נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / הסיפור המשפטי של ארה"ב !!!

הסיפור המשפטי של ארה"ב !!! (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

קריאה ביקורתית של הסיפור מראה מייד שזו עוד אגדה עירונית. רחוב ג'פרסון במדינת מישיגן. באיזו עיר? שם פרטי ניקולאס. ומה שם המשפחה? מתי התרחש הסיפור? טבעי היה שהסיפור מתורגם. הבעיה היא שלא הצלחתי למצוא את המקור על פי הפרטים שבסיפור. וזה מעצבן אותי, כי אני לא רגיל לא למצוא דברים באינטרנט. אז יש שתי אפשרויות א) הסיפור מומצא לחלוטין ואינו אגדה עירונית ב) הסיפור מתורגם כשהפרטים החשובים בו שונו בתרגום.

עדכון - הקורא יובל שלח לי את ההערב הבאה: סיפור זהה מופיע בספר "ירח של ניר" עמודים 24 עד 37 . אני מניח שהרעיון נלקח משם. לא סביר שבית משפט ישלם פיצויים אלא אם הבחור יצליח להסביר מדוע הוא זרק 20,000 דולר ברבע שעה....

המקור:

זה היה בסביבות 12 בצהרים של יום שבת כשעה לפני סגירת כלל העסקים לפני יציאה לסוף שבוע עד יום שני, במדינת מישיגן שבארצות הברית.

ניקולאס נכנס עם בגדים מהודרים לאולם התצוגה של מכוניות היגואר ברחוב הראשי ג'פרסון והסתכל על היגואר הירוקה, המוכר ניגש אליו ושאלו האם בכוונתו לרכוש את הרכב המהודר, וניקולאס השיב בחיוב. אבל מה המחיר שאל?, והמוכר השיבו, 34,500 דולר, מייד הודיע ניקולאס כי הוא מעוניין לרכוש את המכונית והתיישב לחתימת החוזה, חתם ומסר המחאה מוזהבת לסוכנות על 50 אחוז מהסכום, והיתרה שולמה בוויזה זהב עסקית שנתן ניקולס.

תוך כמחצית השעה יצא ניקולאס עם הרכב מהחנות, ומייד נכנס למגרש המכוניות יד שנייה הצמוד לסוכנות יגואר והציע את היגואר למכירה, בעלות של 12,000 דולר במזומן, בעל המגרש שאל את ניקולאס מהיכן הרכב? וזה השיבו והראה לו ניירות כי לפני כרבע שעה רכש אותה מהסוכנות של יגואר הצמודה למגרש.

חשדו של בעל המגרש מהקומבינה הביאה אותו להתקשר לסוכנות יגואר, ואלה ששמעו את סיפורו, נבהלו וחשדו כי הצ'ק ואולי גם כרטיס האשראי מזוייפים, ומיידית התקשרו למשטרה, ניידות הגיעו, וניקולאס ביקש שיעזבו אותו וכל מה שעשה היה חוקי ותקין, ואמר להם תתקשרו לבנק שלי ותשאלו.

השוטרים ידעו שהבנקים כבר סגורים, לקחו את ניקולאס למעצר, וביום שני בבוקר התייצב עורך דינו של ניקולאס בתחנת המשטרה וביקש את שיחרורו, המשטרה התנגדה וטענה כי ניקולאס רמאי, ועורך הדין התעקש דברו עם הבנק.

הרימו טלפון לבנק, שאלו לכיסוי להמחאה, הכל תקין, שאלו לכרטיס האשראי, הכל תקין. ניקולאס שוחרר.

מקץ 5 חודשים זכה ניקולאס ב3.5 מליון דולר בתביעתו נגד סוכנות יגואר, מגרש המכוניות, ומשטרת מישיגן בגין מעצר שווא, ופגיעה בכבודו וחירותו של אדם שלא כדין.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top