השיווק הרב שכבתי מבוסס על כך שכדי להרוויח כסף, חייבים לגייס אנשים נוספים (עוד שכבה) שימכרו את המוצר ויעבירו חלק מהרווחים לשכבה שמעליה. פרסומות של אנשי השיווק הרב שכבתי תמיד מבטיחות לכם יכולת להרוויח הרבה כסף, ובכך הן שונות מכל פרסומת אחרת. כל הפרסומות ה"רגילות" מבטיחות מוצר או שירות בעלות מסויימת. הפרסומות של השיווק הרב שכבתי מבטיחות רווחים.
האם אנשי השיווק הרב שכבתי פועלים מתוך אהבת האנושות ומתוך דאגה לרמת חייכם?
יש להניח שלא, אבל הם מסתירים את העובדה הזאת. פרסומות למוצרים או שירותים רגילים מניחים שהקהל יודע שהמוצר או השירות נמכרים לשם עשיית רווח, ואין לאף אחד בעיה עם זה.
פרסומות של השיווק הרב תכליתי מבליטות את האפשרות לרווחים גדולים ומסתירות את השיטה העסקית שבה הרווחים עוברים עוברים למעלה ושהמוטיבציה של המפרסמים היא עשיית רווחים. וכאן בדיוק נמצא ההבדל שיעזור לכם להבחין בפרסומות של השיווק הרב תכליתי. (והערת סיום לאנשי השיווק הרב שכבתי: קראתי את הספרים ודיברתי עם מספיק אנשי השיווק הרב שכבתי למיניהם. אין צורך לכתוב ולהתקשר. תודה.
לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה
- כללי
- מכתב חוזר
- מכתבים נפוצים
- המלצה - לא להעביר
- המלצה - אפשר להעביר
- המלצה - לכאן ולכאן
- תרמית
- עזרה לשימוש במייל
- חדשות האתר
- ללא המלצה
מתוייג בתוך: אזהרה מפני חברה או שירות
מדיניות פרסום תגובות באתר
שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.
הקליקו כאן לדף צרו קשר