נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / נגיף קורונה סיני הוא כלי נשק ביולוגי שנוצר על ידי הצבא הסיני

נגיף קורונה סיני הוא כלי נשק ביולוגי שנוצר על ידי הצבא הסיני (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

זוהי תיאוריית קונספירציה לא מבוססת, כנראה מתורגמת מרוסית. כדי להוסיף לה אמינות, הדביקו אליה את שמו של ויל מירזאיאנוב (Vil Mirzayanov). מירזאיאנוב הוא מדען שחשף במערב את סודות פיתוח הנשק הכימי ברוסיה. כדי לקבל מידע אמין על נגיף הקורונה אני ממליץ לקרוא באתר משרד הבריאות המיוחד לנגיף הקורונה.

המקור:


ויל מירזאיאנוב:

 נגיף קורונה סיני הוא כלי נשק ביולוגי שנוצר על ידי הצבא הסיני במעבדה הביולוגית של ווהאן.  הגורם למגיפה, המאיימת על העולם, הייתה דליפת הנגיף מהמעבדה.  המצב כה חמור, כי ארגון הבריאות העולמי נאלץ לעורר חשש בינלאומי מהאיום של מגיפה.


 דווח כי שברי נגיף HIV נמצאו בגנום של נגיף הווארוהון ווהאן, מה שאומר שהנגיף נוצר באופן מלאכותי.  פענוח הגנום מתפרסם בקישור זה.


 נגיף סיני מסוכן הוא נגיף שעבר שינוי גנטי כמו Bat-SARS, שעבר מניפולציה על ידי הצבא הסיני.


 שני רכיבים נפרדים של רצף גנטי מ- HIV-1, הנגיף הגורם לאיידס, התווספו לנגיף הקורונוי-דמויי Bat-SARS במעבדה, המאפשר להדביק ריאות אנושיות דרך קולטני ACES2, לתקוף את האדם מבפנים ולהרוס את יכולתו של הגוף להילחם בזיהום, להפחית תאי דם לבנים  אדם.


 T.O.  הנגיף הסיני (או ווהאן) הוא למעשה נשק ביולוגי צבאי.


 מומחים מציינים כי בטבע אין דרך לוירוס העטלף להשיג בטעות רצפי HIV גנטיים מבלי לגרום למוטציה מעטפת ויראלית.  הדרך היחידה שבה המעטפה הנגיפית תוכל להשיג גנטיקה של HIV בזמן שהיא נותרה זהה במאה אחוז לדגימה (שהושגה בשנת 2018) היא אם הוסיפו הגנים ל- HIV למעבדה.


 מקורות בארה"ב מדווחים כי וירוס ה- Bat-SARS המקורי זוהה על ידי הצבא הסיני באמצעות המכון לרפואה צבאית, פיקוד נאנג'יאנג, בשנת 2018.  שנתיים לאחר מכן, הנגיף השתנה באופן שלא יכול להופיע בטבע ללא מניפולציה גנטית.


 ככל הנראה, הדליפה של וירוס הנגיף החדש התרחשה במקרה.  כתוצאה מכך חייהם של מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם מונחים על כף המאזניים.


 הצעדים שננקטו על ידי הרשויות בסין לבידוד אנשים והתנחלויות רק מאשרים כי אין מדובר בהתפרצות טבעית של המחלה, אלא בנשק ביולוגי, שהסכנות שבהן ידועות היטב לרשויות הסיניות.


 במהלך החודש הראשון המשטר הקומוניסטי בסין הסגר 56 מיליון איש ב -19 ערים.  מדובר במבצע צבאי חסר תקדים.  יתר על כן, עד אז מספר ההרוגים, על פי הנתונים הרשמיים, הסתכם ב -25 איש בלבד.


 מדוע סין צריכה לחסום 19 ערים ולבודד 56 מיליון אנשים ממחלה בנאלית לכאורה?  העובדה היא שהשלטונות הסיניים יודעים במה אנשים נגועים בפועל וכי הנגיף הזה מתפשט מהר מאוד, מכיוון  הוא כלי מלחמה ביולוגי להשמדה המונית.


 נכון להיום, נקבע כי במחלה שיעור זיהומים של 83%.  המשמעות היא שאם 100 אנשים נדבקים בנגיף, אז 83 אנשים יחלו ממנו.  המחלה מתפשטת על ידי טיפות מוטסות, דרך מגע והיא מאוד מדבקת.


 מספר מקורות טוענים כי הנגיף יכול לחיות מחוץ לאדם, באוויר או על פני השטח, לפחות 5 ימים ולמקסימום 28 יום.  אז אם אדם נגוע הולך לחנות או לסופרמרקט, או לשירותים ציבוריים, או לבית ספר, למשרד, למחסן או לכל מקום אחר, נוגע במוצרים שעל המדפים ומחזיר משהו, מתעטש או משתעל, הנגיף שלו עולה על המוצרים,  על מדפים בחנות זו או בסופרמרקט, חדר אמבטיה, בית ספר, משרד, מחסן וכו '.


 ואם אתה מגיע למקום הנגוע בעוד כמה דקות, שעות או אפילו ימים, קח את אותו פריט, או אפילו מריח בשירותים במקום בו היה הנגוע, תידבק ב 83% מהמקרים.


 יתר על כן, נטען כי נגיף זה יכול להידבק דרך העיניים.


 אם אדם בריא נכנס לחדר בו היה אדם נגוע שהשתעל שם או התעטש כמה דקות קודם לכן, אז חלקיקים מיקרוסקופיים נשארים באוויר זמן מה ולא מתיישבים.  כך הם נכנסים לעיניו של האדם.  ומאז  ככל שאדם מהבהב כל הזמן הנגיף נכנס לצינור הדמעות שלו.


 בינתיים בסין המצב מחמיר מדי יום.  ברשתות החברתיות מופצים סרטונים בהם הרשויות הסיניות עולות על דירות של תושבים מקומיים כדי שלא יוכלו לצאת.


 בערים מבודדות, אין מספיק אוכל.  הרשויות מנסות לארגן משלוח מזון בעזרת רובוטים כדי להימנע מכל מגע עם אנשים בהסגר.  דווח שמיליוני אנשים לא יכולים לאכול במשך מספר ימים.  כל זה גורם למהומה.


 יותר ויותר יש עדויות למריבות המוניות ברחובות.  אנשים חושדים זה בזה שהם מדבקים ואינם רוצים לראות זרים במחוזותיהם ובחצרותיהם.


 היו עדויות לכך שהרשויות החלו לשרוף בתים ודירות בהן נמצאו אנשים הרוגים.  הם נשרפים בגוויות.


 בערים שעדיין לא מבודדות המצב גם מחמיר.  אין מספיק בתי חולים ורופאים.  אנשים מתיישרים בתורים מרובי קילומטרים כדי להגיע לבית החולים.  טרדות למסכות רפואיות מתרחשות.


 בעת פרסום מאמר זה, דיווחו הרשויות בסין כי במהלך היממה האחרונה (2 בפברואר 2020) נדבקו בנגיף 2,700 בני אדם (מבין אלו שנבדקו).  כלומר, 112 אנשים נדבקים בכל שעה.  ובהתחשב בכך שאי אפשר לאמת את כולם, המספרים האמיתיים של אנשים נגועים מעידים על מצב קטסטרופלי המאיים על כל העולם.

2 תגובות

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top