נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / תחזית פרופסור אומן – עוד 5 שנים

תחזית פרופסור אומן – עוד 5 שנים (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

אחד מקוראי האתר בירר במשרדו של פרופ' אומן וקיבל את התשובה הבאה: "לפרופ' אומן אין כל חלק בטקסט ששלחת. מישהו פשוט הפיץ אותו באינטרנט." ראו גם ?לקרוא ולהעביר מכתבו של ראש מכון וינגייט שהוא ייחוס זדוני של טקסט פוליטי לאיש אקדמיה.

המקור:

לפני כשבועיים, פגש בנימין נתניהו את פרופ' אומן בבר מצווה של מכר משותף ובקש:
? "תכין לי בבקשה תסריט של המלחמה שתפרוץ בחלוף חמש שנים מהנסיגה שלנו מיהודה ושומרון, תוך שימוש בכל הידע שיש לך בתורת המשחקים ושבגינו זכית בפרס נובל, אני רוצה להראות את זה לאובמה, בארבע עיניים".

יומיים לפני שהמריא נתניהו למפגש עם אובמה, הגיע פרופ' אומן ללשכתו ומסר לו אישית דו"ח המשתרע על פני 92 עמודים ובו פירוט של התלקחות מבצע "אגרוף הפלדה" המכונה "מלחמת חוסר יש"ע" בפי העם.

לפי דו"ח זה שעליו עמל פרופ' אומן ללא הפסקה במשך אותו שבוע, ואותו קיבל תוך הפעלת תכנת עתידנות אותה מפתח הוא עם צוותו מזה שנים, ואשר אותה הזין בנתוני מלחמת לבנון-2 ומלחמת עזה-1, התקבלה תחזית הבאה:

3 שנים אחרי מתן העצמאות למדינת פלסטין הרבונית בשטח של 97% מיהודה ושומרון + רצועת עזה + מסדרון יבשתי המחבר אותם, יחנכו שני נמלי תעופה: אחד בינ"ל בין שכם לרמאללה והשני לטיסות פנים ליד עזה.

פלסטין הריבונית תחל, אז, בתכנית חומש לבנית תשתית תעשייתית וחקלאית תוך יבוא אווירי של ציוד כבד לצורך זה.

תוך זמן קצר יתברר לשרותי המודיעין הישראלי, שבתוך היבוא התמים הזה מוברחת תשתית לתעשיית נשק, רכב משוריין, חמרי חבלה ובעיקר טילים במגוון טווחים ועצמת פגיעה.

שנתיים לאחר מכן, חמש שנים לאחר הקמת מדינת פלסטין הריבונית, תפרוץ המלחמה בכל החזיתות: לבנון, עזה, יהודה ושומרון.

האירנים, שהסכימו בעקבות ההסכם שנחתם, חמש שנים קודם לכן, לאפשר ביקורת בינ"ל על מתקני האטום שלהם, הם אלו שדאגו לצייד את פלסטין הצעירה בציוד חקלאי ותעשייתי שבתוכו מוסווה הנשק, והם אלו שנתנו את האות להרעשה מסיבית של ישראל לכל אורכה, לא כולל אילת.

העילה למלחמה, כפי שהובעה ע"י ראש ממשלת פלסטין - מרוואן ברגותי - היא: אי עמידת ישראל בהתחייבויותיה לזכות השיבה לקרובי ערביי ישראל.

הדו"ח של פרופ' אומן מפרט את כל הנסיבות ואת כל מהלכי הלחימה, על הגיוס החפוז של כוחות המילואים תוך מאבק בערביי ישראל שדאגו לפקוק את הצמתים בדרך לנקודות הגיוס ולא הסתירו את שביעות רצונם מהמלחמה, על אף שגם הם נפגעו.

לאחר פרוט הלחימה שנמשכה כחודש וחצי, מציג פרופ' אומן את מאזן הדמים שהתגלה בסופה. בישראל שילמה תל אביב רבתי, את המחיר הגבוה מכולם, ולפיכך גם הופגנה לכידות מלאה מימין ועד השמאל השינקנאי, בעצמת התגובה הישראלית.

אך אבדן חיי האדם בצד הפלסטיני היה איום שבעתיים, העובדה שישראל העמדה במצב של לקראת חרבן בית שלישי הביאה את צה"ל, בשלב מסוים, ללחימה ללא מעצורים ושבעקבותיה התגוללו עשרות אלפי גופות ברחובות הערים הפלסטיניות - רובם אזרחים חפים מפשע ובתוכם רבבות ילדים.

נתניהו הציג דו"ח זה, שנכתב במקור באנגלית, בפני אובמה ואמר:
?"ידידי נשיא ארה"ב - ברק אובמה:? מדינת העם היהודי, מדינת ישראל, שבה התכנס עם הספר לאחר אלפיים שנות גלות ורדיפות, איננה מוכנה לרדת מעל בימת ההיסטוריה כקלגס מובס."

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top