נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לכאן ולכאן / בבקשה – החזירו לנו את הזיכרונות של נדב

בבקשה – החזירו לנו את הזיכרונות של נדב (המלצה - לכאן ולכאן)

ההסבר:

מקור הטקסט הוא כתבה באתר NRG מיום 17 באוקטובר 2004. בטקסט המופץ ובכתבה לא מוזכרות הדרכים לפנות למשפחה במידה ומוצאים את המחשב. כמו כן, אין פרטים מזהים לגבי המחשב, כגון תוצרת, דגם או מאפיינים אחרים שיזהו את המחשב כשייך למנוח.

המקור:

באופן חד פעמי וחריג אני מבקש לא למחוק ולא לנעול. תודה מראש.

מחשבו הנייד של נדב קליין, שנהרג בתאונת דרכים, נעלם מאתר התאונה. משפחתו מבקשת עזרה בכדי להשיב להם את התמונות האחרונות מחיי בנם

"אני מאוד מאוד מבקש ממי שלקח את המחשב של נדב, שיחזיר אותו. כל עולמו היה שם. אנחנו מתחננים ממי שמחזיק במחשב שיחזיר לנו את הזיכרונות מנדב" – כך אמר בדמעות אביגדור קליין, שבנו נדב ז"ל נהרג בתאונת דרכים. המחשב של נדב נלקח או נגנב מתוך רכבו המרוסק על ידי גורם לא ידוע, בעת שנעשו ניסיונות להציל אותו.

"בתוך המחשב הנייד היו התמונות וההקלטות האחרונות מירח הדבש שלו. זה כל-כך חשוב למשפחה שלנו", הוסיף קליין, תת-אלוף, ששימש עד לפני חודשים ספורים כקצין השריון הראשי.

נדב בן ה 26, סטודנט בטכניון, היה הבכור מבין שלושת הילדים של אלישבע ואביגדור. הוא נישא לאתי רק לפני כחודש, והשניים חזרו לאחרונה מירח דבש בטורקיה. דווקא כאשר העתיד נראה מבטיח חרב עולמה של משפחת קליין בבת אחת ביום שלישי שעבר.

באותו ערב התקשר נדב לאשתו והודיע לה שהוא יגיע הביתה בשעה 22:30. כיוון שהיה מאוד דייקן אתי יצאה לחפש אותו בכביש דקות אחרי שלא הגיע בשעה המיועדת, ואז גילתה לחרדתה שהוא נהרג בתאונת דרכים שהתרחשה בין יוקנעם לצומת אליקים. זמן קצר אחריה הגיעה לזירת האסון גם האב, שלבו ניבא לו רעות.

המכונית של נדב התנגשה במעקה בטיחות לצד הדרך ואחר כך גם ברכב שהגיח מאחור. את המשפחה האבלה מטרידה השאלה: מי לקח את המחשב הנייד של נדב והיכן הוא נמצא כעת? בני המשפחה שוחחו מאז האסון עם עשרות אנשי משטרה , מגן דוד אדום וזק"א שנזעקו למקום התאונה.

"הזיכרון האחרון"

המחשב של נדב היה עמו בעת המשמרת האחרונה שלו כמאבטח. עדים ממד"א מספרים כי במהלך התאונה הוצא התיק השחור שבתוכו היה המחשב הנייד מתוך הרכב המרוסק. כמה אנשים סיפרו שראו אותו מונח על הכביש מאחורי אחד האמבולנסים כחצי שעה אחרי התאונה.

נציגים של המשפחה חיפשו ליתר ביטחון את המחשב גם בתוך הרכב ההרוס שנמצא בתוך מגרש גרוטאות בנצרת-עלית, אך מצאו שם רק כרטיסי זיכרון ששייכים למחשב ולא את המחשב עצמו. ההערכה של המשפחה היא שהמחשב נלקח מזירת התאונה על ידי גורם לא ידוע.

בני המשפחה מתקשים להאמין כי היה מי שהעיז לגנוב מחשב מאדם שנהרג בתאונת דרכים, אבל כל הגורמים הרשמיים נציגיהם היו בזירת התאונה מסרו למשפחה כי הם אינם מחזיקים במחשב שנעלם ולכן האפשרות שנלקח היא זו הקיימת.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top