נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לכאן ולכאן / הורים נגד רשת פוקס

הורים נגד רשת פוקס (המלצה - לכאן ולכאן)

ההסבר:

מצד אחד, אני בעד. מצד שני, האם ההורים שרוצים להחרים את רשת פוקס גם התנתקו מהכבלים או מהלווין? כי אם לא, זו הצהרה ריקה. (ולמי שרוצה לדעת, אין לי כבלים או לווין כי אני לא מוכן שהזבל הזה ייכנס אלי הביתה ואני לא מרשה לילדים שלי להתקין משחקים מאד אלימים במחשב.)

המקור:

הורים יקרים,
זוהי פניה יזומה של הורים שאיכפת להם , הורים מכל שכבות האוכלוסיה אשר החליטו עד כאן!!! נודה לכם באם תעבירו הלאה.....

לפני מספר שנים יצאה לשוק רשת צעירה אשר מכרה סחורה באיכות טובה, סחורה צבעונית, ובמחירים השווים לכל כיס וכולנו נהרנו לחנויות, קנינו ויצאנו מרוצים. הרבה מאיתנו היו לקוחות הרשת אך לא עוד....

אנו הורים לילדים בגילאים שונים החלטנו לצאת במרד צרכני של הורים נגד רשת פוקס אשר עושה שימוש ציני וגס בתמימות ילדינו, גוזלת את ילדותם, "משבשת את דעתם", ומשתמשת בילדים שלנו בצורה בוטה וחסרת עכבות לצרכיה העיסקיים על ידי מכירת גופיות, טי-שירטס, וג'ינסים במעטפת של פורנוגרפיה זולה ותמונות פרובוקטיביות ונועזות.

דוגמניות צעירות בחצי עירום או בעירום מוחלט (פשוקות רגלים), רמזים למשגל (סליחה, עם בגדים!) בין דוגמנים צעירים לדוגמניות צעירות (מראה כמעט ילדותי) ,רמזים לאורגיה קבוצתית וכל הטוב הזה ממש מתחת לאף של כולנו ההורים "המיושנים" , "הלא מבינים", "העתיקים" ומה לא !!!

אנו כהורים מתמודדים כיום עם מציאות קשה ובעיתית של תהליך התבגרות מואץ של הילדים שלנו כתוצאה מחשיפה בלתי מבוקרת לאלימות, מין, סמים ופרובוקציות בהמון תחומים וממש בתוך הבית שלנו: טלנובלות, אינטרנט, פרסום סמוי וגלוי בטלויזיה ו... קטלוגים צבעונים למכירת בגדים נוטפי סקס אשר מגיעים אלינו ממש לתוך הבית עם שליחים מיוחדים או בעיתון של יום שישי ( זוכרים את הקטלוג שהגיע בתוך עיתון מוביל של סופשבוע של רשת TNT? מאז אנחנו גם לא קונים שם..).

ואחר כך מתפלאים על כך שרבו מעשי האונס? הטרדות מיניות על ידי ילדים ובני נוער? אלימות? פדופיליה? שיחסי אהבה הפכו לסחורה משומשת וזולה המוצעת לכל זב חוטם? שילדות בנות 9 רוצות להתלבש ולחשוף איברים כמו בנות 17 וילדים בני 11 מתנשקים "עם הלשון" בהסעה של בית ספר ומחקים את התנוחות של החברה' מהקטלוגים במסיבת הבר מצווה???

איננו יודעים מה איתכם אבל אנחנו החלטנו שדי לנו, שעד כאן, כי הילדים שלנו זה טאבו!!!! אנחנו בסך הכל מנסים לתת להם קצת יותר זמן להיות ילדים ולגדול בקצב הטבעי שלהם למרות הטירוף שמסביב.. אנחנו רק מבקשים את הילדים שלנו לעוד קצת לפני שיגיע זמנם להתבגר באמת.

אנחנו הפסקנו לקנות ברשת פוקס וכך גם ננהג בכל רשת שתמשיך להשתמש בסקס , אלימות ובפרובוקציה כזאת או אחרת למכור לילדינו מוצרים כאלה ואחרים. אל דאגה, יש מספיק רשתות שם בחוץ שעושות עסקים יפים מאוד מבלי להשתמש בפרסומות בוטות נועזות ופרובוקטיביות.

הגיע הזמן שהחברות והפירסומאים בארץ יתאמצו למצוא דרכים אחרות ומקוריות למכור לילדינו ולנו את מרכולתם מבלי לקשור כל דבר לסקס ופרובוקציה.

אנא קחו את זה בחשבון כאשר אתם הולכים לעשות קניות והעבירו את זה הלאה!

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top