נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / אקטימל

אקטימל (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

אם יש דבר אחד חשוב שצריך לזכור בנוגע לאקטימל זה שאסור לשתות את המוצר שעתיים לאחר נטילת תרופת מרשם. את זה קראתי בבלוג של רפי לירן, "הצרכן", בלוג שאני קורא קבוע וממליץ גם לכם. ועכשיו בקשר למכתב.

במכתב כתוב שהגוף מייצר חיידקים. גוף מייצר חיידקים? זה מעניין מאד. מי שיגלה שהגוף מייצר חיידקים יקבל פרס נובל.

בנוסף לכך, המכתב מנצל פירוש מעוות לאסטרטגיית השיווק של דנונה (היצרנית המקורית של אקטימל). השיטה היא להודיע לצרכנים שאם לא הרגישו שינוי לטובה בבריאותם בתוך 14 יום, הם יכולים לבקש את הכסף בחזרה. כמובן שגם רפי לירן התייחס לנקודה הזאת וגילה שלא ממש טורחים להודיע איך מקבלים את הכסף בחזרה. בכל מקרה, לדעתי ההשפעה של אקטימל היא יותר פסיכולוגית מאשר רפואית אובייקטיבית. רכישת אקטימל מאפשרת לרוכשים להרגיש שהם עושים משהו טוב עבור בריאותם, בסכום כסף לא גדול. הסכום הלא גדול הזה מביא רווחים עצומים למשווקי המוצר. הפסקת רכישת אקטימל היא הודאה בעובדה שאקטימל לא ממש משפיע על הבריאות ושבעצם אולי כדאי למצוא דרכים אחרות יותר אפקטיביות כדי לשפר את הבריאות. אותן דרכים דורשות זמן, כסף ומאמץ. שתיית בקבוקון עם יוגורט מתוק היא תחליף אינסטנט למאמצים האלה ולכן מרגיעה את המצפון. אני אישית לא העפתי מבט לעבר הבקבוקונים האלה במקרר החלב בסופרמרקט.

והנה התייחסות למכתב בבלוג ארגנטינאי. תודה לרביב בפורום שמצא את זה.

המקור:

ACTIMEL , לא יאמן !

ACTIMEL מספק לגוף את הבקטריה L.CASEI .

באופן רגיל הגוף מייצר את הבקטריה (ב-98% מהמקרים), אך כאשר מספקים אותו באופן חיצוני זמן ממושך, הגוף מפסיק לייצר אותה ובהדרגה שוכח שחייב לייצר וכיצד לייצר אותה.

בהתחלה נוצר כתרופה עבור מעט האנשים שלא מייצרים אותה, אך הקבוצה הייתה קטנה מדי ולא הפיקה רווחים. לכן מכרו את הפטנט לחברות ליצור מזון.

בארגנטינה משרד הבריאות הכריח את היצרן לפרסם שהמוצר הוא לא לצריכה ממושכת. הם קיימו זאת אך ברמז שקשה לזהות: "אתגר ACTIMEL , תנסה אותו 14 יום" או "תעשה את יולי החודש שלך ל ACTIMEL ".

מי שמחליט להשלים את הדיאטה עם ACTIMEL לא מקבל האתראה לגבי המגבלה ולא מודע לנזק שיכול להיגרם לו בגלל המניפולציה הפרסומית לקידום המכירות.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top