נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / נותנים מעצמנו לאומרי רזיאל בן ה-3

נותנים מעצמנו לאומרי רזיאל בן ה-3 (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

עוד סיפור קורע לב של סיכוי להצלת חיי אדם התלוי בתרומה כספית של האזרחים, ללא לקיחת אחריות של הממשלה. אני מתכוון להיבדק ומבטיח לא להפסיק להתרגז עם כל סיפור כזה שיפורסם. אולי שמישהו יתפוס באוזן את דני נווה ויביא אותו לאולפן טלוויזיה שיסביר למה אין לזה כסף?
עדכון: אומרי רזיאל נפטר

המקור:

אומרי רזיאל, ילד חייכן, שמח ועליז, ילד קטן האוהב לשחק במכוניות וגם לשמוע את מלך האריות, נמצא בסכנת חיים, קריאת מסמך זה יכולה להציל את חייו ולהחזירו הביתה לחיק משפחתו האוהבת.
בשעת לילה לפני כשמונה חודשים התחיל אומרי לצרוח מכאבים עזים. התברר שמוקד הכאב מצוי בכפות רגליו, כאב שלא אפשר לו ללכת. אומרי אושפז מיד בבית החולים "דנה" באיכילוב, שם החלה סדרת אינטנסיבית של בדיקות. למרות המאמצים, לא מצאו הרופאים דבר אף שהכאבים החלו "לטפס" במעלה הגוף והגיעו לידיים.

בשלב זה, לאחר שהיה מאושפז שלושה וחצי שבועות בבית החולים, איבד אומרי את הראיה במידה מרובה. בבדיקת CT ראש שבוצעה מידית, התגלה גידול בראשו של אומרי שפגע בעצב הראיה. בדיקת ביופסיה אימתה את החשש הגדול. התברר כי הגידול הוא גידול סרטני מסוג קשה במיוחד, נון-הודג'קינס-לימפומה מסוג תאי B מוגדלים (Large B cell Lymphoma). מדובר בסרטן מסוג אלים במיוחד, עיקש וקשה לריפוי. חומרת המחלה, (המדורגת על ידי רופאים בדירוג של 1-4), דורגה 4 כדי לתאר את קושי המחלה של אומרי.

אחרי שמונה טיפולי כימותרפיה קשים, פגיעה קשה בראיה, כאבי תופת, תופעות לוואי קשות ולילות ללא שינה, החלה תקופה אופטימית עבור אומרי ומשפחתו. נראה היה כאילו אומרי הפעוט מתגבר על המחלה. תוצאות הבדיקה חזרו תקינות, הכאבים פחתו ואומרי נראה טוב וחיוני. כל זה נמשך כשישה שבועות.

לפתע החל אומרי לסבול שוב מכאבים. הפעם סבל מכאבי ראש קשים. הבדיקות הנוספות הראו כי הסרטן האלים חזר וחדר לנוזל עמוד השדרה ולמוח העצם. הכימותרפיה לא ריפאה את אומרי. אומרי הוגדר כמקרה רפואי נדיר בשל חזרת הסרטן תוך כדי הכימותרפיה. הטיפולים הקיימים אינם מועילים ואומרי עבר לטיפול בתרופה ניסיונית, תרופה ביולוגית שניתנת בפעם הראשונה בארץ לפעוט.

למרות זאת כעת ברור כי השתלת מוח עצם הינה הסיכוי היחיד של אומרי לנצח את המחלה. השתלת מוח עצם היא תהליך פשוט יחסית העשוי להציל את אומרי. חייהם של עשרות חולי סרטן ניצלו בעזרת השתלת מוח עצם. למרבה הצער, כל בני משפחתו של אומרי וקרובים נוספים נבדקו ונמצאו לא מתאימים. גם בדיקה במאגרי תורמי מוח עצם בארץ ובחו"ל לא העלתה דבר. אך יש סיכוי שתורם מתאים לאומרי נמצא בינינו. לצורך כך יש לערוך מבצע התרמה ארצי.

בימים אלו נערכים בני המשפחה, יחד עם מאגר מוח העצם של עמותת "עזר מציון" לקיים מבצע התרמה ארצי. המבצע ייערך ביום שלישי, 12 באפריל 2005. מיקום נקודות ההתרמה יפורסם באמצעי התקשורת. המטרה, לאסוף עשרות אלפי דגימות דם שיגבירו את הסיכויים למצוא תורם מתאים לאומרי. דגימות הדם שיאספו יעזרו במציאת תורמים מתאימים גם לחולי סרטן אחרים. תוצאות בדיקות הדם החדשות יצטרפו למאגר התורמים של "עזר מציון" המונה כיום כ-190 אלף תורמי מוח עצם פוטנציאלים. בזכות המאגר ניצלו חייהם של כ-140 חולי סרטן, גברים, נשים וילדים שאילולא תרומה זו לא היו בינינו היום.

עלות כל בדיקת דם לסיווג רקמות נאמדת כיום בכ-60 דולר. למרבה הצער איסוף דגימות הדם אינו מספיק. בשביל לנצח את המחלה של אומרי ושל חולים נוספים אנו נדרשים לגייס מימון עבור כל בדיקה ובדיקה.
כדי לתת לאומרי סיכוי לחיים יש לאסוף יותר ממיליון דולר!
המבצע תלוי ביכולת של כולנו להשיג את המימון הכספי הדרוש.
אנא, עזרו לנו.

תרומות כספיות ניתן להעביר באמצעות העברה לחשבון מיוחד שנפתח עבור מבצע ההתרמה, או באמצעות משלוח צ'קים או באמצעות תשלום בכרטיס אשראי:
1. פרטי החשבון: בנק מזרחי, מס הבנק 20, סניף טרפון, מס הסניף 430
מס החשבון: 629004
שם החשבון: עזר- מציון (מספר תיק במס הכנסה 580079978 - לפי סעיף 46)
כתובת: רבי עקיבא 64 בני ברק.
(לצורך קבלת חשבונית נא לשלוח את האסמכתא של ההעברה הכספית למרכז אורנית של עזר מציון, רחוב קפלן 40 פ"ת).
2. למשלוח צ'קים על שם "עזר מציון" יש לשלוח למרכז אורנית, רחוב קפלן,
40 פתח תקווה 49210.
3. טלמסר לתשלום בכרטיס אשראי: 12-12-33-1900.
בתודה
משפחת רזיאל

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top