נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?
הנך כאן: דף הבית / מכתבים נפוצים / איך לזהות פרסומות של השיווק הרב שכבתי (MLM)

איך לזהות פרסומות של השיווק הרב שכבתי (MLM) (מכתבים נפוצים)

השיווק הרב שכבתי מבוסס על כך שכדי להרוויח כסף, חייבים לגייס אנשים נוספים (עוד שכבה) שימכרו את המוצר ויעבירו חלק מהרווחים לשכבה שמעליה. פרסומות של אנשי השיווק הרב שכבתי תמיד מבטיחות לכם יכולת להרוויח הרבה כסף, ובכך הן שונות מכל פרסומת אחרת. כל הפרסומות ה"רגילות" מבטיחות מוצר או שירות בעלות מסויימת. הפרסומות של השיווק הרב שכבתי מבטיחות רווחים.

האם אנשי השיווק הרב שכבתי פועלים מתוך אהבת האנושות ומתוך דאגה לרמת חייכם?

יש להניח שלא, אבל הם מסתירים את העובדה הזאת. פרסומות למוצרים או שירותים רגילים מניחים שהקהל יודע שהמוצר או השירות נמכרים לשם עשיית רווח, ואין לאף אחד בעיה עם זה.

פרסומות של השיווק הרב תכליתי מבליטות את האפשרות לרווחים גדולים ומסתירות את השיטה העסקית שבה הרווחים עוברים עוברים למעלה ושהמוטיבציה של המפרסמים היא עשיית רווחים. וכאן בדיוק נמצא ההבדל שיעזור לכם להבחין בפרסומות של השיווק הרב תכליתי. (והערת סיום לאנשי השיווק הרב שכבתי: קראתי את הספרים ודיברתי עם מספיק אנשי השיווק הרב שכבתי למיניהם. אין צורך לכתוב ולהתקשר. תודה.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top