נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / הידעת מיהו באראק אובאמה? כדאי לקרוא !

הידעת מיהו באראק אובאמה? כדאי לקרוא ! (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

זהו מכתב שתורגם מאנגלית. הוא נבדק באתר snopes.com ושם כתוב בפירוש שהוא לא נכון. (גם אתם יכולים להעביר כל שטות ולכתוב שהיא נבדקה ואושרה באתר "לא רלוונטי". מי יבדוק? אף אחד. מי יאמין? כולם. ככה זה.)

המקור:

מעניין מאד ורצוי לקחת בחשבון. גם אם אף פעם לא העברתם הלאה דבר, נא להעביר הלאה לכל אנשי הקשר שלכם. ממש מפחיד לדעת מה עומד בפנינו שם בארה"ב. שימו לב אליו, התפללו ושתפו במידע. הנושא נבדק ב snopes.com. אלו רק עובדות. אתם מוזמנים לבדוק.

אז מי הוא באראק אובאמה?

המועמד שהוא די רציני לנשיאות ארה"ב, באראק חוסיין אובאמה נולד בהונולולו, הוואי, לאביו באראק חוסיין אובאמה האב, מוסלמי שחור מניאנגומה-קוגל, קניה ולאמו אן דונהאם, אתאיסטית לבנה מויצ'יטה, קנזס.
הורי אובאמה נפגשו באוניברסיטת הוואי. בגיל שנתיים התגרשו הוריו ואביו חזר לקניה. אימו נישאה ללולו סואטורו, מוסלמי קינוני מאינדונזיה. בגיל 6 הם עברו לאינדונזיה שם ביקר אובאמה בבי"ס מוסלמי בג'קארטה ובמשך שנתיים גם בבי"ס קתולי. אובאמה עושה מאמץ רב להסתיר את עובדת היותו מוסלמי. הוא מגיב מיידית ב"הוא היה פעם מוסלמי אך גם ביקר בבי"ס קתולי". הנשאים הפוליטיים שמאחריו משתדלים להראות שהוא לא קיצוני. אובאמה הכיר את האיסלם דרך אביו אך השפעתו היתה לכל היותר זמנית משום שאובאמה האב חזר לקניה מיד לאחר הגירושים ולא השפיע יותר באופן ישיר על חינוך בנו. לולו סואטורו, אביו החורג, הכיר לאובאמה את האיסלם ע"י הרשמתו לבי"ס וואהאבי בג'קארטה. וואהאביזם היא אסכולה קיצונית שבעקבותיה הולכים טרוריסטים מוסלמים המנהלים כיום מלחמת קודש – ג'יהאד – נגד העולם המערבי. כיוון שמשתלם יותר להופיע כנוצרי כשמחפשים משרה ציבורית בכירה בארה"ב, הצטרף אובאמה לכנסיה המאוחדת של ישו מתוך כוונה להצניע את הרקע המוסלמי שלו. כשאי לזכור ולא לשכוח שכאשר הושבע לתפקיד אובאמה לא נשבע על ספר התנך אלא על הקוראן. באראק חוסיין אובאמה לא יחזור אחר שבועת האמונים כמו שלא יחלוק כבוד לדגל האמריקאי. כשאחרים שמים יד על לוח ליבם אובאמה ישמוט כתפיו ויפנה את גבו לדגל. כולנו צריכים להיות דרוכים כל עוד הוא מועמד במירוץ לנשיאות.
המוסלמים גילו שהם מתכננים להרוס את ארה"ב מבפנים ומה יותר מוצלח מאשר להתחיל מהעמדה הבכירה ביותר – נשיא ארה"ב – אחד משלהם!!! נא העבירו לכל אחד שאתם מכירים. האם הייתם רוצים לראות אדם כזה מוביל את העולם המערבי?

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top