נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?
הנך כאן: דף הבית / המלצה - לכאן ולכאן / ככה לא מתנהגים ללקוח נאמן…הסיפור של אורן ורויטל. – WWW.CAR2CRY.CO.IL

ככה לא מתנהגים ללקוח נאמן…הסיפור של אורן ורויטל. – WWW.CAR2CRY.CO.IL (המלצה - לכאן ולכאן)

ההסבר:

דיברתי עם אורן. הסיפור נשמע אותנטי וכך גם המחאה שלו. אמרתי לו שבמקום להפיץ את המכתב בין אלפי תיבות דואר, הוא צריך לפנות לעיתונאי. נראה לי שהחשיפה בעיתון תהיה יותר אפקטיבית. אני מניח שתקראו על הסיפור בזמן הקרוב.

המקור:

מתנצלים אם האתר קצת עמוס , זהו אתר צנוע , שווה לקרוא ולהשכיל!
הסיפור שלי
שלום רב,
שמי אורן, אני נשוי ואב לארבעה ילדים קטנים וברצוני לספר לכם את סיפורי.
בתאריך 21-9-2000 רכשתי רכב חדש מחברת "דוד לובינסקי בע"מ" יבואנית פיג'ו וסיטרואן.
הרכב נרכש לאחר שבדקתי מכוניות ממספר חברות ולאור התרשמותי הטובה הן מהרכב והן מרמת השרות המובטחת לי לאחר הרכישה.
הבנתי שמדובר ברכב משפחתי בטיחותי ואמין שיוכל לשמש אותי גם בעבודתי כטכנאי שרות. בנוסף, הבנתי שמדובר ברכב שעלות אחזקתו נמוכה ומחכות לי 4 שנים ללא דאגות (ראה עלון פרסום החברה המופיע באתר המוזכר לעיל).
היום אני מתחרט מתבייש וכועס – ומדוע???
בטיחות או ... סכנת חיים
ארבע פעמים (לפחות) היינו אני ובני משפחתי במצבים שונים של סכנת חיים ממשית עם הרכב:
* סחרור ואיבוד שליטה בסיבובים לא חדים במיוחד ובמהירויות נמוכות.
* איבוד הילוכים בירידות מירושלים (נאלצנו לבלום את הרכב ע"י בלמים בלבד).
* הרכב כבה באופן אקראי (נשארנו בלי בלמים הגה והילוכים).
* איבוד בלמים והגה במהלך נסיעה (נעצרנו ע"י הורדת הילוכים ובלם יד).

הסכנות הבטיחותיות נגרמו בשל קריסת מערכות הרכב השונות ולא בגלל תנאי הדרך או תפקודו של הנהג.

אמינות או ... לא

מיום רכישתו ועד היום הרכב היה 30 פעם במוסכים המורשים של החברה - סה"כ 92 ימים. (הדבר נכון לנובמבר 2004 - היום הוא מגיע כבר לשיא של 110 ימים)

לדוגמא אביא לכם מספר תקלות מכניות החוזרות ונשנות ברכב, כאלה שכמעט גרמו לאבדן חיים:
* נזילות חוזרות ונשנות במערכת השמן של ההגה והבלמים.
* החלפת מותחן רצועה שש פעמים בתקופה של 16 חודשים בלבד.
* שיפוץ וטיפול בתיבת ההילוכים האוטומטית – פעמיים.
* שלוש פעמים בוצע ברכב טיפול טיימינג - במהלך שנה (בטווח 34,000 ק"מ בלבד).
* ראש המנוע שופץ ואף הוחלף פעמיים פולי המנוע.
* נזילת שמן הידראולי לתוך רצפת תא הנוסעים במהלך נסיעה.

(בקרוב אשים באתר את רשימת הטיפולים והתקלות המפורטת)

חיסכון??? ע"מ לממן את אחזקת הרכב נזקקתי להרבה חסכונות...

* בשלוש השנים האחרונות שילמתי עבור תיקונים וטיפולים ברכב כ- 50000 ₪.
* סכום זה אינו כולל הפסדים שנגרמו לי כעצמאי (הפסד ימי עבודה, אובדן לקוחות וכיו"ב).

"שרות"

עוד בתקופת האחריות התלוננתי מספר רב של פעמים על הכשלים הבטיחותיים ברכב.

הרכב אמנם תוקן וחזר לכביש אולם הכשלים חזרו על עצמם שוב ושוב ואף ביתר שאת - האם חיי אדם נחשבים רק לאחר תאונות קטלניות???

ניסיתי להיפגש עם מנכ"ל החברה אך נדחיתי והועברתי לטיפולם של מנהלי השרות הארציים.

הם, כמובן, הציעו לי להמשיך ולתקן את הרכב. כשנתקלו בסירוב מצידי הציעו שהחברה תקנה את הרכב ותפצה אותי בעלות התיקון האחרון – גם לזה סירבתי.

לאחר 4 שנות סיוט, אני מתחרט ומתבייש בקנייה!

מכיוון ש...

לא הייתה לי תחושת ביטחון או בטיחות.

לא מצאתי לא אמינות ולא חסכון שהובטחו לי כשרכשתי את הרכב.

אכזבה מהרכב ואכזבה אף גדולה יותר מחברת "דוד לובינסקי".

אנשים משקיעים ממיטב כספם ברכישת רכב ועבור רבים הרכב הוא כמו בית שני.

כל מה שאני כצרכן רציתי היה לקבל רכב בטוח אמין וחסכוני שלא לדבר על קבלת שרות טוב מהחברה בה בחרתי לרכוש את הרכב.

מתוך מצוקה אמיתית ותחושת תסכול וחוסר אונים נשבעתי להמשיך בפרסום המקרה.
אשמח לקבל תגובות פניות ועצות KAL2000@ZAHAV.NET.IL
תודה על הזמן שהקדשתם לנו – אורן ורויטל
כתובת האתר שלנו: WWW.CAR2CRY.CO.IL
(האתר לא הוקם למטרות רווח אלא ע"מ לאתר לקוחות מתוסכלים כמוני שעברו חוויות דומות עם החברה למטרת סיוע הדדי עד לקבלת פיצוי הולם).

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top