נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לכאן ולכאן / ותודה שטסתם אל-על

ותודה שטסתם אל-על (המלצה - לכאן ולכאן)

ההסבר:

כבר כמה זמן שאני מנסה ללא הצלחה לקבל תגובה מחברת אל-על. אני מפרסם כאן את המכתב כדי שאולי מישהו יטרח להגיב וגם כדי שתדעו שכבר קיבלתי אותו.

המקור:

בפברואר 2004 ביתנו הבכורה נהרגה ע"י נהג שכור בעת שחצתה את הכביש. הודעה למשפחתי בארץ נמסרה ביום שישי בערב. על מנת להספיק להגיע להלוויה באוסטרליה יצאה המשפחה מהארץ במוצאי שבת, הטיסה הראשונה האפשרית, בחברת התעופה הלאומית שלנו- אל על.

רשויות ההגירה האוסטרלים דאגו לאישור לחברת התעופה המאפשר למשפחה לעלות לטיסה ללא אשרת תייר בדרכון, אל על קבלו הודעה על כך וידעו במה מדובר.

עקב השבת לא הייתה אפשרות לרכוש כרטיסים אצל סוכן נסיעות ולכן נרכשו הכרטיסים בשדה התעופה. לתדהמת המשפחה, כרטיס טיסה של 1600 דולר נמכר להם במחיר מופקע של 2100 דולר, כשניסו לברר מדוע עליהם לשלם יותר תגובת פקידת המכירות בבן-גוריון הייתה: "זה מה יש, רוצים לטוס היום,זה המחיר, לא מתאים לכם, חכו למחר ותרכשו במחיר רגיל". כמובן שלא היה מקום לחכות והמשפחה טסה בעלות כוללת של 2000 דולר מעבר למחיר הרגיל.

כמובן שבעד המחיר המיוחד הם זכו לקבל את המושבים הטובים ביותר בטיסה, בשורה האחרונה צמוד לשרותים. למי מכם שעוד לא זכה לטוס באל-על עלי לציין שגם בשורות המושבים הרגילות באל-על הרווח מספיק בקושי לגמדים והשורה האחרונה עוד יותר צפופה.

תדמיינו טיסה של 24 שעות, אתה בן 76 , לא כל כך בקו הבריאות, טס לקבור נכדה/אחיינית אהובה, צמוד לשרותים ולא יכול למצוא מנוחה בכיסא.

לאחר כחודשיים פניתי לאלעל ובקשתי להביא את המצבה שרכשנו בארץ בהטסה לכאן על מנת להספיק ולהתקינה בזמן השהות השניה של המשפחה שהגיע לכבוד בר המצווה של בננו. עקב חוקי התעבורה באוסטרליה, אם לאדם שנהרג בתאונת דרכים אין משפחה שתלויה בו לפרנסתה, המשפחה אינה זכאית לפיצוי או כיסוי הוצאות מכל סוג שהוא, כולל הוצאות מצבה.

בקשתי מאל-על, ונראה לי אך הגיוני שלאחר השוד במחירי הכרטיסים ואופי המקרה יתחשבו במחיר ההובלה, אולם למרות הכרות עם כמה מנהלים שונים בחברה נסיונתי עלו בתוהו.

הגיע הזמן שהציבור הרחב, שבמילא לא האמין יותר מידי בנוחות הטיסה באל-על ידע למה עליו לצפות ברוכשו כרטיס במוביל הלאומי- יחס משפיל לישראלים, מחירים מופקעים (ואם יש באפשרותם לעשוק אותך בעוד כמה מאות דולרים הם הראשונים לכך), אטימות לב, ואדישות והמושבים הכי צפופים ולא נוחים מבין כל חברות התעופה בסדר גודל שכזה.

לא מאמינים? תנסו להתקשר למחלקת יחסי ציבור וחכו לתשובה,לא יענו לכם. לעומת זאת אם במערכת הניתוב הטלפונית תפנו לשפה האנגלית- בתוך דקה יענו לכם.

הגיע הזמן שנחרים קצת את החברה הזו עד שישפרו את השרות ותנאי הטיסה ויעמידו את הסטנדרט שלהם בקו אחד עם שאר חברות התעופה המובילות.

אם תעבירו את המייל הזה ל10 חברים לא תזכו בפייס, ולא תזכו לכלום פרט לכך שאולי לחץ ציבורי וירידת מכירות יניעו את אל-על לשנות דרכיה.

מיקי הרמן, מלבורן, אוסטרליה

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top