נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / ואנס הם נאצים!

ואנס הם נאצים! (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

ואנס זו חברה אמריקנית שנוסדה בשנת 1966, כך שהיא ממש לא חברה חדשה. וגם כל השאר שטויות. לעומת זאת, הבן שלי (שגם הוא במקרה נועל ואנס) סיפר לי שאם מקלידים VANS כשהמקלדת בעברית, יוצאת המילה "השמד". אי אפשר למצוא הוכחה חזקה יותר שואנס הם נאצים. טפו!

המקור:

זהירות!! יצא מותג חדש של נעליים כמו אול סטאר שנקראות ואנס.
ואנס פירושה "להשמיד" בגרמנית.

ואנס הם נאצים!
על הסוליה של נעלי ואנס יש מגן דוד וככה כשאתה הולך אתה בעצם דורך על היהודים!
זוהי הסוליה שלהם:

ושימו לב למגן דוד!(סימנו אותו בקווים אדומים):

למי שיש ואנס שלא ילבש! גם אם הם מהממות!
תבדקו את הואנס שלכם!!
והפיצו מייל זה!!
שני מיטב

11 תגובות

  1. המגן דויד זה בעצם משולשים שנותנים אחיזה לסקייטבורד – כי אילו נעלי גלישה. הצורה משולש נחשבת לצורה הכי עמידה שלא קורסת לתוך עצמה ובנאים רבים משתמשים בשיטות אילו. עוד הוכחה, במגני דויד יש התעמקויות ופס לא על כול הנעל…אם זה היה אנטישמי (ולא נאצי – לא להתבלבל) אז זה היה רק ציור ועל כ-ו-ל הנעל אם כבר. זה חסר בסיס וזה רק שמועה. מי אמר כשדורכים על דברים בסוליה אז בעצם דורכים על הדברים עצמם? אם היה חברה שהלוגו הוא מגן דויד והיו שמים את הלוגו בסוליה, אז דורכים על היהודים? על החברה? גם ככה אם זה היה "נאצי" אז לא היו מוכרים את זה בארץ – עוד ב-400 שקל. ואנס בא מהשם פול "ואן" דורן, אז כשאומרים ואנס – בעצם מתכוונים van's (פירוש: של ואן), כמו מקדולנד'ס (של מקדונלד) – אז הקטע במקלדת זה צירוף מקרים, ובשנות השישים לא היו מקלדות בעברית כדי לתכנן דבר כזה. אמירות שקריות שנשמעים כמו דברים של מתנחלים כי הם על כול דבר אומרים נאצים נאצים. לא אמיתי – תמשיכו לקנות.

  2. תקשיבו ! אני יודעת שזה לא נשמע ממש אמין, אבל יש לי ילד בבצפר שסיפר לי שלבת דודה שלו נתלשה קצת הסוליה ומתחת היה שם צלב ! אני חושבת צלב קרס, כי צלב רגיל זה לא ממש משנה ! נאצים או לא ?

  3. אלמוני שם בדוי (שמעון)

    אנחנו בכיתה עשינו ניסוי בוואנס וחתכנו את הסוליה , מצאנו שם ראיות לצלב קרס ובקושי האמינו לנו וראינו גם שכתוב טרנזיסטור ומספר כנראה של הרוג בשואה (כי זה עם סולמית) ואז גילינו קוד בסוליה עצמה אבל לא הצלחנו לעשות עם זה משהו , אנו הקמנו ועדה לחקירת העניין ונחזיר לך תשובה,, אם תרצי לתרום לנו כמה נעלי ואנס או מידע דברי איתנו פה באשכול

  4. שון צודק.וחוץ מזה,"להשמיד" בגרמנית זה zerstören.

  5. תעשו לי טובה

    יש נעליים של נייק עם הסמל שלהם על הסוליה, אז כשאני הולך אני דורך על NIKE ?? למה שחברה תעשה את זה לעצמה? תפסיקו לחיות בסרט, אפשר למצוא תירוצים לכל דבר

  6. יש לי 2 זוגות ואנס ואני קונה עוד זוג 🙂 אוקיי ??? יש בערוץ 10 כתבה על הואנס הם וזה לא רק כתבה זה גם מצולם עם וידיאו קיצר זה היה בחדשות .. הם הלכו למפעל וחתכו 50 זוגות ואנס ובאף זוג לא היה צלב קרס … המשולשים נועדו לאחיזה טובה אוקיי ?? וואנס בגרמנית זה בכלל טנדר(מכונית) כן אני יודעתת גרמנית … אז מה עכשיו אני נאצית ???? וואו …. תעשו טובה אל תשפילו את עצמכם אוקיי ??

  7. תראו, כל הקטע של ואנס אנטישמיים זה סתם, גם אני ראיתי בצינור לילה שהם חתכו את הנעליים והם הוכיחו שזה לא נכון, אני בעצמי סקייטר ויש לי חברים סקייטרים וכולנו אומרים שואנס זה הנעל הכי טובה לסקייט, אז כנראה שזו הדרך הכי טובה לעיצוב הסוליה, אני לא חתכתי ואנס בעצמי אבל כשהואנס שלי יהיו קטנות עלי אני אפתח אותם ואני בטוח שאני לא אמצא שום דבר שלא אמור להיות במקום, בקיצור אל תאמינו לכל שמועה שאומרים לכם כי יכול להיות שיש חיקוי של ואנס ששם צלבי קרס בסוליה, כי אם ואנס באמת היו אנטישמיים היו כבר מחרימים אותם בארץ ותובעים את החברה, וגם זה נכון שבשנות השישים בכלל לא היו מקלדות בעברית אז גם זה במקרה, תמשיכו לנעול ואנס אם זה מה שאתם אוהבים לנעול ויפה לדעתכם ואל תאמינו לכל דבר שאתם שומעים, זה באמת סתם.

  8. מעניין
    אין מקריות בעולם. אותיות מקרה = רק מ ה' וגם
    ה' רקם.
    החוזק של הסוליה הוא חזק גם ללא המשולשים. בדקו בעצמכם בשטחמשאין משולשים. אמנם שם השטח צר יותר. אבל גם אם רצו לחזק יותר את השטח הרחב של הסוליה. יכלו לעשות זאת במילוי בלי ליצור צורת מגן דוד. הרי זה לא הלוגו שלהם לפרסום. והצורה וודאי מוכרת לכל בר דעת. ולו בשל כך היו חושבים להימנע מכך. השטח נאחב הוא גם השטח שאופני פעלולים משתמשים בו כמעצור על הגלגל ושוחקים את הסוליה כך. בהחלט יכלו לעשות מילוי לא בצורה של מגן דוד. לכן נררה שבהכרח הייתה כאן כוונה.

  9. היי לבת דודה שלי נקרעו הנעלי ואנס ונמצאו תמונה של היטלר לועס יהודי

  10. נקרעו לי הנעלי ואנס ומצאתי תמונה של היטלר בעירום משחק בפיטמה

  11. אוקי אז ככה:
    קצת מפגר לאמר שהמגני דוד מאחורה נועדו כי לחזק את הסוליה באוי לא נהיה תמימים אבל גם מפגר לאמר שפתחו סוליה של ואנס וראו תמונה של היטלר (אני מתתי מצחוק….) או שראו תמונה של צלב הקרס וכל הבלה בלה הלב אז באו נעשה סדר המגן דוד זה מגן דוד מה המטרה שלהם זה משהו אחר. אבל לא עושים סולייה מסויימת בשביל לחזק כי למה נייק לא עושים מגן דוד לחזק את הסולייה?!! או אדידס מענין זה רק ואנס וזה של ואנס זה אותיות על המקלדת "השמד" אז מישהו אמר משהו מאוד חכם שפעם לא היה מקלדת עיברית-אנגלית אז בלופפפפפפפ וגם אם כן זה לא אומר שצריך להפסיק לקנות את הנעליים בחייאת קחו ותציירו שמה ציור של משהו אחר ואז תדרכו עליו למה שירים של דואה ליפה אתם לא שומעים?!! היא מלכת האנטישמיות אז זה בסדר לשנוא אבל לא צריך קצניות!! וחוצמיזה שלי יש ואנס והאמת אני כבר לא יודעת מה לחשוב…אז יאללה ביי וסתם המלצה שלי עדיף לקנות ALL STAR הכי יפה!!!!!!!!!!

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top