נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - אפשר להעביר / תרמית בכרטיס אשראי

תרמית בכרטיס אשראי (המלצה - אפשר להעביר)

ההסבר:

אני לא יודע אם הסיפור המסויים נכון, אבל אני דווקא ממליץ להעביר אותו. יותר ויותר פשעים מסוג "גניבת זהות" מתרחשים, שחייבים להיזהר מהם וכדאי להזהיר אחרים.

המקור:

נוכלים מתקשרים אליכם כביכול מחברת כרטיסי האשראי, בכדי לברר אודות קניה כלשהי בסכום חריג אותה כביכול ביצעתם.
הם יתנו לכם את פרטי כרטיס האשראי שלכם (שם, מספר הכרטיס והכתובת שלכם), כביכול בכדי לזהות אתכם, וזה בדיוק מה שיעזור להם להטעות אתכם להאמין שאתם אכן משוחחים עם חברת כרטיסי האשראי.
כשאתם עונים שבאמת לא ביצעתם את הקניה החריגה, הם יאמרו לכם שאכן חשדו בכך ולכן התקשרו אליכם, אבל כדי להיות בטוחים שהם מדברים עם בעל הכרטיס ולחסום את החיוב בגין אותה קניה חריגה, הם יאמרו לכם שהם 'חייבים' לקבל מכם פרט אחד בלבד, כביכול בכדי להוכיח להם שהכרטיס בידיכם.
הפרט שהם יבקשו מכם הוא המספר בן שלוש הספרות המופיע מאחורי הכרטיס
באזור החתימה (יש מספר בן 4 ספרות ומספר בן 3 ספרות).

אל תתנו את המספר!

אם תגלו להם את המספר המבוקש
הם יוכלו לבצע מייד בשמכם ועל חשבונכם
רכישות דרך האינטרנט או הטלפון
אח"כ תתחילו לרוץ לבטל עיסקאות, עיקולים, הוצל"פ....

כשהם מבקשים זאת, הגידו להם שיצלצלו אליכם בעוד רבע שעה
כי אינכם מצוידים במשקפיים ואינכם יכולים לקרוא את המספר ...
נתקו וצלצלו מייד לחברת האשראי ובררו האם אכן יש בעיה כלשהי עם הכרטיס שלכם.

שיהיה ברור: חברות האשראי לעולם לא תבקשנה מכם את הפרט הזה, מאחר שהוא מצוי בידיהן!

תיידעו את כל מי שאתם מכירים.

יום טוב לכולכם.

3 תגובות

  1. ההודעה הזו החלה להסתובב שוב.
    אני לא יודע אם היא רלוונטית, אבל קיבלתי אותה בקבוצות בוואטספ.

  2. לגבי ההודעה על תרמית כ. האשראי
    נרשם כלהלן : "נתקו וצלצלו מייד לחברת האשראי ובררו האם אכן יש בעיה כלשהי עם הכרטיס שלכם.
    שיהיה ברור: חברות האשראי לעולם לא תבקשנה מכם את הפרט הזה, מאחר שהוא מצוי בידיהן!"
    אני אומר שאם חברות האשראי לא יבקשו לעולם המספר הנ"ל של גב הכרטיס אז לשם מה לפנות אליהן בכלל. העדיפות לנסות לראות אם מספר המתקשר אינו חסוי וכ"ב.

  3. עם כל הכבוד – האזהרה שכאן היא פשוט בבל"ת…. כל עיסקה בכרטיס אשראי – ללא חתימת הלקוח – נקראת "עיסקה חסרה" – ואם הלקוח מתכחש לעיסקה – חברת האשראי חייבת לזכותו מיד – בין אם הרכישה כללה את הקוד התלת ספרתי ובין אם לאו. כך שזו הזהרה מיותרת !

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top