נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?
הנך כאן: דף הבית / חדשות האתר / שופרסל דיל – אני כבר לא לקוח שלכם

שופרסל דיל – אני כבר לא לקוח שלכם (חדשות האתר)

אני מנצל בבוטות את הבמה הזאת כדי להודיע לחברת שופרסל שאני כבר לא לקוח שלהם.

הבוקר ירדתי לסופר הקרוב למקום העבודה שלי לקנות לי ארוחת בוקר ושוב לא מצאתי את קופת האקספרס. כששאלתי את הקופאית "מה נשתנה" היא אמרה לי בזעם שזו הוראה "מגבוה". נוסף לכך, התווספה הוראה חדשה, להעביר בקופה כל מוצר בנפרד במקום להכפיל. השילוב של שתי ההוראות החדשות האלה מקשה על הקופאיות (אבל מי מתחשב בהן?) וגם בלקוחות. התקשרתי להנהלת החברה - תלונות הציבור - והם לקחו ממני את הפרטים ותוך דקות התקשר אלי מנהל הסניף שאמר לי שהנהלת החברה הגיעה למסקנה ש"קופת אקספרס זה לא כלכלי" וביטלה אותה בכל הסניפים של "שופרסל דיל".

אם גם לכם מפריעה העובדה שבשם ה"כלכליות" פוגעים בעובדים ובלקוחות, אתם מוזמנים להתקשר להנהלת החברה 03.9481515 ואז 4 במענה הקולי ולהתלונן. אולי זה יעזור.

ולמי שמנסה להשתמש בטענה "אם יחזירו את קופות האקספרס יפסידו כסף ויצטרכו לפטר עובדים" אני מזכיר שברבעון השלישי של 2005 שופרסל הרוויחה 15 מליון ש"ח. הרשת לא מפסידה ואין סכנת פיטורים משיפור תנאי העבודה של הקופאיות ותנאי השירות ללקוחות.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top