, תהיה מודע יותר לזיהוי ומניעה. קישור לדיקן

פרסם מחדש

הפעם נגיף ווהאן אינו עמיד בחום ויהרג בטמפרטורה של 26-27 מעלות. לכן, שתו יותר מים חמים. אתה יכול לומר לחברים ובני משפחתך לשתות מים חמים יותר כדי למנוע זאת. לך תחת השמש. היה קר לאחרונה וגם שתיית מים חמים נוחה מאוד. זו אינה תרופה והיא טובה לגוף. שתיית מים חמים יעילה לכל הנגיפים. נסו לא לשתות קרח, זכרו!

עצתו של הרופא לגבי נגיף קורונה:

1. הוא גדול מספיק בגודלו (קוטר התא הוא בערך 400-500 ננומטר), כך שכל מסכה רגילה (לא רק פונקצית N95) צריכה להיות מסוגלת לסנן אותה. עם זאת, כאשר מישהו הנגוע מתעטש לפניך, הוא ילך 3 מטר (בערך 10 רגל) לפני שהוא ייפול לאדמה ולא יעוף עוד.

2. כאשר הנגיף נופל על פני המתכת הוא ישרוד לפחות 12 שעות. לכן, זכרו שאם אתם באים במגע עם משטח מתכת כלשהו, ​​שטפו את הידיים היטב עם סבון.

3. הנגיף יכול להישאר פעיל על הרקמה למשך 6-12 שעות. חומר ניקוי כביסה קונבנציונאלי אמור להרוג את הנגיף. לבגדי חורף שאינם מצריכים שטיפה יומית, תוכלו להכניס אותו לשמש כדי להרוג את הנגיף.

מידע על הסימפטומים של דלקת ריאות בנגיף Coronavirus:

1. ראשית, זה ידביק את הגרון, ואז בגרון תהיה הרגשה של כאב גרון יבש, שיימשך 3-4 ימים

2. ואז הנגיף יתמזג עם נוזל האף, יטפטף בקנה הנשימה ויכנס לריאות ויגרום לדלקת ריאות. תהליך זה יימשך 5-6 ימים.

3. עם דלקת ריאות, חום גבוה וקוצר נשימה מתרחשים. גודש באף אינו דומה לגודש באף רגיל. אתה תרגיש שאתה טובע במים. חשוב לפנות לרופא מייד אם יש לך תחושה זו.

אודות מניעה:

1. הדרך הנפוצה ביותר להידבק היא לגעת באנשים, לכן עליכם לשטוף ידיים לעיתים קרובות. הנגיף יכול לחיות רק על הידיים שלך למשך 5-10 דקות, אך הרבה יכול לקרות ב 5-10 דקות אלה (אתה יכול למרוח את העיניים שלך או לבחור את האף שלך בלי לדעת).

2. בנוסף לרחיצת הידיים לעיתים קרובות, תוכלו להתגרגר עם Betadine בכדי לחסל או להקטין חיידקים בזמן שהם עדיין בגרון (לפני שטפטפו לריאות).

חבר'ה, היו זהירים מאוד ושתו הרבה מים.

נשלח כפי שהתקבל

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top