נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - אפשר להעביר / הכוכבית כבר לא בחינם

הכוכבית כבר לא בחינם (המלצה - אפשר להעביר)

ההסבר:

עד כמה שהצלחתי לברר, מקור המכתב הזה הוא כתבה בדה-מרקר. כבר באמצע דצמבר כתב על זה עידו קינן. ועכשיו תחזרו אחרי: “הפרטה משפרת,מייעלת ומוזילה את השירות. פחחחחחחחח”

המקור:

צרכנים עירניים שמקפידים לקרוא את ההודעות שמופיעות בתחתית החשבון, הופתעו לגלות בחשבון הטלפון האחרון הודעה מעורפלת למדי באדיבות חברת בזק: בהודעה נמסר שהחל מהחודש הבא (פברואר) "השלמת שיחה באמצעות שירות 144 תחוייב בעמלה בסך 62 אגורות עבור שיחה שיצאה אל הפועל, בנוסף לחיוב בגין השיחה". בירור קצר עם מוקד 199 הבהיר במה מדובר: כאשר מחייגים למודיעין 144 ומקבלים מספרי טלפון, המערכת מאפשרת למחייג להקיש כוכבית כדי לבצע את השיחה. עד היום הקישור הזה היה בחינם, אך מהחודש הבא הוא יעלה 62 אגורות, זאת בנוסף ל-1.83 השקלים שעולה השיחה למוקד 144.

62 אגורות אולי לא נשמעות כמו סכום גדול כל כך, אך כאשר משווים אותן למחיר של שיחה רגילה מבינים כי מדובר בגבייה שערורייתית. לשם השוואה, שיחה רגילה בשעות השיא, 7 עד 19, עולה 12 אגורות, ואילו שיחה בשעות השפל, 19 עד 7, עולה 5 אגורות בלבד. במלים אחרות, הקשה על הכוכבית תעלה לנו יותר מפי 5 בשעות הבוקר ויותר מפי 12 בשעות הערב, לעומת חיוג עצמאי לאותו מספר. גם המוקדן ב-199 הודה כי "מאוד לא משתלם לבצע את השלמת השיחה באמצעות הכוכבית. עדיף לנתק ולהתקשר מחדש".

מבזק נמסר בתגובה כי "חיוב עבור 'השלמת שיחה' מקובל במרבית מדינות העולם. זהו שירות נוסף על השירות לקבלת מספר הטלפון (144) והתעריף שעל בזק לגבות עבור שרות זה נקבע בתקנות התעריפים. החיוב עבור שירות השלמת שיחה יחל ב-1 בפברואר 2006".

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top