נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / חדשות האתר / מחשבה חדשה על מכתבי שרשרת נגד פייסבוק

מחשבה חדשה על מכתבי שרשרת נגד פייסבוק (חדשות האתר)

החברים ה"טכנולוגיים" שלי אוהבים לשנוא את פייסבוק. גם אני לא אוהב את החברה הזאת. בזמן האחרון הפסקתי להשתמש בחשבון שלי שבו היו לי אלפי חברים, פתחתי חשבון קטן עם מעט חברים וגם אליו אני כמעט לא נכנס.

כדי להבין למה, הנה אוסף של כתבות וטורי דעה מאתר כלכליסט:
מה יצא לנו מהשילוב של ווטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם בצ'ט אחד? (ניצן סדן) - הרשת החברתית תשמח להפוך את כל שירותי הצ'ט שלה לפלטפורמה אחת, ואמנם תשפר כך את האבטחה - אך במחיר הפרטיות שלנו

צוקרברג משדר שינוי ומעלה הילוך בפגיעה בפרטיות (עומר כביר)

מסמכי תביעה חושפים: "הונאה ידידותית" של ילדים ע"י פייסבוק (רפאל קאהאן) - מדובר בתביעה ייצוגית שהמסמכים המצורפים אליה הותרו השבוע לפרסום, ולפיהם, הרשת החברתית ניסתה להגדיל את הכנסותיה ממשחקי רשת; הם מתארים כיצד עובדים בחברה עודדו מפתחי משחקים לאפשר לילדים להוציא כסף ללא צורך באישור ההורים

צוקרברג ופייסבוק חייבים לעשות חשבון נפש אמיתי וציבורי (עומר כביר) - מייסד ומנכ"ל הרשת החברתית פרסם מאמר מיוחד עם חזונו לרגל 15 שנות פעילותה. הבעיה - לא מוזכרות בו השערוריות שטלטלו את ענקית הטכנולוגיה בשנה האחרונה.

ההוריקן מארק ועונשה של פייסבוק: איזה מחיר תשלם על גניבת המידע? (ניצן סדן) - נציבות הסחר הפדרלית בארה"ב מנסה לקבוע איזה עונש תקבל החברה על פרשת קיימברידג' אנליטיקה - עונש שיקבע אם תמשיך להתנהל ככוח טבע.

זה מצד אחד.

מצד שני, בימים האחרונים חזר להסתובב הטקסט הבא בפייסבוקים של כולם. גרסה חדשה לטקסט שהתחיל להסתובב ב 2014.
אל תשכחו שמחר מתחיל כלל פייסבוק החדש שבו הם יכולים להשתמש בתמונה שלכם אל תשכחו את המועד הסופי מחר!!! כל מה שאי פעם פרסמתם הופך לציבורי ממחר. אפילו הודעות שנמחקו או שהתמונות לא מורשות. זה לא עולה שום דבר עבור העתק פשוט והדבק, טוב יותר בטוח מאשר להצטער. חדשות ערוץ 13 דיברו על השינוי במדיניות הפרטיות של פייסבוק. אני לא נותנת לפייסבוק או כל ישויות המשויכות לרשות פייסבוק רשות כדי להשתמש בתמונות שלי, מידע, הודעות או פוסטים, גם בעבר וגם בעתיד. עם הצהרה זו, אני נותנת הודעה לפייסבוק זה אסור לחלוטין לחשוף, להעתיק, להפיץ, או לבצע כל פעולה אחרת נגדי בהתבסס על פרופיל זה ו / או את התוכן שלו. התוכן של פרופיל זה הוא פרטי ומידע חסוי. הפרת הפרטיות יכולה להיענש על פי חוק (ucc 1-308-1 1 וחוק רומא).

הערה: פייסבוק היא כעת ישות ציבורית. כל החברים חייבים לפרסם פתק כזה. אם אתה מעדיף, תוכל להעתיק ולהדביק גרסה זו. אם לא תפרסם / י הצהרה לפחות פעם אחת היא תהיה במרומז מאפשרת את השימוש בתמונות שלך, כמו גם את המידע שהכיל עדכוני סטטוס הפרופיל. אל תשתפו. העתק והדבק. תהה למה פייסבוק היה כל כך משעמם!

זה טוב לדעת: זה מגוחך שיש הרבה חברים ורק 25 מותר לראות את הפוסט שלי.

התעלמתי מהפוסט הזה מוקדם יותר, אבל זה עובד!! יש לי אוסף חדשות חדש לגמרי. אני רואה פוסטים מאנשים שלא ראיתי כבר שנים.

הנה איך לעקוף את המערכת בפייס עכשיו יש במקום זה פוסטים באוסף החדשות שלך.

האלגוריתם החדש שלהם בוחר את אותם מספר אנשים - כ-25-מי יקרא את הפוסטים שלך. לכן,

תחזיק את האצבע שלך בכל מקום בפוסט הזה ו "העתק" יעלה. לחץ על "העתק". לאחר מכן עבור הדף שלך, התחל פוסט חדש ושם את האצבע שלך בכל מקום בשדה הריק. "הדבק" יעלה ו על הדבק.
זה יהיה לעקוף את המערכת.

בוצע!

בבסיסו של הטקסט הזה נמצאת ביקורת על פייסבוק. הוא מלא בשגיאות עובדתיות וניסוחים עילגים (כנראה תודות לתרגום גוגל). אבל כל מה שנכתב בו בצורה עילגת ושגויה הגיע מהכתבות הכתובות למשעי שאליהן קישרתי למעלה והופנם על ידי הכותבים האלמונים.

יש בטקסט:

  • דאגה מפני כוחה של חברת פייסבוק לקבועה על דעת עצמה כללים חדשים

  • דאגה מפני שליטתה של חברת פייסבוק בתכנים הפרטיים של המשתמשים

  • תפיסה של חברת פייסבוק כפועלת נגד המשתמשים שלה

  • שאיפה שפייסבוק תהיה "ישות ציבורית", בפיקוח ושליטת הציבור

  • ביקורת על כך שחברת פייסבוק קובעת את העדיפויות שעל פיהן המשתמשים יראו תכנים באתר

  • נסיון להחזיר שליטה של המשתמשים על מקום שמהווה תשתית חיונית לחיי החברה של המצויים בו


אני מציע לכל החברים הטכנולוגים החכמים שלי לא ללעוג לטקסט הזה ולמי שמפיצים אותו. אני מציע להם לראות את המפיצים כשותפים לדאגות שלהם. לאשר להם שהתחושות שלהם נכונות. לשתף אותם במחשבה על אלטרנטיבות. לנסח יחד איתם את הדאגות, להציע מנגנונים להתמודדות בתוך ומחוץ לפייסבוק.

רק ככה, בשותפות, אפשר יהיה לשנות.

תגובה אחת

  1. יש רק עוד תעשיה אחת אחרת שקוראת ללקוחות שלה "משתמשים"…

    כל מי שנכנס לרשת חייב לשנן את העיקרון: "אם אתה לא משלם, אתה לא הלקוח, אתה הסחורה"

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top