נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / כביש 6: עצרתם בצד הדרך? תשלמו על זה

כביש 6: עצרתם בצד הדרך? תשלמו על זה (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

המקור הוא כתבה ב Ynet.

עדכון 24.8.2004 - קוראים הפנו את תשומת לבי לכתבה נוספת ב Ynet שבה כתוב שבעקבות הכתבה חברת דרך ארץ שינתה את הכללים ומאפשרת עצירה בדרך של עד 30 דקות ללא חיוב כפול.

כדאי לזכור שיש אפשרות לעירעור על חשבונות וקנסות של כביש 6

המקור:

נסעתם בכביש 6 ועצרתם בצד מסיבה כלשהי ליותר מ-5 דקות? אל תתפלאו אם בחשבון שתקבלו תחוייבו פעמיים: על שתי כניסות ושתי יציאות. דרך ארץ בתגובה: עצירות ממושכות לא אמורות להתרחש בכביש מהיר

שלומי דונר

אם אתם נוסעים בכביש 6 כדאי שתעשו את זה מהר ובלי עצירות מיותרות, אחרת אתם עלולים להיות מחוייבים פעמיים. כך בכל אופן גילה י', שנסע בתחילת יולי בכביש מתחילתו ועד סופו בפעם אחת, אך בחשבונית שהגיעה לביתו התברר לו כי הוא מחויב על שתי כניסות לכביש באותו יום.

י', שלא הבין מדוע חוייב פעמיים למרות שלא ירד מהכביש, התקשר למוקד שירות הלקוחות של החברה שמפעילה את הכביש, דרך ארץ, ושם נמסר לו כי אם מתעכבים בכביש בצד הדרך מסיבה כלשהי מעל 5 דקות, הוא מחויב כאילו הוא יצא מהכביש. אחרי שממשיכים בנסיעה מחוייבים בכניסה מחודשת לכביש.

בעקבות השיחה הבין י' את החיוב הכפול אותו קיבל: באותה נסיעה עצר אותו בצד הדרך שוטר שעיכב אותו מעבר לזמן המותר, לפי שיטת דרך ארץ.. אז הוא קיבל קנס מהשוטר, ואחר גם קנס מהכביש על כך שהשוטר עצר אותו.

אבל תחשבו רגע על נהג או נהגת שנתקעים בצד הדרך בגלל תקלה ברכב או פנצ'ר - הם גם ישלמו על כך. ומה קורה אם נהג או נהגת מרגישים מאוד עייפים וחייבים לרגע לעצור בצד כדי לנוח ולא לסכן את עצמם ואת הנוסעים לצידם: המנוחה הזאת תעלה להם עוד כסף.

דרך ארץ: לא אמורות להתבצע עצירות בכביש מהיר

מחברת דרך ארץ, מפעילת כביש 6, נמסר בתגובה כי "זמני המעבר בין שער אגרה אחד לשני חושבו לפי זמן הנסיעה הנמוך מזמן הנסיעה הממוצע, פלוס טווח ביטחון בגין האטה, עצירה וכיוצא בזאת.

"זמני הנסיעה בין שערי האגרה לא לוקחים בחשבון עצירות ממושכות, מכיוון שאלו לא אמורות להתרחש בכביש מהיר. במקרים חריגים בהם מתבצע עיכוב ממושך כמו עיכוב על ידי שוטר וכו', הלקוח מוזמן לפנות אלינו עם אישור עיכוב של משטרת ישראל, ואנו נזכה אותו אם בוצע חיוב כפול. במקרים אחרים - כל מקרה יישקל לגופו של עניין".

(02..08.04, 12:22)

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top