נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / שוד של מאות מיליארדים מערים חילוניות

שוד של מאות מיליארדים מערים חילוניות (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

עדכון 22 בינואר 2023 - קובי ריכטר כתב בדף הפייסבוק שלו שלא הוא כתב את המכתב אשר מסתובב שוב




עדכון 2020 - זהו פוסט משנת 2019. באימייל שמסתובב עכשיו נכתב שקובי ריכטר כתב את הפוסט. לא מצאתי את הפוסט המקורי. הימים הם ימי קורונה ושנאת החרדים חזרה. אני משנה את ההמלצה ל"לא להעביר".




באתר משרד הפנים ישנו דף אחד מחודש יולי 2019 שכותרתו התכנית השלטונית החדשה של משרד הפנים. בדף מופיעות תמונותיהם של שר הפנים והמנכ"ל והטקסט "חלוקה מחדש של מדינת ישראל ל-20 מנהלות אזוריות". בנוסף לכך ישנו קישור לכתבתה של מירב ארלוזורוב בדה-מרקר בדרך למהפכה שלטונית: תוכנית החלוקה מחדש של מדינת ישראל שאותה יכולים לקרוא במלואה רק בעלי מנוי לאתר הארץ. חוץ מזה כלום.

מכיוון שאין לי מידע על התכנית, אני לא יכול להגיב ברצינות על המכתב המסתובב.

לקוראים מהעתיד, שימו לב. בעוד שלושה ימים יתקיימו בחירות. אי אפשר לדעת כרגע מה הסיכוי שהתכנית אכן תתממש, כי לא בטוח שהשר הנוכחי ימשיך לכהן.

להלן תגובת משרד הפנים בדף הפייסבוק שלו. קצת קשה לי להביע אמפתיה למשרד הפנים על כך שכתבו נגדם "פוסט שקרי, מטעה ומוטעה" כאשר הם לא מספקים שום מידע לציבור.

בשעות האחרונות אנו עדים לפוסט שקרי, מטעה ומוטעה ביחס לצוות המומחים שהקים משרד הפנים בשיתוף הג'וינט, לבחינת האזוריות בישראל.

בהמשך למודל האשכולות האזוריים הפועל כיום בכמחצית מהרשויות המקומיות ומוכיח שעל ידי שיתופי פעולה בין רשויות, בדגש על פיתוח כלכלי, ניתן להביא לחיזוק השלטון המקומי והשירות לתושבים, הוקם צוות לבחינת מודל האזוריות הנהוג בעולם. מדובר בצוות מומחים המורכב ממנהלים בכירים לשעבר בשלטון המקומי ובממשלה, חוקרים מהאקדמיה ואנשי כלכלה בכירים, ביניהם, אמיר לוי, לשעבר הממונה על התקציבים במשרד האוצר, יוסי בכר, מנכ"ל משרד האוצר ויו"ר בנק דיסקונט לשעבר וכן ימימה מזוז, היועצת המשפטית למשרד האוצר לשעבר.

הצוות עוסק בתכנית רחבת היקף ופורצת דרך שתכליתה ביזור סמכויות ממשלה, פיתוח כלכלי אזורי, ביסוס הדמוקרטיה המקומית ושיפור היכולות הניהוליות בשלטון המקומי, מבלי לפגוע בעצמאותן של הרשויות המקומיות בכל אזור. הצוות טרם השלים את משימתו ובקרוב יציג את המתווה למשרד הפנים. מדינת ישראל מצטרפת למדינות המתקדמות בעולם, בין היתר, מדינות ה-OECD, ומקדמת רפורמה מסוג זה.

הצוות סבר במהלך דיוניו כי ישנה רגולציית יתר ובירוקרטיה הפוגעת ברמת השירותים הניתנים לאזרחי ישראל. מטרת הרפורמה, כאמור, להפחית ריכוזיות, לבזר סמכויות, להקל ברגולציה ובבירוקרטיה למען כלל התושבים באמצעות חיזוק השלטון המקומי.

במידה ותאושר על ידי משרד הפנים, הרפורמה תוגש לאישור הממשלה ותיושם בתיאום עם הרשויות המקומיות ומשרדי הממשלה השונים ותלווה בתכניות ממשלתיות לפיתוח אזורי וצמצום פערים בין הרשויות והאזורים.

הטענות ההזויות, השקריות וחסרות האחריות שהופצו בפוסט משקפות חוסר הבנה ורצון לשמר כשלים שאין להם מקום במדינה דמוקרטית ומתקדמת. כל טיעון אחר מקורו בספינים שמטרתם לפגוע במהלכים מקצועיים אותם מוביל משרד הפנים לטובת כלל אזרחי ישראל.

 

המקור:

כך כתב הבוקר Kobi Richter – קובי ריכטר - מפתח הסטנטים. בעל דוקטורט בפרמקולוגיה שהיה גם טייס קרבי - אלוף הפלות שלזכותו 11.5 מטוסים שהפיל.

מספיק 500 שיתופים כדי להתחיל לקומם מדינה שלמה.

יש לנו 120 שעות כדי להפיל את המזימה - בשקט בשקט תחת הערפל הכבד של הבחירות, שר הפנים הרב מכלוף דרעי שליט"א, באמצעות מנכ"ל המשרד מרדכי כהן, זוממים תוכנית חלוקה מחדש של מדינת ישראל ל-25 מינהלות אזוריות, כל מנהל אזור יקבל שליטה על כל ההכנסות והכספים של הרשויות שבתחומו, תוך שהוא נהנה ממלוא הסמכויות החוקיות, והשליטה על ההכנסות והכספים באזור. ראשי הרובד האזורי החדש ייבחרו בידי הציבור, באמצעות פתק הצבעה שלישי, או שהם ימונו על ידי ראשי הרשויות המקומיות בכל אזור.

במסגרת המזימה החדשה, כל כספי המיסים וההכנסות של תושבי תל אביב לדוגמא, יועברו לקופה אזורית. וכל שנה מליארדי שקלים של תושבי תל אביב יחולקו שווה בשווה עם העיר החרדית הענייה והכושלת בני ברק. והמימון? הוא לצמיתות.

שימו לב, תושבי תל אביב, שוהם, חיפה, הרצליה, ראשל"צ, אפרת, מעלה אדומים, רעננה, רמת השרון, סביון, מבשרת ציון, רמת גן, מודיעין, חולון, ראש העין, נס ציונה, ועוד ועוד.. הולכים להפוך אתכם לצמיתות לסמרטוטים ועבדים של ערים חרדיות עניות וכושלות כדוגמת בני ברק, עמנואל, קריית ספר, אלעד, נתיבות, ביתר עילית, רכסים, ירושלים, קריית יערים טלז-סטון. ועוד ועוד... כל כספי הארנונה והמיסים של הישובים והערים החילוניות בארץ ללא יוצא מן הכלל, הולכים להתחלק שווה בשווה עם ערים חרדיות עניות וישובים פושטי רגל. ככה גזר עליכם רבי מכלוף הגנב שליט"א.

ערים חרדיות נחשלות ועניות הולכות לשאוב ולינוק לצמיתות את העושר של ערים מבוססות ויצרניות עם אוריינטציה חילונית, ורמת חיים גבוהה. מישהו הרי צריך לממן ולתחזק את היסודות והתשתיות למדינת השריעה החרדית שזוממים להקים לנו מתחת לאף.

אם עד היום הייתם רגילים לממן שכונות אברכים חרדיות ועניות מכספי הארנונה והמסים בעיר שלכם בלבד, אז מהיום, אחרי שהכתות החרדיות פשטו רגל בערים שלהם, אתם הולכים לממן ערים שלמות.

ובנוסף כל ראשי האזורים הכפופים לשר הפנים יקבלו לידיהן סמכויות ממשלתיות, במסגרת זו בעתיד תושבי בני ברק החרדים יוכלו לדוגמא לאכוף בכפייה את חוק המרכולים ושמירת שבת על תושבי רמת גן ותל אביב החילוניות, באמצעות המנהל איזור שהם יצביעו לו. או לפי גחמותיו הסחטניות של שר הפנים. המנהלות הריכוזיות יוכלו לקבוע לכם סגירת ערים וחופים בשבתות. הם יהפכו לראשי הערים בפועל. יתנו להם סמכויות, ועם הקומבינות של המושחת דרעי הוא ידאג מי ימונה לרכזי האזורים. ובעתיד הלא רחוק כשיהיה להם כוח הם ישנו את שיטת הבחירות לפי איזורים כמו בארה"ב. ולפי שיטת הצבעה זו האייטולות יקחו את השלטון, על מגש של זהב.

שר הפנים הרב מכלוף דרעי שליט"א זומם להגביר את השליטה החרדית-פוליטית בתל אביב ובעוד מרכזים עירוניים עם אוכלוסיה חילונית חזקה ומשפיעה, הוא זומם לשעבד לצמיתות את האדם העובד, ולהנדס את החילונים להיות סמרטוטים ועבדים של אוכלוסיות עוני חרדיות נזר הבריאה. זהו הרס של האדם העובד והיצרני. הרס מדינת ישראל. במסגרת הקמת היסודות למדינת השריעה החרדית. גם חוק המרכולים. וגם המזימה הזו. נועדו להפיכה החרדית השקטה. דעווה. אוכלים אתכם מבפנים.

אתם תממנו לצמיתות. את הכת החרדית פושטת הרגל. כספי המיסים של ההייטק החילוני יתחלקו שווה בשווה עם ערים חרדיות אנטי ציונים, שלא מלמדים את ילדיהם מינימום של השכלה בסיסית של לימודי ליבה אזרחות ואנגלית. אתם תממנו מקוואות חשוכים עם פדופילים וילדים ערומים לזיכוי הרבים. והם בתמורה ילמדו אידיש כלימודי ליבה. יחסמו לכם את הכביש. יפקחו עליכם בפרוטקשן של אכילת כשר.

הפושע הגנב הזה הפך לאדריכל של מדינת ישראל. ביבי נתן בנדיבות לגנב המורשע הרב דרעי את משרד הפנים. ומאז הגנב מעולל במשרד כאוות נפשו. ביבי נותן לרב דרעי יד חופשית להכשיל ולהתעלל במהפכן המסורתי רון קובי מטבריה. בתמונה: אליהו זיגדון יד ימינו של שר הפנים דרעי המושחת בטבריה ובצפון. זיגדון נמצא תחת חקירה של להב 433 בחשד לשחיתות חמורה בעיריית טבריה.

אנחנו 7 מיליון אזרחים לא חרדים. הכוח נמצא בידיים שלנו. הגיע הזמן להפסיק לבחור במי שמתעלל בנו. במי שדורך לחילונים והמסורתיים על הפרצוף. במי שללא סיבה מכר אותנו לדרעי המושחת, ושיעבד אותנו לחרדים. זה הטיל האמתי שנוחת לנו על הפרצוף.

יש לנו 120 שעות לשתף ולעורר מדינה שלמה להפיל את המזימה הזו.

לא צריך לצאת לרחובות. רק לשתף ולשתף. ביחד נוציא את זה אל אור השמש.

שתפו!! שתפו!! שתפו!! זה עובד!!

אנו קוראים לכל אזרחי ישראל להפציץ את הפוסט הזה בשיתופים, יש לנו 120 שעות כדי להפיל את שוד המדינה החילונית.

שימו לב! פייסבוק הגבילו חשיפה של פוסטים ציבוריים בפייסבוק, ולכן כולם חייבים לתת לייק + לשיתוף + תגובה לפוסט כדי שהוא יהפוך לויראלי בצורה מטורפת. הכול בידיים שלכם.
מספיק 500 שיתופים כדי להתחיל לקומם מדינה שלמה."

8 תגובות

  1. כל דבר שדרעי חתום עליו מעורר חשד אוטומטית, מה גם שאין פרטים כגון איך ייקבעו גבולות האזורים — יש חשש כבד למה שנקרא Jerrymandering — גבולות שיבטיחו רוב לצד מסוים בכל אזור.

    הבעיה העיקרית היא שבשלטון המקומי רוב השחיתות היא בדיוק במקום שבו יש לרשות המקומית סמכויות עצמאיות — תכנון ובניה.

  2. שלום וברכה.

    קראתי הכתבה על שוד מיליארדים מערים חילוניות. הכותבים של המאמר הזויים ברמות מטורפות.
    פלא שההמלצה היא 'לכאן ולכאן'.
    ההמלצה היתה צריכה להיות 'לא להעביר'
    אלא אם בעל האתר הזה מונע גם הוא משנאת חרדים.
    המשך יום נעים.

  3. 1. אישית, אני לא מאמינה לאף מילה של אריה דרעי. זו דעתי על האיש, זה המוניטין שהוא צבר אצלי בשנות היותו חבר כנסת, שר ואסיר מכהן לסירוגין.
    2. בכל אופן, גם אם אתם מחליטים להעביר את המסר לחבריכם, אני ממליצה לתמצת אותו לשבע שורות או פחות, כי באורך הנוכחי, רק יחידי סגולה יקראו אותו עד תומו.

  4. מבלי להיכנס לפוליטיקה, דבר אחד לא מובן לי. מסופר על כותב הפוסט, שהוא "אלוף ההפלות" (לרגע חשבתי שזה קשור לרקע הרפואי שלו אפרופו החרדים), כתוב שלזכותו 11.5 מטוסים שהפיל.
    מה שלא מובן לי, זה איך אפשר להפיל חצי מטוס?
    ואגב אני מצטרפת להמלצה שלך לא להעביר.

  5. "שנאת חרדים" זה לא טיעון. מומלץ להעביר עד שיוכח אחרת.

  6. אריה דרעי הוא שר הפנים של החרדים, ממומן מטעמנו, אני לא מאמין לכנות כוונותיו, כמעט כל דבר שהוא עושה ( למעט לגנוב) הוא בראיית הסקטור ממנו הוא בא.
    אני מאמין שהכתבה של קובי נכונה, אגב חצי הפלה זו הפלת מטוס ע"י שני מטוסים בו זמנית

  7. קובי ריכטר מכחיש שכתב את הפוסט ומכנה אותו "כתב פלסתר גס ונמוך": https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid023GuMtZa6PVnUiUeWs9ogzjYMLUeEktBc3V76cRLLXeUWZjKj24suYuDWVDX9nnwbl&id=100014392459324&mibextid=Nif5oz

  8. משה רדמן פירסם על הנושא 2 פוסטים, כך שעל אף שהשיוך לקובי ריכטר שקרי, הנושא מ2019 חזר לסדר היום של הממשלה ב2023 ולכן התחילו להפיץ את המכתב שוב. רצ"ב קישור לסרטונים של אדון רדמן:

    https://www.facebook.com/602590095/videos/6225054744280626/
    https://www.facebook.com/602590095/videos/1680612355720493/

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top