ההסבר:
עדכון 21.12.2004: קיבלתי ממנכ"ל חברת ברומקס עותק של תביעת דיבה נגד המתלוננת ומתברר שאכן הסיפור הוא לא כמו שהיא כתבה. הגברת המתלוננת הזמינה מוצר, לא קיבלה אותו בזמן (בגלל שביתת הנמלים), קיבלה מתנה כפיצוי ואז ביטלה את הזמנתה. מדיניות החברה היא לא לחייב את הלקוח אלא בזמן משלוח המוצר, לכן הגברת אפילו לא חויבה על המוצר שהזמינה, ובכל זאת ביקשה וקיבלה את המתנה. מסמכים נוספים מאשרים שזו חברה ותיקה ורצינית.המקור:
שלום לכולם,הנה גם אני פותחת במרץ במסע להפצת המייל הזה לכמה שיותר אנשים ברחבי הארץ. המייל הזה אמיתי לחלוטין ואני אישה אמיתי לחלוטין ולכן אבקש לא למחוק את פרטיי בסוף המייל בכדי שיוכלו לוודא את אמיתות המייל (מי שירצה).
ישנה חברה בשם "ברומרס" אשר מפרסמת את מוצריה בחוברות של חברות האשראי (אלו הבאות עם החיוב החודשי). החברה הזו היא חברת קש. יש להם מוקד הזמנות מאוד נחמד ויעיל אשר שמח לקבל ממכם את מספר כרטיס האשראי והכתובת אך מוצרים לא תראו ממנה. אני לא היחידה בעסק הזה ויש עוד קורבנות למעשי ההונאה של החברה הזו. לאחר ביצוע הקניה אין אפשרות לדבר עם מוקד שירות הלקוחות ולא ניתן לבטל את העסקה אלא רק דרך מוקד שירות הלקוחות (שלא עונה כזכור)
אל תרכשו מוצרים דרך ברומקס - אתם שמים את כספכם על קרן הצבי.
נא הפיצו מייל זה לכמה שיותר אנשים
ראו הוזהרתם.
תודה לכוווולם
מיכל בסט
נהריה
תודה, המכתב קיבל חיים מחודשים.
שלום חנן!
ראשית- יישר כח על האתר!זה אחלה דבר..
לעניינינו:
נשגב מבינתי-
איך הגעת למסקנה הזו אם שמעת רק את הצד של החברה?
ואם אכן שמעת גם את גירסתה של המתלוננת- מדוע לא הבאת אותה?
מבדיקה קצרה ברשת מתברר שביהמ"ש קבע שתוכן המכתב הוא אמת, תביעת הדיבה שהגישה החברה נגד המתלוננת נדחתה, והיא נדרשה לשלם לה הוצאות משפט.
אפשר לראות זאת כאן:
http://www.y-law.co.il/page45.html