נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לכאן ולכאן / הונאה ששמה – "בסט דיל"

הונאה ששמה – "בסט דיל" (המלצה - לכאן ולכאן)

ההסבר:

דיברתי עם מר דוב ואימתתי את הסיפור. לאחר שפנה לממונה על הגנת הצרכן במשרד התעשיה, המסחר והתעסוקה החברה התנצלה והחזירה לו את כל הכסף.

חיפשתי באינטרנט איזכורים לחברת בסט דיל ומצאתי תלונות שונות על החברה.

על פי מה שהבנתי, החברה נוקטת בשיטות מכירה המשכנעות אנשים לרכוש מוצרים שלא היתה להם כוונה לרכוש. לאחר מכן, אם אותם אנשים מתחרטים, אין להם אפשרות לקבל את כספם בחזרה. על פי תקנון החברה אפשר רק להחליף מוצר במוצר אחר או לקבל זיכוי לרכישה בחברה.

מצד אחד, המקרה שקרה למר דוב אינה הונאה מכוונת מצד החברה.

מצד שני, אני חושב שלא כדאי לתת את מספר כרטיס האשראי לאף אחד בלי שיהיה ברור שאפשר לקבל בחזרה את כל הכסף במידה ולא מרוצים מהמוצר או השירות.

המקור:

ערב אחד, התקשרו אלי מ"מרכז הסחר - בסט דיל" ומסרו לי שמגיעה לי מתנה. כששאלתי מה, נעניתי: ארנק מעור לגבר תמורת דמי משלוח בלבד.
לצערי הרב הסכמתי. הם המשיכו להציע לי עוד מוצרים שסירבתי להם, כולם.
כמה ימים מאוחר יותר, קיבלתי לביתי קרטון אדיר ממדים, כשפתחתי אותות התבררה לי המפולת, עשרות מוצרים שאיני זקוק להם בכלל.
התקשרתי מייד לחברה וביקשתי להחזיר את כל הכבודה.
כעבור יומיים הגיע שליח ולקח את הקרטון. ראיתי בזאת שהעניין סגור ומחוסל.
כעבור כמה ימים, מגיע שליח של חברת "בסט דיל" עם קרטון נוסף, מעט יותר קטן.
במקום שלחתי את החבילה, עם אותו נהג, בחזרה.
כעבור מספר ימים, התבררה לי המכה. חייבו את כרטיס האשראי שלי בשני תשלומים: האחד על סך1649.80 ש"ח והשני  על סך 1049.80 ש"ח. בעשרה תשלומים חדשיים.
לאחר שהתקשרתי אליהם ודברתי עם גב' אורטל מ: 08-8536858 ועם גב' ניקול מ: 03-7256312, נאמק לי שהעניין יטופל. לאחר מספר ימים קבלתי מכתב יפה עם שני קופונים, בסך: האחד 1650 ש"ח והשני של 1050 ש"ח. ובמכתב נאמר לי איך אני יכול לבצע קניות באתר שלהם עם הקופונים האלו.
אני לא זקוק לשום דבר מהם, והסברתי זאת בשני פקסים ששלחתי אליהם. אני רוצה את כספי בחזרה, אני מבין שינכו ממנו סכום מסוים על טיפול, משלוח וכד'.
נעניתי בסירוב מוחלט – אנחנו לא מחזירים כסף!
לכן, דעו לכם עם מה ועם מי שאתם מתעסקים, אל תתפתו לשום עסקה עם הנוכלים הללו.
תעבירו את זה הלאה ואני מקווה שהם ילמדו לקח, אולי הם יתרצו בסוף ויחזירו לי את כספי כמו שאני החזרתי את המוצרים שלא הזמנתי.

בכבוד רב
אורי דוב,חיפה

38 תגובות

  1. אני מכירה מישהי שהתקשרו אליה ועשו לה אותו דבר אני חושבת שהם עושים את זה לכולם

  2. להורי קרה מיקרה דומה .עשרות טלפונים.ומסכת יסורים.

  3. פדידה בצלאל, ען"ד

    חיפשתי את מס' הטל. של שירות לקוחות בסט דיל ונתקלתי בתלונתו של מר דוב.
    אכן מקרה דומה כמעט בכל פרטיו קרה לי והטיפול בו טרם הסתיים.
    באמצעי השכנוע של דיילות החברה, הוצע לי בחודש ספטמבר 2010 לרכוש סט פורצלן ומערכת סירים קרמיים וסכינים. סירבתי אך הובטח לי שלאחר קבלת הסחורה, אם לא ייראו לי, אוכל להחזירם לחברה וחשבוני יזוכה בכרטיס האשראי. ביודעי שהמצב החוקי מאפשר החזרה תוך 14 יום התפתיתי.

    כשפתחתי את החבילות של הפורצלן (2 במספר) השתכנעתי שזה לא בשביליסגרתי והזמנתי על חשבוני את אביב שיגור שנטל את החבילות
    אליה ן צירפתי גם את החבילה השניה שלא נפתחה כלל ובס"ה 3 חבילות. שלוש החבילה הוחזרו כעבור 9 ימים מקבלתן וההחזרה עלתה לי -190 שח.

    פניותי לשירות הללקוחות נענו ב"נברר" ואח"כ נשלח לך זיכוי בקופונים. (הודעתה של אביטל) בשום פנים ואופן לא הסכמתי ואז שיגרתי מכתב רשמי ובו הודעתי שנסיון החברה להחזיר תשלום בקופונים לסחורות שהוחזרו הוא אקט בלתי חוקי בעליל . הלקוחות שהחזירו מוצרים מעולם לא הסכימו לקבל קופונים תמורת חיוב כרטיס האשראי שלהם..

    מתברר לי עתה לאור התלונות המרובות בנושא, שזו החברה היחידה מבין חברות הטלמרקטינג שמתנהגת בערמומיות ובחוסר יושר כלפי
    לקוחותיה.

    1. צעד ראשון שעשיתי: ניתוק טולי של יחסי מסחר עם החברה הזו.

    2. הבאת הענין לידיעת הציבור הרחב באמצעות תכניתו של אמנון לוי בערוך 10 או תכניות דומות.
    3. אגיש תלונה לממונה על יחסי לקוחות במשרד התמ"ת על הפרת
    החוק.
    4. איזום פניה לאגודה להגנת הצרכן שיעשו מה שמוטל עליה להפסיק את ההונאה רבתי של חברת בסט-דיל
    5. אם כל אלה לא יועילו אגיש תביעה לבית המשפט.

    ההגינות מחייבת להשלים ולומר כי מתוך הסך 4,000 שח בהם חוייב כרטיס האשראי שלי, טענו בחברת האשראי כי זוכיתי ב-.2500 שח.
    זה טעון בדיקה.

  4. הכרותי עם שתי חברות "חברת בסט דיל" וחברת "עסקה נוחה" ארוכת שנים והבקורת תקפה לשתי החברת… לצערי רכשתי דרכם לא מעט מוצרים ולשמחתי חלקם היו תקינים ולשביעות רצוני למרות שלצערי רק לתקופות קצרות עד שהאיכות הבינונית הכריעה והמוצר פסק מלתפקד. עד כאן המעט החיובי והמסוייג שאני יכול להצהיר עליו בפומבי. אני יכול לציין גם לטובה את העובדה שהשיחות מוקלטות דבר שעוזר מאוד בבירורים ותלונות. אפשר לציין גם את המוטיבציה הגבוהה של המוכרות הטלפוניות למלא את תפקידן, הסבלנות להתמודד מול תלונות ומענות אינספור וכשר השכנוע הפנומנלי, כולל היכולת שלהם לרצות לכאורה את הלקוח ולמכור לו עוד מוצרים שאינו צריך ואינו רוצה כפיצוי במקום החזר כספי. לדעתי במבחן התוצאה של התמורה, ההתנהלות מול הלקוחות גובלת בחוסר אתיקה.

    ברמה הקונקרטית:
    1. רוב המוצרים שמוצעים למכירה באיכות בינונית ואף נמוכה וגרוע מכך למרות שהם מוצגים לכאורה במחיר הנחה/מבצע/מתנה, ניתן למצוא אותם בקלות באינספור אתרים, חוברות ויזה, וחנויות פיסיות בדיוק באותו מחיר ולעיתים אף נמוך מהמוצע דרך בסט דיל או עסקה נוחה… לגבי המחיר והצגת ההנחה-יתכן שיש פה בסיס לתלונה אמיתית על הונאה אבל אני לא בקיא בחוקי הגנת הצרכן.

    2. דרך האריזה והמשלוח לרוב לא תואמים את סוג המוצר – ולכן פעמים רבות המוצר מגיע שבור. שירות הלקוחות אכן ימהר לרצות את הלקוח ולשלוח לו את המוצר מחדש ללא דמי משלוח אבל גם במשלוח החדש המוצר יארז באותו אופן (למשל "בעסקה נוחה" קופסא קטנה ופתוחה עם כלי זכוכית או פורצלן בתוך ארגז דואר גדול) וכך המוצר יגיע שוב ושוב שבור עד שיתמזל המזל והוא יגיע שלם או שלם חלקית באופן שניתן לשימוש כלשהו בכל זאת למשל כעציץ בחצר במקום ככלי בישול. (השיא שלי זה מוצר שהגיע 3 פעמים שבור למרות הבטחות לתת תשומת לב ולהקפיד על האריזה), או מיקרו גל שלא ניתן ללחוץ על חלק מהמספרים ולא ניתן להפעיל חלק מהפונקציות כמו הפשרה..
    3. בנוגע להחזרת/החלפת מוצרים זה מאוד מסורבל – האריזה המשלוח על חשבון הלקוח, או לחילופין לנסוע למחסן בנתניה או בראשון לציון (תלוי מי משתי החברות) להחליף את המוצר פיזית כדי שלא יגיע שוב שבור וכדי לוודא במידת האפשר שלא ישלחו שוב מוצר פגום. לעיתים המעבדה בראשון לציון תתקן אבל תספר לך שזה לא בתחום האחריות ותאלץ לשלם על התיקון בנוסף.

    4. למי שגר במושבים לא ניתן לקבל את המשלוח עד הבית כפי שמובטח בטלפון, והמוצר מגיע עד לדואר של המושב ואם הוא גדול או מסורבל עשויה להווצר בעיית אחסון בסניף הדואר ובעייה ללקוח בהובלה לייעד הסופי עד בית הלקוח.

    5. קשה להימחק ממאגר הלקוחות – ז"א אפילו אם אתה מבקש מהם להפסיק לצלצל אליך בד"כ אחרי תקופת מה הם יחזרו אליך

    6. לעיתים המידע שיספרו לך בטלפון לא תואם את המציאות של המוצר או תנאי העסקה אבל לצורך זה יש תמיד את ההקלטה וכשהם נוכחים ועומדים על טעותם הם משתדלים לפצות בהתאם ולתקן את המעוות כולל זיכוי והחזר כספי לויזה

  5. להורי קרה מקרה דומה. הם הזמינו מוצר אצל חברה זו. לאחר שעתיים בלבד (!) התחרטו וניסו להתקשר כדי לבטל את העיסקה. רק לאחר יום נוסף של טלפונים ופקסים הצליחו להשיג את החברה (לאחר אינסוף הודעות קוליות במשיבון). נאמר להם שהם צריכים לחתום לשליח מטעם החברה ולקבל את המוצר, ורק אחר כך להחזירו (על חשבונם). הם סירבו. הכסף הוחזר להורי רק לאחר התערבות של האגודה לאמון הציבור (בניכוי דמי שליחות שלא בוצעה).
    בהזדמנות זאת – ממליצה על גוף זה (אמון הציבור) שעושים עבודת קודש בהתנדבות.

  6. קלי יהודה מנהלת שרות חברת בסט דיל

    שלום רב
    שמי הוא קלי יהודה מנהלת שרות הלקוחות של חברת בסט דיל
    ברצוני לציין כי חברת בסט דיל עושה מאמצים רבים להעניק ללקוח את השרות טוב ביותר ומקיימת את הוראות חוק הגנת הצרכן ויותר
    אשמח כי יפורסם גם המכתב המתקן של מר דוב ניתן לפנות אלי בכל שעה לכל בעיה גם בנייד 24 שעות ביממה 050-3061349

  7. חברתי הטובה עוברת בימים אלה בגלל החברה בסט דיל הנ"ל משבר כלכלי וכתוצאה מכך נפשי ופיסי. היא בקושי מתפקדת…
    אין לה כוח לכל מיני תביעות… הסיפור הראשון חוזר אצלה בגדול. התפתתה לקבל מתנה (למדה על בשרה את האמרה "שונא מתנות יחיה").
    הדירה שהיא גרה בה כדיירת משנה הוצפה בקרטונים ושום מוצר היא לא הזמינה מלבד ה"מתנה" הראשונה. אין לי זמן לתאר איך היא וסביבתה מושפעים מהתרמית הנ"ל – זה ממש פלילי.
    וזה מזכיר לי את האמרה: "היזהרו מזרים נושאי מתנות".

  8. להנהלת צוות בסט דיל שלום!
    ברצוני להיתלונן על מקרה שקרה לפני כ3 שבועות נציגה בשם יפה היתקשרה כהרגלה להציע כמה מוצרים שמאוד אהבתי כגון מערכת קולנוע ביתית + טלפון ביתי אלחוטי כל זה היה אמור לעלות לי 1700 שח באותו רגע אמרתי לה שהשראי שלי לא אתן לה אישור כי אני בן אדם שעוקב אחרי התשלומים שלו והיא ענתה לל :"אל תידאגי אני אחייב אותך ברגע שהשראי יתן אישור זה ניקרא לפי בקשת הלקוח " זאת הייתה התשובה שלה אמרתי לה אין לי בעיה אבל כל עוד המוצרים יגיעו לפני החג הפסח אין לי בעיה תחייבי ותחלקי את זה ל3 תשלומים היא הבטיחה שהם יגיעו לפני החג ואמרה לי אל תידאגי הם יגיעו אני סמכתי כעבור שבוע ונישארו יומיים או שלושה לחג היתקשרתי שוב לשאול מה קורה עונה לי נציגה מאוד חוצפנית שיודעת לצעוק על לקחותיה ולא יודעת להקשיב אמרה שתמסור לאותה אחת שסגרה את העיסקה והיא תחזור אליי כעבור 10 דק אותה נציגה חחזרה אליי הסבירה לי ממש לא את אותו הדבר שהיה ביום הקניה וביקשתי ממנה שתבטל את העיסקה היא הבטיחה שתוך כמה שכות יתקשרו אליי משירות לקחות ויבטלו תעיסקה וכך אף אחד לא חזר אליי ההזמנה היתבצעה בתאריך 28.03.12 אתמול כביכול בתאריך 17.04.12 מתקשר אליי שליח ואומר לי תיהיה מ9:00 עד 12.00 בבית אני מביא לך את החבילה עניתי לו שאני ביטלתי תעיסקה את צורך בלהביא את החבילה זה היה בשעה 18:21 היתקשרתי למוקד שירות לקוחות שלכם לצערי הרב היה כבר סגור . היתקשרתי יום למחורת ענתה לי מישהי נחמדה ביקשתי ממנה לבטל את העיסקה היא אמרה לי שיחזרו אליי תוך 72 שעות כעבור כמה שעות היתקשרה אליי נציגה חוצפנית שאחרי שהיא דיברה אליי מגעיל אני דיברתי אליי מגעיל והיא ניתקה לי את הטלפון בפנים כמה שהלקוח יכול להיות חרא אין שום נציג בעולם שברשותו לעשות כזה דבר גם אני עובדת מול לקוחות ובחיים לו התנהגתי ככה עם הלקוחות שלי כמה שהם דיברו אליי לא יפה…. לאחר הניתוק היתקשרה אליי המנהלת של שירות לקוחות רק אחרי שאני התחננתי לבטל עיסקה ויותר לא להיתקשר אליי מהחברה הזאת אני אדאג לפרסם את המיקרה הזה ויש לי הרבה חברות שרוכשות אצלכם הרבה מוצרים… ואם עוד פעם אחת הנציגות שלכם תתקשר אליי אני פשוט אתלונן על הטרדה ועל כל עוגמת נפש וה5% שחוייבתי על ביטול עיסקה שזה יהיה כפרת עוונות שלי…

  9. זה מה שאני עברתי לצערי הרב איתם בימים האחרונים…….ובאמת צריך להיזהר מזרים הנושאי מתנות "בחינם"

  10. כמו רוב המתלוננים כאן גם אני נפלתי קורבן לחברה המגונה הזו.
    פנתה אלי מוכרת ( שרה) ושכנעה אותי להזמין סט מגבות ב49 ש,ח אחרי ויכוחים ושכנועים היא הצליחה להוציא ממני הסכמה להגדיל מעט את ההזמנה.
    חמש דקות אחרי טלפנה אלי קרציה אחרת והתחילה לטרטר לי במוח שאם אקנה עוןד משהו לא אצטרך לשלם עבור משהו שכבר קניתי ואם אקנה עוד משהו לא אצטרך לשלם עבור משלוח.
    חמש דקות אחרי זה טלפנה אלי מישהי שהציגה את עצמה כמנהלת המחסן וכמו שתי הקרציות הקודמות לא הפסיקה לטרטר לי במוח עם אותו סיפור לגבי מוצרים נוספים שאני לא זקוק להם.
    למחרת בבוקר כשהבנתי סופית את הצרה שנפלתי אליה התחלתי במסע יסורים לבטל את העסקה. עד כה דיברתי כבר עם שש פקידות שכל אחת מהן מעבירה אותי למישהי אחרת שמבלבלת במוח ולא מקבלת את הוראת הביטול שלי. בסופו של דבר הוצע לי לקבל שובר זיכוי על חלק מהסכום כשברור מאליו שלא ארצה יותר שום קשר עם החברה הזו, כשהחוק בארץ נותן אפשרות ללקוחות לקבל את כספם בחזרה ולא זיכויים, מה גם שעוד לא קיבלתי את המוצרים ואינני מתכוון לתת לשליח להכנס אלי הביתה עם החבילה.
    בדקתי בויזה ולהפתעתי הם חייבו את כרטיסי בסכום גדול יותר מממה שהסכמתי. ( הסכום עוד לא הורד)
    לצערי אני לא יכול לבטל חד צדדית חיוב בויזה.
    שומר נפשו וכיסו ירחק מהחברה החמסנית הזו.
    אני עומד לפנות הן למרד המסחר והתעשיה, הן לדוב גלהר בטלויזיה והן למי שאמור להגן על הציבור בפני הונאות שכאלה.

  11. ביום 20.05.12 התקשרתי לחברה, שמכבי שרותי בריאות שלחה לי חוברת בשמה, לקנות מוצר ב 99 שח.
    לאחר כשעה התקשרה אלי מישהי מטלפון חסוי להציע לי מוצרים נוספים. אמרתי שאנני מעוניין והיא אמרה לי שהיא תוותר לי על ה 99 שח. אמרתי לה "למה? הרי אני לא מסכים להזמין שום דבר נוסף" אז היא אמרה לי כי מגיע לי שאני לקוח ותיק. (יתכן שלפני המון שנים קניתי משהו מהם).
    זה לא הריח לי טוב שהם יוותרו לי סתם על 99 שח, ואכן כאשר נכנסתי באותו ערב לחשבון הישראכרט שלי גיליתי שאכן חוייבתי ללא כל סיבה ב 498 שח ב 6 תשלומים נידחים ע"י בסט דיל.
    רמאים וחוצפנים!
    עכשיו התקשרתי לקלי יהודה בטלפון 050-3061349 שפורסם בדף זה, שרשמה פה שהיא מנהלת בבסט דיל.

    מקווה שיטופל טוב ומהר, אחרת גם כלבוטק וגם חברת ישראכרט יטפלו בהם.

  12. קלי יהודה מנהלת שרות חברת בסט דיל

    תגובת חברת בסט דיל בנוגע לדן לחמן
    דן שלום רב
    ברצוני להודיעך כי חשבונך זוכה בזיכוי כספי מלא בגין העסקה שבוצע בתאריך30/04/12 לברורים נוספים ניתן לפנות אלי בטלפון 050-3061349
    בכבוד רב
    קלי יהודה
    מנהלת מחלקת שרות לקוחות
    בסט דיל

  13. קלי יהודה מנהלת שרות חברת בסט דיל

    להלן תגובת חברת בסט דיל בנושא תלונת עדנה
    עדנה שלום רב
    אשמח לקבל את פרטי החברה שלך על מנת לטפל בפניה ולמנוע את המשבר הכלכלי שנוצר בעקבות הזמנת מוצרים אצלנו בחברה אשמח עם תוכלי לחזור אלי לטלפון 050-3061349
    קלי יהודה
    מנהלת מחלקת שרות לקוחות
    בסט דיל

  14. אכן קלי יהודה מנהלת שרות הלקוחות בבסט דיל התקשרה אלי למחרת בבוקר וזיכתה אותי על המקום בכל הכסף שלקחו לי בחברה סתם על מוצרים שלא הזמנתי.
    והכל נעשה בשיחה נעימה, בשרות מעולה ולשביעות רצוני.

    עוז

  15. בס"ד

    לפני 5 חודשים רכשתי בלנדר ותנור הלוגן לבישול ואחרי שימוש בבלנדר הוא הוציא לי עשן שוחחתי עם אחת המנהלות שהבטיחה לי שתשלח לי מדבקת החזר וזה לא קרה!!!!
    תנור ההלוגן שאמור לחסוך בזמן לא עושה את עבודתו כראוי! בשביל לבשל תבנית שלמה אני נאלצת לסובב אותה! חשבתי לעצמי בבלנדר הם לא טיפלו אז בתנור הם יטפלו!? כפרת עוונות ואני לא רוצה איתם שום קשר!!
    לפני חודש הגיע אליי בדואר חוברת מבצעים + מתנה שמגיעה לי (3 תיקים) רק לשלם את דמי המשלוח 49 שקלים .
    אני שכבר התייאשתי מהחברה הזאת חשבתי לתת לה צ'אנס.
    התקשרתי בכדי להזמין את התיקים ונציגת מכירות בשם שוש הציעה לי עוד מוצרים כשהסברתי לה שאני לא מעוניינת בשום דבר רק את התיקים אני רוצה היא שאלה אותי מדוע? אז הסברתי לה שאני מאוד מאוכזבת מהחברה הזאת וסיפרתי לה את אשר קרה לי.
    היא הציעה לי קודם כל לטפל בבעיה ורק אחר כך להזמין את התיקים .
    שאלתי אותה: "המבצע לא יגמר ?"
    היא : " לא הוא רק התחיל אין לך מה לדאוג "
    אני : "כל הכבוד לך שאת אמינה"
    היא : "כן זה חשוב להיות אמינים כי אז הלקוחות חוזרים אליי וכך יש לי מאגר גדול של לקוחות וגם את כשתזמיני מוצרים תחזרי אליי"
    אני : " כן בטח שאני אחזור אלייך כי האמינות מאוד חשובה לי "
    היא הבטיחה לחזור אליי בעוד 4 ימים ולטפל בבעיה.
    וכמו שהבטיחה היא חזרה אליי רק מה התברר שהתיקים אזלו בבוקר!!!
    אני מאוד כעסתי ועדיין כועסת איזה חוצפה להגיד בבטחה שהמבצע לא יגמר על סמך מה כל הביטחון הזה!!??ואיפה האמינות!!???
    המדבקה הגיעה אליי לפני כמה ימים והתלונה הייתה לפני 5 חודשים!!!
    בקשר לתנור ההלוגן הגיעה שליח אתמול בלי שום הודעה מוקדמת כמו שהבטיחו לי!! והתנור לא היה מסודר באריזה כמו שצריך ולכן השליח לא היה מוכן לקחת בחזרה ואמר לי להיות איתו בקשר.
    הסברתי לו שאני אחרי לידה ברוך השם וקשה לי להתכופף ולהרים זה כבד לי אם רק תוכל להרים אותו לשולחן ואני אסדר זה יקח לי דקה לארוז .
    אך השליח לא הסכים.
    הוא הגיע בלי שום התראה מראש אז לפחות תעזור!!!
    ובקשר לתיקים אחת המנהלות הבטיחה לי שכשיגיעו התיקים היא תשלח לי אותם כפיצוי ללא עלות מעניין אם זה יקרה!!??

  16. אבקש בכל לשון של בקשה שתברת בסט דיל תוריד את שמי והטלפון שלי מהמאגר שלהם יש להם מוקדניות שמדברות בחוצפה וכשאני מסבירה למוקדניות שלא יתקשרו אלי הם מתעצבנות ומנתקים לי את הטלפון הם ממש ממש מטרידים אותי

    בתודה :הדסה עבדתי
    מושב פטיש
    טלפון 089925157

  17. גם אני נפלתי ברשתם בגללם נחסם כרטיס האשראי שלי.הם מרמים שיסגרו את הכרטיס אך א הם מציפים בטלפונים יש בחורה בשם שרונה שמציקה ללא סוף.כאשר החזרתי חבילה בכספי צעקה אחת עלי וטענה שהיא המנהלת ולא תקבל בחזרה ואני חייבת לקבל את החבילה או משהו אחר במקום.כל מה שנכתב אמת.מדוע לא מטפלים בהם משפטית.ו

  18. תמי מזרחי בת של פחימה מדלין

    שלום לי קורה אותו דבר ברגעים אלו של פקידות שלא מוכנות להעביר שום אחראי לדבר עימו וטוענות שהן האחראיות ונותנות אחרי שכנועים רבים מייל מפוברק של גברת קלי יהודה אין עם מי לתקשר אני אפנה ל- הגנת הצרכן ואם זה לא יעזור אני אמשיך הלאה ל- ערכאות משפטיות ואתבע מהם כל יום עינוי שעברתי אני לא אוותר ולו מעט מהעינוי שאימי עברה אשה בת 70 בהתרדות אין סופיות של פקידות מבסט דיל . היא כמעט חטפה התקף לב מזה וגם על זה לא אוותר אם לא יצרו עימה קשר בימים הקרובים אני אמשיך הלאה . תודה הבת של מדלין פחימה מנתיבות . תמי

  19. הנוכלים בסט דיל

    יום אחד התקשרו אליי מ״חברת הסחר בסט דיל״ (בלי להזדהות) ואמרו לי:
    ״שלום מגיע לך החזרים מהישרקארד ותקבלי כורסת טלוויזיה מתנה!!! אמרתי שאנני זקוקה לכורסת טלוויזיה אז הם אמרו לי תקבלי מזרון אורתופדי ואמרי אין לי מיטות בשביל המזרונים אז הם אמרו לי תקבלי רובוט ניקיון אמרתי שאנני זקוקה לאף מוצר אז הם אמרו טוב נשלח לך מכונת קפוצינו אמרתי אני בשום פנים ואופן לו מקבלת את המכונה אני מחזיר לכם אותה במידי עם תשלחו אותו לביתי, כעבור ארבעה ימים ראיתי שחייבו לי את הישרקארד בסכום 1630 ₪ ב-12 תשלומים לאחר יום ניסיתי להתקשר לחברה ולא היה מענה ניסית יום לאחר מכן ושוב פעם כל היום לא היה שום מענה טלפוני, לא מעווניינת בשום מוצר חברה זאת ואיני רוצה לקבל שום קופונים רק את כספי חזרה (זיכוי מהישרקארד).

    לכן, דעו לכם עם איזה נוכלים רמאים אתם מתעסקים ועל תענו לשום עיסקה של נוכלים אלה.

    בתודה, יהודית רוזנברג
    טלפון: 0524688329
    טלפון נוסף: 04-6573238

  20. שלום,
    לחמותי קורה בדיוק אותו דבר
    היא רכשה מבסט דיל מהחברה לסחר ועוד כאלה חברות מוצרים.
    החום היא בת 75 וחיה מקצבת זיקנה. וביקשה עשרות פעמים שימחקו את שמה מרשימת הטלפונים שלהם. ושהיא לא מעוניינת יותר לרכוש מהם מוצרים. אך ללא הועיל מתקשרים אליה לפחות פעם בשבוע ומשגעים אותה. היום זה הגיע למצב שהיא רואה טלפון חסום היא יודעת שזה מהם ולא עונה. או שמעבירה את הטלפון למישהו אחר שיענה במקומה.כמה בכל פעם שביקשנו למחוק את הטלפון שלה הפקידות ענו בחוצפה וטרקו את הטלפון
    מישהו צריך לעשות סדר עם החברות האלו.
    אין להם שום זכות להשתמש במספר שלה אם היא לא מסכימה.

  21. שצן הדסה

    קניתי מגבות דרך הטלפון. הגיע עם שליח. והנה לאחר כביסה אחת צבע המגבות הורודות נהפכו ללבן עכור. מצטערת שהתפתתי. פעם אחרונה שאתם מתקשרים אלי. זאת הונאה. ולא מהיום.

  22. דניאל ברק

    מישהו הלך למשפט איתם?

  23. שלום.
    הסיפור שלנו (שלי ושל אשתי ) דומה מאד לרוב הסיפורים. בחורה עם קול מקסים ומשכנע גרמה לנו להסכים לעסקה מסוימת בסך 650 ש"ח. מיד הסתבר לנו שברצוננו לבטל עסקה זו. מסע התלאות שעברנו דומה מאד לתיאורים שהיום נחשפתי להם בשרשור הנוכחי. הדבר החיובי שקרה שהתודעתי לטלפון של גב. קלי יהודה מנהלת שרות לקוחות בחברת בסט-דיל. היא ענתה לי מיד בטלפון. והבטיחה שהזיכויים לכרטיס האשראי יבוצעו עם נזק קטן של דמי ביטול (לטענתה לפי החוק). גם כאן חזר על עצמו משלוח חבילה שהודעתי למפרע שהיא תשלח חזרה מבלי להפתח. וכך היה.
    אני שומר את כל המכתבים שכתבתי לחברה ושלחתי בדואר רשום . נקודת האור היא שיחתי עם קלי יהודה. שגילתה רצון טוב. בכל מקרה ביקשתי למחוק אותנו מרשימת הלקוחות מידית .
    בברכה נמרוד נמרי קבוץ אשדות יעקב מאוחד 15150

  24. רכשתי רדיו שעון מעורר בסך של 49.90 ש.ח המוצר שהגיע לא היה שווה אפילו .1. שקל צלצלתי לחברה ואמרו לי להחזיר את הרדיו כמו כן חיבוה אותי עבור החבילה 28..ש.ח פלוס 5 אחוז טיפול כך אחרי כמה טלפונים והודעות לא עזר לי כלוםו עד רגע זה מנהל שרות לקוחות לא חזר אלי ששמו לצורך הענין קלי יהודה……..רבותי תיזהרו מהנוכלים והתכמנים והשודדים האלה

  25. שלום,
    אני יכולה לומר שאחרי שנים של הטרדות מצד החברה, ברמה של פעמיים בחודש טלפונים ממוקדניות עצבניות ובלתי נסבלות.. היום באמצעות אתר זה התקשרתי לקלי יהודה-מנהלת מחלקת שרות לקוחות (מס' הטלפון שלה מפורסם פה למעלה..) והיא חסמה אותי בתקווה שלתמיד ממאגר הלקוחות של החברה. תתקשרו אליה כל מי שנתקל בבעיה, זה נראה שהיא באמת מטפלת

  26. שלום לכם,
    לא אחזור על הסיפור שכולם מספרים שקרה גם לאימי. ("השתכנעה" לקנות משהו שהיא לא בדיוק צריכה וכו' וכו').
    אבל עשיתי מעשה על פי הכתוב כאן והתקשרתי לקלי יהודה.
    היא עזרה לי לסגור את הסיפור בזריזות בנעימות ובטוב.
    בהצלחה לכולם.

  27. טלפנית מטעם "בסט דיל" מכרה לי כיסא עיסוי – מקביל ל"ד"ר גב".
    ההזמנה (מס' 510793) בוצעה בתאריך 31.7.2013
    הכיסא הגיע בתעריך 22.8.2013. רמת גימור ירודה ביותר , והוא אינו מקביל לכיסא של "ד"ר גב" כפי שתיארה הטלפנית.
    מיד החזרתי את הכיסא עם המוביל (0502057080) המוביל מצהיר שהוא החזיר את הכיסא אל "בסט דיל" למחרת – 23.8.2013 עם טופס המשלוח וציון בכתב על סיבת ההחזר.
    מאז ביצוע העסקה ועד היום, בסט דיל כבר הורידו מחשבון שלי תשלום.
    כל הפניות בטלפון ל"בסט דיל" לא צלחו למענה כל שהוא.

  28. גילה אלישיב

    לפני כשבועיים התקשרה המוכרנית והציעה לי בין היתר מעבד מזון. שאלתי אותה אם המעבד חותך ירקות לקוביות והיא השיבה לי בחיוב ושאלתי שוב האם היא בטוחה כי אני לא מתכוונת לחיתוכים אחרים אלא לקוביות והיא השיבה לי שיש לה את המעבד הזה והוא גם חותך קוביות. הסכמתי לרכוש אותו. לדבריה הוא עולה 350 ש"ח ללא דמי משלוח. וכן אני מקבלת מתנה מכשיר לחליטות תה . אוקיי. הסכמתי ומסרתי את פרטי האשראי שלי. לפני כ- 3ימים הגיעה החבילה. פתחתי אותה ביום שישי ודבר ראשון בדקתי אם יש קוצץ קוביות והתברר לי שלא. מאוד התאכזבתי כי זה היה התנאי שלי לרכוש את המכשיר. התקשרתי הבוקר אליהם וענתה לי בחורה בשם אורית ואמרה לי להחזיר את החבילה בדואר. שאלתי אותה למה אני צריכה לשלם דמי משלוח על מחדל שלהם היא אמרה שכך זה. בלית ברירה שלחתי את החבילה אליהם המשלוח עלה לי 52 ש"ח ואמרתי לעצמי שאחר כך אתווכח איתם על תשלום המשלוח שהוא לא הוגן אבל שבינתיים שהחבילה תישלח. כעת אני רואה את כל התלונות. מקוה שאקבל את כספי בחזרה. אעדכן בהמשך.

  29. גילה אלישיב

    ביום רביעי 30/10/13 התקשרו אלי ממרכז הסחר וכבר חשבתי שאולי מטפלים בפנייתי. אבל היא פתחה במילים כמו "לפי הרישומים אצלנו מגיעה לך מתנה" ואז אמרתי לה שרכשתי משהו והחזרתי להם וחשבתי שהיא מתקשרת לתת לי תשובה אז היא אמרה לי מהר אני אבדוק את זה וסגרה לי את הטלפון. עד היום יום א' אף אחד לא התקשר אלי. אני עומדת לבקש בירור בחיוב האשראי. אעדכן בהמשך.

  30. גילה אלישיב

    ביום רביעי 30/10/13 התקשרו אלי ממרכז הסחר וכבר חשבתי שאולי מטפלים בפנייתי. אבל היא פתחה במילים כמו "לפי הרישומים אצלנו מגיעה לך מתנה" ואז אמרתי לה שרכשתי משהו והחזרתי להם וחשבתי שהיא מתקשרת לתת לי תשובה אז היא אמרה לי מהר אני אבדוק את זה וסגרה לי את הטלפון. עד היום יום א' אף אחד לא התקשר אלי. אני עומדת לבקש בירור בחיוב האשראי. אעדכן בהמשך. .
    גילה אלישיב

  31. שלום.
    קרה לי מקרה דומה. כבר 3 שנים שהם גובים ממני כסף על מוצרים ששלחו לי ובכלל לא היה לי צורך בהם.
    אל תתפתו הם עלוקות וזו הונאה פלילית לשמה. צריך להתארגן לתלונה ייצוגית נגדם.

  32. אמי בת ה88 מוטרדת טלפונית כמה פעמים ביום מהטלפניות שלכם. היא מבקשת רק את המתנה וממשיכים להסביר לה שיש לה זיכוי ושתזמין עוד מוצרים היא אומרת להם שיקחו לעצמם את הזיכוי ושיתנו לה רק את המתנה. וכמו שכותבים האחרים בהזמנה האחרונה שהיתה צריכה להיות רק המתנה דחפו לה שואב אבק. וכך היא מוצפת בדברים שאין לה צורך בהם כלל. לקחתי ממנה את כרטיס האשראי שלא תתפתה. אבל היא רצתה את המתנה האמורה שמיכת פוך וקיבלה על חשבונה גם שואב אבק. אני דורשת להפסיק את הטלפונים המטרידים ואת הדיוור אליה. מכתב יישלח אליהם בהתאם ואני שוקלת לפנות למשטרה על המטרד והניצול האין סופי.

  33. מישהו יודע איך אפשר לגשת לקודקדים שם על מנת שיחזרו כסף להורים שלי?
    גם הם נפלו קורב לרמאים האלו
    עד עכשיו הם בסחבת איתם על מתנות ושטיות
    בקשתי מלא פעמים את הכסף בחזרה אבל הם לא נותנים את כולו.. נשאר עוד סכום של 700 שח שהם לא מוכנים להחזיר…

  34. קטסטרופה בסט דיל, ביג סייל, מרכז הסחר וכל חבריהם!!
    מקווה שלא נתפתה לכל הצעה שמציעים…

  35. שלום
    יש לי סיפור דומה עכשיו. הסכמתי למוצר אחד ב-20ש"ח דמי משלוח והם מנסים לדחוף לי עוד מוצרים. לא הסכמתי וגם ביצעתי חסימה(והחלפה כמובן) של כרטיס אשראי שלי. כסף הם כבר לא יקחו, אבל טלפונים שלהם ממש מטרידים. האם יש איזה דרך חוקית לעצור אותם?
    התקשרתי לקלי יהודה(050-3061349) שפרסמה כאן שהיא מנהלת שרות לקוחות של בסט דיל, היא אמרה לי שהיא תדאג שיוציאו אותי ממאגר הלקוחות ויפסיקו להתקשר. השיחה היתה מהירה ונעיםה, לא יותר מ-2 דקות . מקווה שזה עבד.
    תודה לכולם על הפרסום

  36. מקרה דומה קרה גם לאמא שלי, רק שהפעם זו לא הייתה חברת בסט דיל אלא ביג סייל, אצלנו החבילה פשוט הגיעה למפתן הדלת ע"י שליח ואבא שלי בתמימותו חתם על המשלוח (יועד לאמא שלי), היא לא ייחסה לחבילה חשיבות, אחרי חודש הגיע עוד חבילה, שוב אבי חתם על זה בתמימות, כשהגיע פירוט האשראי של החודש השני, אמא שלי שמה לב לשני חיובים שונים בשמה של חברת ביג סייל (חיובים קטנים כדי שלא ימשוך תשומת לב, אך עם הרבה תשלומים להמשך) ואז התבררה לה התמונה, בהמשך הגיעה חבילה שלישית וכל זה אחרי שיחות עם השירות לקוחות, אחרי שחברת האשראי זיכתה את אמא שלי, אימי פנתה אליהם על מנת שיבואו לקחת את החבילות, אז הם הציעו זיכוי / החלפה למוצרים אחרים, כמובן שאימי סירבה.
    אחרי כמה ימים הגיע בדואר מכתב התראה לפתיחת תיק בהוצאה לפועל, ניסינו להגיע איתם לפשרה ואף הגעתי למשרדי החברה ע"מ להשיב את המוצרים אליהם, נענתי בשלילה (למעט זיכוי של החבילה השלישית), לצערי אין לי עדיין סוף לסיפור ואם לא יהיה שינוי בימים הקרובים נפגש איתם בבית משפט

    אשמח לדעת אם מקרה דומה קרה לעוד אנשים ומה האופציות שעומדות בפניי, תודה!

  37. צ'רלי, דבר דומה קרה גם לסבתי. רק אתמול גילינו על העניין כך שאין לי הרבה פרטים כרגע. אנחנו מעוניינים לנקוט בהליכים, אשמח לשמוע איך המקרה שלכם הסתיים, אם בכלל, ולראות איך נוכל לעזור האחד לשני.

  38. ברצוני להוסיף ולעדכן, השנה היא 2016 כבר ואני רואה תלונות משנת 2011, ודבר לא השתנה !!
    מחברת ביג סייל צלצלו ללא סוף אל אמא שלי ובילבלו לה את המח, אישה בת 84. אין לה צורך במוצרים שהציעו לה בטלפון. לטענת אימי, הבטיחו לה מתנות בחינם, ובחשבון הבנק שלה ראינו הורדות של אלפי שקלים !!!!!!!!! עושים זאת באגרסיביות, לא מפסיקים לצלצל, לפעמים 10 שיחות ביום ומנסים לשכנע את אימי לרכוש מוצרים.
    זוועה !
    יש לי מספר חברות שכך גם עבדו על ההורים שלהן. זו מכת מדינה כבר.
    דבר ראשון שצריך לעשות זה לצלצל לחברת האשראי ולבקש לבטל עיסקה, אם עדיין לא קיבלתם מוצרים!

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top