נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?
הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / במהלך חודש אוגוסט לא הולכים לקולנוע

במהלך חודש אוגוסט לא הולכים לקולנוע (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

מחבר המסמך יודע לכתוב מכתבים משכנעים אבל לא איך מארגנים חרם צרכנים אפקטיבי. השאלה החשובה ביותר שצריכה להישאל היא "איך נדע שהחרם עבד כדי לא להרגיש אחר כך שאנחנו הפראיירים היחידים?". המכתב לא מציג נתונים על מספר האנשים שמבלים בקולנוע בחודש אוגוסט ממוצע, לא מציע דרך לבדוק כמה יצאו לקולנוע במשך חודש אוגוסט הנוכחי. אדם סביר לא יימנע מיציאה לקולנוע אם לא תהיה לו דרך לדעת שההימנעות מהבילוי הועילה.

אני צופה שאנשים יעבירו את המכתב מאחד לשני, אבל אף אחד לא ממש מתכוון לא לצאת לקולנוע באוגוסט בגלל המכתב.

לקריאה נוספת "ממה מרוויחים בעלי בתי הקולנוע?" (באנגלית). הסיכום : "בעלי בתי הקולנוע מרוויחים מהמזנון יותר מאשר מהכרטיסים".

המקור:

מופץ קובץ PDF שבו מתרעם הכותב על העלות הגבוהה של הבילוי בקולנוע וקורא למרד צרכנים על בתי הקולנוע בחודש אוגוסט.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top