נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / הנקמה המתוקה שלי בסלקום

הנקמה המתוקה שלי בסלקום (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

לפעמים כדאי להסתכל על ה"איך" ולא רק על ה"מה". הבוקר קיבלתי 10 עותקים של המכתב הזה, חלק ישירות אל תא הדואר שלי וחלק מקוראי האתר . "רן" שלח את המכתב באלפי עותקים בעזרת תוכנה להפצת דואר זבל. אם הוא היה שולח את המכתב לחבר'ה שלו והם היו מפיצים הלאה, מילא. אבל מכיוון שהוא שלח את המכתב בתפוצה כזאת רחבה אני חושד בו שהוא לא לגמרי תמים. יכול להיות שזו טכניקה מסריחה של חברה סלולארית מתחרה. אני ממליץ לא להעביר את המכתב, כי רוב הסיכויים שמי שתעבירו אליו אותו, כבר קיבל מהמקור.

המקור:

קוראים לי רן ואני הייתי נציג שרות של סלקום במשך תקופה.

היום התפרסמה כתבה שמדברת על הרווח (האסטרונימי) של סלקום- גם צירפתי לכם לינק שתוכלו לראות בעצמכם...

כתבה שפורסמה בYNET

אבל מה שלא רואים בכתבה הזו מאיפה מגיע הכסף הזה:

* כל החברות גובות סכום כסף עבור הצלבת מספרים, החלפת מספר או העתק חשבונית- אבל נחשו איזו חברה יקרה יותר בשלושת הדברים האלה?

* עד היום חברת סלקום גובה כסף מלקוחותיה עבור שרות התא הקולי - ברור שכל החברות גובות כסף עבור זמן האוויר לחיוג לתא הקולי אבל סלקום היא היחידה שגובה כסף עבור השרות עצמו! (כאילו הלו...זה שוק תחרותי או מה?...)

*לקוחות ותיקים של סלקום משלמים עד היום עבור שירות שיחה מזוהה ואנחנו כעובדים, לא התבקשנו לציין בפניהם לבטל את השירות או לתת להם אותו בחינם (מיותר לציין למה, נכון?...)

* ובלי שום קשר לזה, הם גם העלו את כל המחירים שלהם בכמעט בכל המסלולים ב- 5%

* רוצים עוד דוגמאות? אם קניתם מכשיר לא מזמן, תעשו חישוב כמה זיכוי אתם מקבלים (סביר להניח שבסביבות ה- 5 שקלים, וגם זה תלוי בזמן האויר שלכם) ותשוו את זה מול כמה שקיבלו החברים שלכם במכשירים קצת יותר ישנים...

מבטיח לכם שתגלו הפתעה מעניינת...

אז נכון, פיטרו אותי, ונכון, יש בי רצון של נקמה והלוואי וכולם יעזבו אותם, אבל כל מה שאני כותב כאן זה נכון לגמרי ואני ממליץ לכם לבדוק את הדברים האלה.

אתם תופתעו לגלות שמי שחשבתם שהיא חברת הסלולר הזולה ביותר היא כבר מזמן לא כזאת (וגם די שקרנית...)

הנקמה המתוקה שלי תהייה אם תעבירו את זה למי שיש סלקום (ואני מניח שאתם מכירים כמה אנשים כאלה...)

כשאתם מדברים עם נציג השרות, פשוט בררו איתו את כל הדברים האלו... חבל שתצאו פראיירים!

ואם יוצא לכם לדבר עם מנהל משמרת בשם רונית - תגידו לה שרן (שזה אני) מוסר שזו הייתה טעות לפטר אותו...

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top