נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לכאן ולכאן / גזלנות לשמה-מלון הנסיכה באילת-גועל נפש

גזלנות לשמה-מלון הנסיכה באילת-גועל נפש (המלצה - לכאן ולכאן)

ההסבר:

לכבוד מר חנן כהן

הנדון: מאמר שנשלח אלינו – תגובה

אילת, 16 יוני 2004

נושא הכנסת מזון ושתייה הכוללת מים ומשקאות קלים וחריפים למלון:

המלונות נועדו לשרת את האורחים בכל הקשור ללינה, ארוחות ובידור על מנת להנעים את חופשתם. הושקעו כספים רבים בבנית המלון לנוחיות אורחינו. קיים במלון צוות גדול מאד העומד לרשות האורחים ,החל מבל בוי שמקבל פני האורח, פקידי קבלה, עובדי משק בית, אחזקה, טבחים ומלצרים ועוד.

לרשות האורחים עומדים חדר אוכל, מסעדות, ומח' שרות חדרים הפועלת 24 שעות ביממה ומספקת אוכל ושתיה לפי הזמנה.

כמו"כ המלון יצא במבצעים של מכירת שישית בקבוקי מים מינרלים ב- 25 ₪ בלבד.

וכן חבילות במח' שרות חדרים הכוללות: 3 בקבוקי מים, 2 בקבוקי שתיה קלה,

2 בירות, 3 חטיפים במחיר של 49 ₪ בלבד.

המלון הינו עסק ריוחי לכל דבר כמו כל בית עסק אחר שאמור להרויח אחרת דינו להסגר.

כפי שלא נגיע למסעדה עם סנדביץ או שתיה, אותה התנהגות חלה לגבי בית מלון.

לאחרונה נתקלנו בתופעות מדהימות של אורחים המגיעים למלון עמוסים בצידניות, אבטיחים, קרטונים של שתיה, שקיות של פיצוחים וממתקים לילדים, מוצרי חלב, לחמים, פיצות והמבורגרים מכל הרשתות הנבחרות ועוד ועוד. הנושא איבד כל פרופורציה הגיונית ואנו איננו יכולים להמשיך לנהל מלון בצורה כזו.

אכן ניתנה הוראה לא להכניס שתיה ומזון למלון.

מכיון שאין בידי שם של האורח שהתלונן איני יכול לבדוק מדוע לא חזרה אליו סימה, מנהלת יחסי הציבור. כעקרון, כל אורח שפונה אלינו אנו מיד חוזרים אליו.

נושא אי הכנסת אבקת דייסה לתינוקות מופרך ומוגזם – לא היו דברים מעולם !!

לאחר שיקול נוסף ולאור תלונות רבות של אורחינו וכיון ששביעות רצון אורחינו חשובה לנו מאד החלטנו היום לבטל את מדיניות המלון האוסרת הכנסת שתייה וחטיפים למלון והחל מהיום אנו מאשרים זאת, כל זאת בגבול ההגיון.

אני מתנצל בפני האורח באם נגרמה לו עגמת נפש.

ב ב ר כ ה,

זיו גולדשטיין

מנכ"ל

המקור:

ברצוני להביא לידיעתכם את ההתנהגות הגזלנית שמיושמת במלון הנסיכה באילת ביוזמת מנכ"ל המלון.

בסוף השבוע האחרון הגענו למלון הנסיכה אני ואישתי, במסגרת נופש מאורגן של בזק בנלאומי. ביום חמישי בערב ה 10/06, יצאנו לעיר עם חברים ובמהלך הבילוי אישתי חשה ברע. מפני שאישתי נמצאת בחודש החמישי להריונה רכשתי זוג בקבוקי מים ונסענו בחזרה למלון הנסיכה שם התאכסנו. בכניסה למלון עצר אותי בטחון והורה לי להשאיר את המים בחוץ, ציינתי בפניו שהשעה 12:00 בלילה ואישתי חשה ברע לכן המים.

לטענת הקב"ט ישנה הוראה שאין להכניס מזון ומשקאות למלון והפנה את תשומת ליבי לשלט מודפס במחשב בגודל A4 שמודבק מצד ימין בכניסה למלון בפינה רחוקה שלא כל כך נראית לעין. לא עזרו טעונתי שהמים מיועדים לאישתי שבהריון וגם הסבריה לא עזרו, קראנו למנהל התורן וגם הוא באותה גרסה שזוהי הוראה מהמנכ"ל ואם אנחנו מעוניינים ניתן לקנות משירות החדרים מים. מיותר לציין שהמחיר בשירות החדרים הוא 15 שקלים לבקבוק מים מינרליים, הסברנו לו שזו קצת סתירה שבתוך המלון יש דראגסטור שמוכר בקבוק מים מינרליים ב 8 ש! קלים ושם קנינו אחר הצהריים את הבקבוק האחרון שהיה להם. אבל את המנהל התורן לא עניין לא ההסברים ולא העובדה שאישתי חשה ברע ושהיא בהריון, יחד איתנו עמד זוג שגם רכש מים מינרליים על מנת להכין דייסה לתינוקם וגם להם לא ניתנה הרשות להכניס מים.

השארנו את הבקבוקים בכניסה וביקשנו להשאיר הודעה לסימה מנהלת יחסי הציבור של המלון שתפגוש אותנו, סימה לא חזרה אלינו גם לאחר שהשארנו לה הודעה במענה הקולי בשעה 9:30 בבוקר יום שישי ה 11/06. לא קיבלנו שום הסבר מהמלון ולא נוצר איתנו שום קשר מנציג כלשהו מהמלון, עד לעזיבתנו ביום ראשון בבוקר ה 13/06. עד לאותה תקרית יש לציין הזמנו משירות חדרים וממזנון הבריכה, דבר שנפסק לאחר אותה תקרית.

ברצוני לציין שהגיע לאוזני סיפורים שביום ההגעה שהיה יום חמישי בצהריים, היו מספר משפחות עם ילדים שלא נתנו להם להכניס אבקת דייסה להכנה לתינוקות וחלב. סיפורים שאומתו בעיניי, כאשר חזרתי בבוקר לקחת את המים כשיצאתי לחוף וראיתי במסדרון החם בו אוכסנו המים, שקיות עם חלב ואוכל תינוקות.

אין לי אלא לאמר, שההתנהגות הזו של המלון שמנצל את היותו מרוחק מהעיר וממקור קנייה מסודר. זהה! לאותו גזלן שמגיע לאיזורי מילואים מרוחקים ומוכר ארטיק קרח ב 10 שקלים.

אני ואישתי לעולם לא נשוב לבקר במלון הנסיכה, לא משנה גם אם הוא יהיה המלון היחידי באילת ולא נמליץ לאף אחד ממכרינו להגיע לשם.

אנשים גדולים לומדים מטעויות, אנשים קטנים עושים מהן עניין!!!

פרידמן צבי

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top