ההסבר:
מחבר המסמך יודע לכתוב מכתבים משכנעים אבל לא איך מארגנים חרם צרכנים אפקטיבי. השאלה החשובה ביותר שצריכה להישאל היא "איך נדע שהחרם עבד כדי לא להרגיש אחר כך שאנחנו הפראיירים היחידים?". המכתב לא מציג נתונים על מספר האנשים שמבלים בקולנוע בחודש אוגוסט ממוצע, לא מציע דרך לבדוק כמה יצאו לקולנוע במשך חודש אוגוסט הנוכחי. אדם סביר לא יימנע מיציאה לקולנוע אם לא תהיה לו דרך לדעת שההימנעות מהבילוי הועילה.אני צופה שאנשים יעבירו את המכתב מאחד לשני, אבל אף אחד לא ממש מתכוון לא לצאת לקולנוע באוגוסט בגלל המכתב.
לקריאה נוספת "ממה מרוויחים בעלי בתי הקולנוע?" (באנגלית). הסיכום : "בעלי בתי הקולנוע מרוויחים מהמזנון יותר מאשר מהכרטיסים".
מדיניות פרסום תגובות באתר
שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.
הקליקו כאן לדף צרו קשר