נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / טיפים שנאספו ע"ס ראיונות עם אנסים

טיפים שנאספו ע"ס ראיונות עם אנסים (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

זה הוא תרגום של מכתב באנגלית שמצאתי איזכור שלו משנת 2002. המכתב הזה מסוכן מאד מהסיבה שהוא עוזר להסתיר את העובדה שרוב (85%) מקרי התקיפה המינית מבוצעים על ידי אנשים המוכרים למותקפים. אם אתם חושבים שעברתם תקיפה מינית, התקשרו למספר 1202 או גשו לאתר של איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית ולנפגעי תקיפה מינית בכתובת www.1202.org.il

המקור:

בבית סוהר בארה"ב נערך ראיון של קבוצת אנסים והם נשאלו מה הם מחפשים בקורבן הפוטנציאלי.
והרי לכם מס' עובדות מעניינות וחשובות:

* הדבר הראשון שהאנס מחפש בקורבן הפוטנציאלי הוא התסרוקת. סבירות גבוהה יותר שיבחרו במישהי עם קוקו או צמה או תסרוקת אחרת שניתן לתפוס אותה בקלות. הם יעדיפו בקורבן עם שיער ארוך, נשים עם שיער קצר יבחרו לעיתים נדירות.

* הדבר השני שהאנס בוחן הוא בגדים. הם יעדיפו אישה שניתן להסיר את בגדיה בקלות ובמהירות. אנסים רבים מסתובבים עם מספריים בכדי לחתוך את הבגדים.

* בנוסף הם מחפשים אישה/נערה אשר מדברת בפלאפון, מחפשת משהו בתיק או עסוקה בדבר כלשהו בזמן ההליכה בפני שהיא לא שמה לב למתרחש סביבה וניתן להפתיע אותה ולהשתלט עליה בקלות.

* שעות היום בהן סיכוי גבוהה שהאנס יתקוף הן בבוקר, בין 5 ל 8:30.

* המקומות הנפוצים ביותר לחטיפת הקורבן הם חניונים ציבוריים ושירותים ציבוריים.

* היזהרי במיוחד, אם בצמוד למכונית שלך חונה רכב מסחרי גדול, שהחלונות שלו אטומים.

* האנסים מחפשים לתפוס/לחטוף את האישה במהירות ולעבור למקום אחר בו הסיכויים נמוכים שהם יתפסו.

* רק 2% מהאנסים אמרו שהם נושאים כלי נשק מפני שעונש על אונס ללא נשק הוא שנתיים עד חמש ואונס עם כלי נשק עונשו בין 15 ל 20 שנה (בארה"ב).

* במידה והאישה נאבקת באנס הוא נרתע מפני שהוא מבין מהר מאוד שלא כדאי לו להתאמץ מפני שהמאבק ייקח זמן ויכול למשוך תשומת לב.

* האנסים גם אמרו שלא יבחרו באישה עם מטרייה או כל אובייקט שניתן להשתמש בו להגנה ממרחק. מפתחות אינם מרתיעים מפני שצריך להיות מאוד קרוב לתוקף בכדי לפגוע בו באמת. אז המטרה שלנו (הנשים) היא לגרום לאנס לחשוב שאינך שווה את הסיכון.

* שיטות הגנה מומלצות: במידה ומישהו עוקב אחרייך או עובר לידך, תסתכלי עליו ישירות ותשאלי אותו שאלה (כמו: מה השעה?) כך תוכלי להביט ישירות בפניו ולזהות אותו אחרי כן במסדר זיהוי והוא יעדיף לחפש קורבן אחר.

* במידה ומישהו בא לקראתך תצעקי "עצור!" או "תתרחק ממני!" רוב האנסים אמרו שהם לא יתקפו אישה שצועקת או עושה רושם שהיא תלחם. שוב, הם מחפשים קורבן קל.

* אם יש ברשותך גז מדמיע ואת צועקת יש לי גז מדמיע ומחזיקה אותו לעבר לחשוד, הוא יעדיף לחפש מישהי אחרת.

* במידה ונתקפת סביר להניח שהתוקף חזק ממך. הנה כמה נקודות תורפה: במידה והתוקף תופס אותך מאחור תצבטי אותו בחלק הפנימי של הזרוע בין המרפק לבית השחי או בחלק הפנימי של הירך. אלו מקומות כואבים מאוד (נסי על עצמך).

* צביטה כזו מספיקה כדי להסיט את תשומת לבו ואז תוכלי לבעוט לו בביצים, דבר שיפיל אותו לרצפה לכמה שניות ותוכלי לנסות לברוח.

* זכרי שהמרפק היא העצם הכי חזקה בגופך. השתמשי בה!

* במידה והתוקף מולך נסי לתפוס לו שתי אצבעות מכף היד ולכופף אותם לאחור בכל הכוח.

* ולסיום, תמיד שימי לב למתרחש סביבך והיזהרי. תמיד תסמכי על האינסטינקטים שלך וכאשר את חשה מאוימת עזבי את המקום. גם אם זה נראה לך טיפשי באותו רגע ושאת סתם לחוצה עדיף לא לקחת סיכונים.

זה לא מכתב שרשרת. לא תהיי מיליונרית אם תשלחי אותו וגם לא בטוח שתמצאי אהבה. אבל מה שבטוח הוא שכל אישה שתשלחי אליה, תהיה קצת יותר חכמה, אם, לא עלינו, מישהו ינסה לתקוף אותה ביום מן הימים.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top