נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / זהירות – גופים זרים במשקאות ספרינג בקרטון

זהירות – גופים זרים במשקאות ספרינג בקרטון (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

בשיחה שקיימתי עם נציגה של המפעל נאמר לי שמהפעל ניסה לעשות כל שניתן כדי לקבל לידיו את המוצרים הפגומים כדי לבחון אותם אולם מפיץ המכתב לא איפשר להם לעשות זאת. עוד היא אמרה לי שלא התקבלו תלונות מלקוחות נוספים על פגמים במוצרים שיוצרו באותה אצוות יצור מה שמחזק את הסברה שהמוצרים לא היו באמת פגומים. על פי טענתה, כנראה מדובר בנסיון סחיטה והם פועלים עכשיו נגד מפיץ המכתב באמצעים משפטיים.

המקור:

התמונות הרצ"ב מציגות את שמצאתי לאחרונה, בשני מקרים שונים, בקרטוניות משקה ספרינג.

באפריל 2007 נדהמתי לגלות זאת במשקה אפרסק. לפנייתי השיב סמנכ"ל התפעול בחברה (יפאורה תבורי; הסמנכ"ל - רזי, שהצטערתי לשמוע שנפצע מאז קשה בתאונת עבודה) שהדבר נדיר ביותר עד סף הבלתי אפשרי, והסביר לי על תהליך היצור המוקפד. במשקה אפרסק שלהם הפסקתי כמובן לגעת.

באוגוסט 2007 , עת הייתי רק ער יותר לאפשרות מדהימה כזו, פגשה בי שוב הסטטיסטיקה הנדירה ביותר, ואיכשהו דוקא אצלי הצליח שוב גוף זר מעורר גועל לשכון בקרטונית שלהם (הפעם במשקה עגבניות).

באם מישהו מכם ימשיך בכל זאת לשתות את משקאותיהם, הוא מוזמן בבקשה לשים לב, עם סיום הקרטונית ובדרכה לפח, האם משקלה שואף לאפס כצפוי מקרטונית ריקה או ששוקלת מעט יותר. בחלק מהמקרים תהיה האפשרות השניה, ואז נא לטרוח ולפתוח אותה. אני מזהיר מראש מפני המראֶה. (כך גיליתי זאת).

אני די עסוק, אבל טרחתי ופניתי אל משרד הבריאות. לתומי סברתי שמתפקידו של משרד זה ליזום בדיקות המוצרים שבאים אל פינו, לערוך בקורות על תהליכי היצור ותנאיהם וכו', בחריצות ובאופן הנדרש מהאחריות הגדולה. ומאחר שלא בהכרח הם יצליחו בכוחות עצמם לגלות כל בעיה, ודאי ישמחו מאד באם יקבלו מידע נוסף מהציבור ומיד יודו על העזרה וירוצו ויבדקו אותו. לאחר עמידה במשימה הסזיפית להשיג אותם (נסיונות שנמשכו מס' ימים), במקום לשאול להיכן להגיע לקחת לבדיקה, הם . . . בקשו ממני להואיל להגיע (אני אליהם) לעיר אחרת(!), בימים ובשעות המתאימים להם, ולא לשכוח כמובן להקפיד על אופן אחזקת הממצא עד למסירה אליהם. למותר לציין שזה לא קרה. הודיתי להם על שהואילו, בטובם כי רב, ממש לשוחח אתי. ללא ספק מתקבלת תמורה מצויינת לכספנו.

המועצה הישראלית לצרכנות - חברה ממשלתית תחת משרד התעשיה והמסחר - לא טרחה כלל להשיב למייל (מאפריל. יתכן שעוד יגיבו).

אתם מוזמנים להפיץ.

שנה טובה לכולם

חזי פרלמוטר.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top