נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / קרינה ממכשיר סלולרי בזמן טעינה!!

קרינה ממכשיר סלולרי בזמן טעינה!! (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

המכתב הזה כבר מופיע כאן באתר אבל חזר להסתובב באדום בוהק. אחד הקוראים כתב לי כך: "מדובר בכתבת תחקיר ששודרה לפני מספר חודשים בחדשות המקומיות של הכבלים (ערוץ 3). ראיתי אותה, ודובר בה על שדה אלקטרומגנטי (קרינה) המגיע מהמטען (ספק/שנאי) של הסלולרי."
המכתב הזה הוא ערבוב של עובדות ופחדים כתובים באדום בוהק. כל מכשיר חשמלי פולט קרינה אלקטרומגנטית וכך גם המטען של טלפונים סלולאריים. כדי להימנע מחשיפה לקרינה אלקטרומגנטית, יש להתרחק מכל מכשיר חשמלי. באתר של המרכז הארצי לבטיחות קרינה כתוב : "שהייה ליד מתקנים חשמליים כמו שנאים, קוי מתח וכן מכשירים וחיווט ביתיים גורמת לחשיפה לשדות מגנטיים וחשמליים בתדר הרשת 50Hz ) או ( 60Hz . בתחום זה של תדרים קימים מספר מחקרים המצביעים על קשר אפשרי להגדלת שכיחות התחלואה בסרטן (בעיקר לוקמית נעורים), אך עדין רב הויכוח על תקפות הקשר בקרב הקהילה המדעית. אין כל קשר מעשי בין השדות המגנטיים והחשמליים האמורים לבין קרינת רדיו מהסוג המשמש בתקשורת סלולרית."

המקור:

הודעה : הטענת מכשיר סלולרי בחדר שינה ליד הראש.
בתכנית טלויזיה השבוע דובר על נושא הקרינה ממכשירים אלקטרוניים ובמיוחד ממכשיר ‏סלולרי.
נאמר שכאשר מטעינים מכשיר סלולרי, אזי יש קרינה גדולה מאוד ברדיוס של ‏כמטר !!!!!!
באותה תכנית ציינו שאנשים שמטעינים את המכשיר בזמן השינה, בחדר שינה, ליד הראש לא מודעים לכך ולכן הם חשופים לקרינה חזקה במשך כל הלילה .
לידיעתכם שימו לב זו אינה בדיחה זו מציאות עגומה שאף אחד לא מספר.

תגובה אחת

  1. אתה לא מדייק, בדברים יש הגיון מעשי והנדסי רב
    אכן מהמטען עצמו נפלטת קרינה אלקטרומגנטית בלתי מייננת בתדר נמוך, תדר רשת החשמל ומומלץ להתרחק ממנו לפחות חצי מטר (ראה התייחסות המשרד להגנת הסביבה: http://www.sviva.gov.il/bin/en.jsp?enPage=BlankPage&enDisplay=view&enDispWhat=Object&enDispWho=News%5el4194&enZone=news ) בנוסף לכך יש גם השלכות לחיבור של המטען על פליטת הקרינה מהסלולרי עצמו ומיוחד זה רלוונטי כאשר מדובר בסלולרי חכם.

    אסביר:
    כאשר טלפון סלולרי ניזון מהסלולה שלו הוא מתפקד במצב של חיסכון באנרגיה משום שהאנרגיה בסלולה מוגבלת. כאשר הסלולרי מחובר למטען יש לו אנרגיה זמינה והוא אינו מגביל את עצמו ולכן הוא יכול לשדר חזק יותר ופעמים רבות יותר.

    בטלפון סלולרי רגיל (שאינו סלולרי חכם ואינו מאפשר גלישה באינטרנט, קריאה של אימיילים וכו) בדרך כלל לא יהיו שידורים רבים במשך הלילה. במקרה של סלולרי חכם או במקרה של סלולרי דלוק ליד המיטה שמקבל הודעות SMS ושיחות רבות במשך הלילה יהיו שידורים רבים מהמכשיר לרשת הסלולרית. שידורים שיחשפו את המשתמש הישן לקרינה מהמכשיר הצמוד למיטתו. כאמור בחלק מהמכשירים כאשר המכשיר יחובר למטען עוצמת השידור שלו תהיה גדולה יותר.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top