נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / עובדות על דבש וקינמון

עובדות על דבש וקינמון (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

כשמחפשים בגוגל את שם העיתון Weekly Wrold News מקבלים את התיאור "האתר עם כותרות הטבלואיד של הסופרמרקטים. לא ממש חדשות, נכון?". העיתון מפרסם גם תיאורי חטיפות על ידי חייזרים ומיני חדשות מסוג זה. "אבל היה כתוב בעיתון!"

המקור:

נמצא כי תערובת של דבש וקינמון מרפאות את רוב המחלות.
דבש מיוצר ברוב הארצות בעולם.

המדענים של היום אומרים שלמרות שדבש הוא מתוק, כשנילקח במינון הנכון כתרופה, לא מזיק אפילו לחולי סכרת.

מגזין מקנדה WEEKLY WORLD NEWS מנה את הרשימה הבאה של מחלות שניתנות לריפוי ע"י דבש וקינמון כפי שנחקרו ע"י מדענים מהמערב:

מחלות לב: הכן משחה מדבש וקינמון ומרח על לחם, פיתה או לחם אחר במקום ריבה ואכול באופן קבוע לארוחת הבוקר. זה מוריד את הכולסטרול בעורקים ומונע התקפי לב. גם אלה שכבר קיבלו התקפת לב שישתמשו בעצה זו ישמרו הרחק מהתקפת הלב הבאה.

שימוש קבוע של התהליך הנ"ל מקל על קוצר נשימה ומחזק את הדופק. בארה"ב ובקנדה, כמה בתי סיעוד טיפלו בחולים בהצלחה ומצאו שעם הגיל העורקים והורידים מאבדים מגמישותם ומתאבנים. דבש וקינמון משיב לתחיה את העורקים והורידים.

עקיצות חרקים: קח מנה אחת של דבש שתי מנות של מים פושרים והוסף כפית קטנה של אבקת קינמון ערבב למשחה ומרח על החלק הכואב שבגוף באיטיות. שים לב שהכאב חולף תוך דקה או שתיים.

דלקת פרקים: חולי דלקת פרקים יכולים לקחת כל יום בוקר וערב ספל של מים חמים עם שתי כפות דבש וכפית קטנה של אבקת קינמון. אם נלקח בקביעות אפילו חולי דלקת פרקים כרוניים יכולים להרפא.

במחקר שנערך לאחרונה באוניברסיטת קופנהגן נימצא שכשרופאים טיפלו בחוליהם בתערובת של כף אחת דבש וחצי כפית קינמון לפני ארוחת הבוקר, נמצא שתוך שבוע מתוך 200 מטופלים שטופלו כך, 73 חולים הרגישו הקלה, ותוך חודש רוב החולים שלא יכלו ללכת או להסתובב בגלל דלקת הפרקים, התחילו ללכת ללא כאבים.

נשירת שיער: אלה הסובלים מנשירת שיער או קרחת, יכולים להכין משחה משמן זית חם, כף אחת של דבש, כפית אחת של אבקת קינמון, לפני המקלחת למרוח על השיער למשך כ 15 דקות ואז לחפוף. זה נמצא יעיל גם בטיפול שארך 5 דקות בלבד.

דלקת שלפוחית השתן: קח 2 כפיות של אבקת קינמון וכפית אחת של דבש בכוס מלאה במים פושרים. ערבב ושתה. זה משמיד את החיידקים בשלפוחית.

כאב שיניים: הכן משחה מכפית אחת של אבקת קינמון וחמש כפיות של דבש. מרח על השן הכואבת. אפשר לחזור על התהליך 3 פעמים ביום עד שהשן מפסיקה לכאוב.

כולסטרול: שתי כפות של דבש ושלוש כפיות של אבקת קינמון מעורבות ב 16 אוז של תה שניתנות לחולה כולסטרול מורידים את רמת הכולסטרול בדם ב 10% בשעתיים. כפי שצויין עבור חולי דלקת הפרקים, אם נלקח 3 פעמים ביום, כל חולי הכולטרול הכרוניים נירפאים. כפי שנאמר במאמר הנ"ל דבש טהור הנלקח עם מזון יום יום מוריד את התלונות על כולסטרול.

הצטננות: אלה הסובלים מהצטננות לעיתים קרובות צריכים לקחת כף אחת של דבש פושר עם רבע כף אבקת קינמון כל יום במשך 3 ימים. זה ירפא כל שיעול כרוני, הצטננות וינקה את הסינוסים.

עקרות: Yunani & Ayurvedic (רפואה הודית מסורתית) השתמשו בדבש במשך אלפי שנים לחזק את הזירמה של אימפוטנטים. אם אימפוטנטים לוקחים בקביעות שתי כפות של דבש לפני השינה הבעיה שלהם תיפתר. בסין, יפן ומדינות המזרח הרחוק, נשים שלא הרות ורוצות לחזק את רחמן לקחו אבקת קינמון. נשים שלא יכלו להרות יכולות לקחת קמצוץ אבקת קינמון בחצי כפית דבש ולמרוח בחניכיים תכופות במשך היום כך שיתערבב עם הרוק ויחדור לגוף.

קלקול קיבה: דבש שנלקח עם אבקת קינמון מרפא כאבי בטן ומנקה אולקוס מהשורש.

לפי מחקרים שנעשו בהודו וביפן דבש שנלקח עם קינמון משחרר הקיבה מגזים.

מערכת החיסונית: לקיחה יומיומית של דבש ואבקת קינמון מחזקת את המערכת החיסונית ושומר על הגוף מחיידקים והתקפות וירליות. מדענים גילו שדבש מכיל מספר ויטמינים וברזל בכמות גדולה. שימוש קבוע מחזק את כדוריות הדם הלבנות שנלחמות בחיידקים ומחלות וירליות.

קשיי עיכול: אבקת קינמון מפוזרת על שתי כפות של דבש שנלקחות לפני הארוחה, משחרר את החומציות ומעכל היטב את הארוחות הכי כבדות.

שפעת: מדען ספרדי הוכיח שדבש שמכיל מרכיב טבעי, הורג את החיידקי השפעת ושומר על החולה משפעת.

אריכות ימים: תה שמכיל דבש וקינמון שנצרך בקביעות, עוצר את הנזקים של תהליך ההזדקנות. קח 4 כפות של דבש כף אחת של אבקת קינמון ושלוש כוסות מים והרתח כמו תה.שתה רבע כוס 3 פעמים ביום. זה שומר על עור רענן ורך ומעוצר את התליך ההזדקנות. החיים מתארכים ואפילו בני ה 100 מתחילים לבצע את מטלות בני ה 20.

פצעון: הכן משחה מ 3 כפות של דבש וכפית אחת של אבקת קינמון. מרח משחה זו על הפצעון לפני שינה ורחץ בבוקר במים חמים. תהליך זה אם יבוצע יוםיום במשך שבועיים ירפא הפצעון מהשורש.

דלקת בעור: מריחת דבש ואבקת קינמון בחלקים שווים על האזור הנגוע מרפא אקזמה, גזזת, וכל סוגי הדלקות בעור.

ירידה במשקל: בכל יום בבוקר חצי שעה לפני ארוחת הבוקר על קיבה ריקה ובלילה לפני השינה, שתה דבש עם אבקת קינמון מורתחים בכוס מים. תהליך זה מוריד משקל אפילו מאנשים שמנים מאד. תהליך זה מונע השמנה גם מאנשים שצורכים קלוריות רבות מאד.

סרטן: מחקרים חדשים ביפן ובאוסטרליה גילו שסרטן מתקדם של הקיבה והעצמות נירפא בהצלחה. חולים שסובלים מסוג כזה של סרטן צריכים לקחת כף אחת של דבש עם כפית אחת של אבקת קינמון במשך חודש 3 פעמים ביום.

עייפות: מחקרים חדשים הראו שתכולת הסוכר בדבש מועילה יותר ממזיקה לחוזק הגוף. קשישים שלוקחים דבש וקינמון בחלקים שווים יותר ע

תגובה אחת

  1. אהבתי כל הכבוד

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top