נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - אפשר להעביר / מכתב מאשחר

מכתב מאשחר (המלצה - אפשר להעביר)

ההסבר:

אשחר וחבריו פועלים נכון בתהליך גיוס הכספים. הקמת האתר ופרסום העדכונים עוזרים מאד. לי הפריע דבר אחד במכתב. מאד הייתי רוצה שאחרי תחילת המשפט "הקדשתי את כל חיי למען המדינה" יבוא ההמשך "ולכן אני מצפה מהמדינה שתקדיש לי בחזרה". אבל המציאות היא כנראה אחרת.

המקור:

קוראים לי אשחר. אני יוצא סיירת מובחרת, אני בן 36 ומאז שחרורי מצה"ל שירתתי כלוחם בכוחות הביטחון בתפקיד מסווג. אני קיבוצניק, בעל להילה ואב לגיא בן השש ואייל בן הארבע. הקדשתי את כל חיי למען המדינה ועכשיו אני מבקש מכם שתקדישו כמה דקות לקריאת הסיפור שלי.

אתם יכולים להציל את חיי.

לפני כשנתיים התגלה במוחי גידול סרטני
(מסוג אוליגודנדרוגליומה בשילוב עם גידול בשם אליגואסטרציטיומה).

בחודש יולי 2007 עברתי ניתוח להסרה חלקית של הגידול. כתוצאה מדימום במהלך הניתוח, נותרתי משותק בפלג גופי השמאלי. במהלך חודשיים לאחר הניתוח שכבתי במחלקת טיפול נמרץ ולאחר מכן אושפזתי במחלקת שיקום של בית החולים תל השומר. כמה פעמים עמדתי על סף המוות בשל הכשלים והזיהומים שתקפו אותי. אני סובל גם עד היום מפגיעות קוגניטיביות שלצערי באות לידי ביטוי בשינויים בהתנהגותי ובמצב רוחי ובבעיות זיכרון. מאז עברתי עוד שני ניתוחי מוח, האחרון בחודש אפריל 2009.

אינני רוצה להישמע כקלישאה, אבל לצערי הביטוי "העיקר הבריאות" קיבל באוזניי משמעות אחרת לחלוטין, ומאדם עצמאי, חובב ספורט אתגרי ופייטר הפכתי לנכה, על כל המשתמע מכך. אני זקוק לעזרה בכל פעולות היומיום וקשה לי לתאר במילים עד כמה זה קשה לי. למרות שהרופאים אמרו לי שלא אוכל ללכת לעולם,למען משפחתי וילדיי, וגם למען עצמי, עשיתי מאמצים אדירים ואני ממשיך ונאבק כדי שאוכל ללכת בכוחות עצמי.

אינני מוכר כנכה משרד הביטחון בגלל שקשה מאוד להוכיח מהו הקשר שבין סרטן מוח ובין תנאי עבודתי ולכן כל הטיפולים, הרופאים המומחים ואמצעי העזר לשיקום הם במימון המשפחה. אולם ההוצאות גבוהות, והן הולכות וגדלות והמשפחה אינה עומדת בנטל הכלכלי. גם חברי ליחידה, שלא נטשו את מיטתי לילה ויום, ניסו לעזור, אך ההוצאות הולכות וגדלות.

בפברואר האחרון הגידול חזר ובצורה אלימה יותר.

כדי לחיות אני זקוק לטיפול חיסוני שמתבצע בחו"ל ושהומלץ לי על ידי פרופסור רם, מנהל המחלקה הנוירוכירורגית בבית חולים איכילוב. בטיפול הזה מכינים חיסון לגידול על ידי הזרקת תאים מהגידול עצמו. הטיפול אמור להתבצע בבלגיה במשך 4 חודשים ועלותו היא 200,000$. כמו כן יש צורך בטיפולים משלימים נוספים בעלות של אלפי דולרים נוספים כגון "הווירוס ההונגרי" ותזונה מיוחדת.
אני זקוק לכסף הזה בחודשיים הקרובים! כל סכום הוא עזרה!

כשקורה לבן אדם מה שקרה לי, הוא לומד להוריד מעצמו שכבות של אגו ולקבל עזרה מאחרים.

הרבה זמן לא רציתי שיתרימו בשבילי, אלא רק רציתי לחזור לחיים רגילים. היום אני כבר מבין שלא אחזור לחיים כפי שהכרתי אותם, ואין לי ברירה אלא לפנות אליכם. אני רק בן שלושים ושש. אני רוצה לחיות. אני רוצה לראות את ילדי גדלים. אני רוצה לחבק אותם ואני מבקש שתעזרו לי.

אני אופטימי, אני חזק ואני מאמין בכל הלב שאנצח. משפחתי וחבריי יהפכו עולמות בשבילי.
אנא עזרו לי.

לתרומות: עמותת "שקמה"

עבור אשחר הוכמן

בנק פועלים

חשבון בנק: 114085

סניף 646 גדרה.

תודה מקרב לב, אשחר

http://eshchar.com /

SMS ל 3399 = 10 ש'ח

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top